Arctic Cat 400h1 4x4
#81
Posted 24 November 2011 - 01:10 AM
Drum bun pe forestiere!
#82
Posted 24 November 2011 - 05:57 PM
Vad ca acum iarna porneste tot mai greu motanul. Voi va dati bateria jos de pe atv daca il lasati in frig? La linhai nu am dat bateria jos si pornea fara probleme. O ia cateodata abia la a 4-a incercare.
Am verificat bateria si am 12.5v. Nu cred ca probleme sunt de la baterie. stie cineva vre-un truc, sau e problema generala la ac 400 sa porneasca putin mai greu. Am vazut si la al unui prieten ca pornea putin mai greu si tot timpul trebuie sa-i dai putin gaz ca sa porneasca.
#83
Posted 24 November 2011 - 08:24 PM
#84
Posted 25 November 2011 - 10:43 PM
#85
Posted 29 November 2011 - 12:03 PM
Cati km ai acum cu el? Mi se pare ca e second hand luat nu? Ai schimbat pana acum placutele de frana? Si inca o intrebare mai ciudata: ti s-a intamplat vreodata sa ti se blochezwe demarorul pe moment?
Si eu cu intarziere - sa il folosesti cu placere!
#86
Posted 29 November 2011 - 05:50 PM
Am acum aproape 3000km. Da e luat sh de la Catalina ( Bex). Placutele de frana nu le-am scimbat si nu cred ca le schimb pana la 6000km, deoarece ac 400 are o frana de motor de invidiat, folosesc foarte rar franele, doar cand trebuie sa opresc de tot. Daca las gazul imi intra frana de motor foarte repede. Da am avut si eu acceeasi senzatie cu opritul, de vina a fost borna de la baterie care nu era stransa bine.
Daca te mai pot ajuta....
#87
Posted 30 November 2011 - 12:32 AM
Multumesc pt ajutor! Cred ca e bateria slaba (cum am discutat si in topicul meu de la sectiunea "Self service"), atvul are 5700 km, e din 2009, si i-a fost schimbata bateria de curand. O sa il pornesc cu bateria de la masina si te anunt, bateria originala are 14 aH si 190 A descarcare maixma, asta bosch M4 F34 are 14 Ah si 140 A descarcare maxima. Cand vei schimba bateria sa fii atent cu ce o schimbi.
#88
Posted 28 December 2011 - 10:11 PM
#90
Posted 29 March 2012 - 03:46 PM
Ca scule am folosit polizor ungiular ( flex), disc pentru metale, pendular cu panze bosch pentru metale, bormasina si burgiu pentru metal, freza de la bosch tot pentru metale pe care am folosit-o pentru gaurile de la baia de ulei si grupuri.Pentru ami usura munca la indoirea tablei pe margine, am tras un slitz cu flexul de 2mm, astfel incat tabla sa se indoaie mult mai usor si sa se indoaie exact pe linia dorita de mine.
Prima data am vrut sa decupez cu flexul, dar dupa 5cm de taiere m-am lasat pagubas si am trecut la pendular si panza pentru metal, care a trecut prin al ca prin branza, plus de asta a mers si mai repede, cat si la unghiuri mi-a fost mult mai usor.
Gaurile dupa cum am spus le-am facut cu o freza de la bosch care se prinde pe masina de gaurit. Ca timp de executie aproximativ 3ore si 30 min.
Attached Files
Edited by sorinok, 29 March 2012 - 03:47 PM.
#91
Posted 29 March 2012 - 04:01 PM
#92
Posted 29 March 2012 - 09:14 PM
#93
Posted 29 March 2012 - 10:17 PM
#94
Posted 29 March 2012 - 10:29 PM
#95
Posted 30 March 2012 - 02:25 PM
Attached Files
#96
Posted 30 March 2012 - 07:30 PM
S-a notat, chiar s-ar putea sa trec prin zona cand ma duc pe transalpina
#97
Posted 30 March 2012 - 08:24 PM
Ok facut.
Ar fi fost mai bine daca lasai partea lisa a tablei la exterior.
Asa cum e acum, cu striurile pe exterior, o sa te tot impotmolesti in toti bolovanii, lemnele, sleaurile..... ca de aia e antiderapanta.
Lasa, ca o sa faci altul, acum ai experienta.
#98
Posted 07 June 2012 - 02:38 PM
Pentru ele am folosit un material tip Gordura camuflaj ( am ales acesta nuanta deoarece este mai rezistenta la murdarie). Am cumparat materialul de la un magazin de marochinarie ( sau cum se va numi), am dat pe 0.5x1.5m, 15 lei, pe scai am dat 4 lei 2m. Dimensiunile la care am taiat materialul se pot vedea din poze. De cusut materialul s-a ocupat o croitoreasa.
Pe telescop pana la urma le-am prins cu soricel in partea de sus iar pe toata lungimea lui cu scai.
Attached Files
#99
Posted 07 June 2012 - 05:36 PM
#100
Posted 07 June 2012 - 06:31 PM