Achizitie Quad Yamaha Yzf 450 Sau Raptor 660
#21
Posted 13 October 2011 - 04:24 PM
#22
Posted 13 October 2011 - 05:47 PM
#23
Posted 14 October 2011 - 07:07 AM
O problema , Este normal ca evacuarea si aici ma refer la " toba " sa fie ruginita ? Sau asta este semn de forja ?
Ast raspunsuri .
Am doar o singura poza urmand sambata sa primesc mai multe cu el .
La prima vedere o opinie ?
A si am uitat in banii astia gumele sunt noi si mai primesc si o evacuare noua .
Ce ziceti ?
Attached Files
#24
Posted 14 October 2011 - 11:10 AM
#25
Posted 14 October 2011 - 11:19 AM
#26
Posted 14 October 2011 - 05:43 PM
#27
Posted 24 October 2011 - 07:33 PM
Are si cateva modificari , din cate spunea el , asa a fost editia asta .
Saptamana asta sper sa am timp sa ii fac poze .
Pot spune ca sunt foarte multumit de achiziia facuta.
#28
Posted 24 October 2011 - 09:10 PM
#29
Posted 30 October 2011 - 05:15 PM
Ce parere aveti ?
Attached Files
#30
Posted 30 October 2011 - 06:51 PM
#31
Posted 30 October 2011 - 07:23 PM
am avut acelasi model,e modelul 2006,aniversar 50 de ani existenta Yamaha
e un super quad
la cati mai multi km fara incidente
bafta!
#32
Posted 31 October 2011 - 04:41 PM
OWE , te rog sa ma ajuti cu mai multe detalii despre el , cum ar fi :
La cat timp sa fac schimburile ? Ce ulei sa folosesc ? Cat ?
La ce ar trebui sa fiu mai atent ?
Cum sa schimb vitezele ? Am observat ca de fiecare data cand schimb viteza , trebuie neaparat sa apas ambreiajul ?
Mentionez ca pana acum nu m-am mai dat cu atv asemanator sau motor si chiar nu am habar .
Sfaturile mi-ar fi de mare ajutor .
Multumesc anticipat
#33
Posted 31 October 2011 - 06:30 PM
salut!
sa l stapanesti sanatos
#34
Posted 31 October 2011 - 07:48 PM
ma bebe,tu habar nu ai te atv-uri nimic si ti-ai luat quad de 700?
nu te vad prea bine..............nu mi-o lua in nume de rau dar sunt extrem de puternice quadurile si extrem de rapide.............iti dau increder f mare in ele si daca esti neatent poti sfarsi rau
grija mare,nu uita NICIODATAFARAECHIPAMENTE DE PORTECTIE:casca,cizme,platosa(minimum)
gadeste-te ca baiatul caruia i-am vandut eu raptoru(exact modelul care il ai tu)a intrat cu el intr-un copac la 120-130,iti dai seama ca a avut cateva zile de coma(din cate am inteles)si cu o paguba serioasa la quad
acum trecand la partea tehnica,se stie ca motoarele de yamaha au cel mai fiabil motor(un un lucru comun acceptat),sau printre celemai fiabile moatoare
motorul de pe raptorul de 700 e recunoscut ca unul extrem de fiabil si reusit.mai ales avand capacitate cilindrica mare ai destula putere si nu trebuie sa "abuzezi'' de motor
sincer nu mai stiu exact cat ulei incape in el si la cat trebuie schimbat
da un simplu search pe gogle si o sa gasesti o gramada de forumuri si pareri pt acest model,gasesti chiar si manualul de utilizare(in cel mai rau caz daca nu te descurci mi se pare ca il mai am io pe undeva si iti trimit un cd.................dar daca te descurci sa postezi pe atv forum,cu siguranta vei gasi pe net un manual dinasta de care vorbeam eu)
ulei trebuie(de preferinta)sa bagi in functie de sezon,iarna un ulei mai putin vascos,vara unu mai vascos.........in manual o sa iti dea un grafic termic si iti indica ce ulei sa pui............daca ai sansa si ai de unde sa iei iti recomand cu caldura orice produs(inclusiv ulei)de la Yamalube,e marca propire yamaha si sunt extrem de profesionist facute
la accesorii depinde ce vrei sa faci cu el
daca ar fi al meu as schimba asa:
cauciucurile(as alege maxiss razr 2) si genti(as alege ceva cu beadlock),scuturi(aluminiu sub bratul spate,polietilena sub motor si bratele A fata),as schimba ghidonu(as pune unu flex)si manerele de frana/ambreiaj
i-as pune toba sport(GYTR..........iara e gama de accesorii de la yamaha,se potrivesc la fix si sunt cercetate de ingineri,deci raportul performata/pret e optim)
vorba lui Robi as mai pune cate ceva pe el,insa totul depinde de tine ce vrei sa faci cu quadu
cele mai mari diferente le vei simti la genti(cele originale se mai indoaie),apoi cauciucuri
ca prioritate,schimba si ghidonul ala din fabrica(parerea mea e ca e un gunoi)
mai pune niste scuturi si o sa vezi ca cu modificarile astea mici vei schimba radical quad-ul
puterea eu zic sa nu o maresti chiar acum,mai asteapta si tu un an sa stapanesti fiara aia bine
pana una alta spor la treaba!
#35
Posted 31 October 2011 - 07:51 PM
ca sa vezi ce poti gasi la o simpla cautare pe youtube
#36
Posted 31 October 2011 - 07:52 PM
la o simpla cautare pe gogle,iata si manualul de service
sfatul meu(mai ales daca esti novice la mecanica)ial si parcurgel cap/coada de vreo 2,3 ori
#37
Posted 31 October 2011 - 08:51 PM
La mine primul quad a fost de 200 cc si am avut nevoie de ceva timp pana sa ii cunosc limitele , inca odata grija mare cu viteza ca eu l-am simtit iarna trecuta la 85 la ora cum imi pleca usor spatele stanga dreapta .
Sa il stapanesti sanatos si fara incidente .
Pana sa mai bagi bani in el iati echipament !!! E foarte important !!!
#38
Posted 31 October 2011 - 09:43 PM
Ce benzina ma sfatuiti sa folosesc?
#39
Posted 31 October 2011 - 10:20 PM
Daca e mai subtirel de 95 dar incearca sa nu bagi de la benzinarii fantoma )
OMW , Petrom , Mol , Rompetrol ... cam astea au benzina buna