Un Pic De Ajutor,daca Se Poate
#21
Posted 25 November 2011 - 12:30 AM
M-am uitat la modelele de mai sus (quad-uri) si nu imi plac (parca arata prea a jucarii),sunt prea sportive pentru ce doresc eu, plus ca sunt prea comod ca sa schimb viteze (nici masina nu are cutie manuala),singurul care imi place este Renegade 800 (parca) aia da "scula",dar pretul este prea "high",asa ca voi continua prospectia pe ATV-uri si in mod special pe x6 (in aceste momente)...m-am uitat si la x8...stiti ceva despre el?...e scumput,dar arata excelent in opinia mea si are un sunet excelent (probabil ca nu ma voi intinde cu banii pana acolo,dar...).
Referitor la inmatriculare,nu vreau inmatriculare doar pe primarie,vreau inmatriculare ca la masina (poate am zis o prostie).
Laurentiu,am citit tot topicul despre x6-le tau.Mi-a placut.Cred ca am sa te abordez mai incolo in legatura cu detalii.
M-am uitat si pe la king-uri si grizzli...sunt convins ca sunt "foarte tari",dar majoritatea nu sunt inamtriculabile si care am vazut inmatriculate, erau pe primarie ( e drept,probabil ca exista si inmatriculate normal,dar cred ca e prea complicat),iar dpdv al utilizarii,nu cred ca mi se justifica prea tare sa iau unul din acesta nou,caci nu ii voi folosi caracteristicile la maxim.Cineva de aici din Timisoara mi-a spus ca pentru ce vreau eu si un Linhai este arhisuficient,dar parca mult mai frumos arata un x6 si are si forta mai mare,adica,probabil ca voi avea putina satisfactie pe asfalt cand ma angajez intr-o mica si timida depasire.Pe langa toate acestea mi se pare ca lungimea pe care o ofera X6 long este exact cea care imi ofera comfortul pentru doua persoane...adica IO si "colega de camera" sau unul dintre copii.
#22
Posted 25 November 2011 - 01:04 PM
#23
Posted 25 November 2011 - 01:51 PM
#24
Posted 25 November 2011 - 02:54 PM
#25
Posted 25 November 2011 - 03:11 PM
Nu este o diferenta considerabila dar in locuri mai stramte o sa simti diferenta bafta in ce vei alege si te asteptam cu poze
Edited by sikasika, 25 November 2011 - 03:16 PM.
#26
Posted 25 November 2011 - 03:57 PM
Eu cred ca daca e mai lung este mai stabil,cat despre locurile stramte...te referi la intoarcere?...desi, cred ca intoarcerea depinde mai mult de cat de tare iti permit angrenajele rotilor din fata.
Am un touareg de vreo 6 ani si inca nu am ajuns in situatia sa am probleme din cauza dimensiunilor nici pe strazi inguste, nici la parcari sau alte manevre, asa ca nu cred ca lungimea ATV-ului imi va crea probleme pe asfalt,mai degraba pe coclauri (daca voi ajunge vreodata pe acolo...))....no,poate ma insel,ca doar EU sunt novicele pe aici,nu VOI.).
Oricum va multumesc ca ma ajutati cu sfaturi,puteti fi siguri ca in urma lor voi trage o concluzie si in final voi lua decizia.Deja am inceput sa iau in considerare CF moto x6 tinand cont ca am plecat de la Linhai 300 4X4 aniversar.Inca nu sunt convins definitiv,dar CF-ul ma atrage tot mai tare.Se pare ca e o diferenta destul de mare intre ele,atat calitativ cat si functional.Apropos X6 e pe injectie, nu?...parca asa am retinut
#27
Posted 25 November 2011 - 04:41 PM
Edited by radupadu, 25 November 2011 - 04:42 PM.
#28
Posted 25 November 2011 - 04:58 PM
Cat despre revizii nu trebuie sa fie service cf moto. In general dealerii au contracte de service si garantie cu diferite service-uri atv autorizate.
Eu atv-ul l-am luat de la atvrom in 12 rate fara dobanda doar ca nu mai beneficiezi de reducerea de 10% pe care o ai cand platesti cu banii jos. Asa ca poti lua si x8-ul; platesti 50% si restul timp de un an in rate.
Daca mai ai intrebari nu ezita sa apelezi! Succes in luarea deciziei.
#29
Posted 25 November 2011 - 05:18 PM
#30
Posted 25 November 2011 - 07:52 PM
Dar asta ramane la gusturile fiecaruia
Bafta inca o data in alegerea celei mai bune variante
#31
Posted 25 November 2011 - 07:58 PM
Anuntul este pus aici pe forum, propietaru nu este momentan in tara dar poti vb cu el si cand se intoarce sa mergi sa-l vezi si daca iti place sa-l cumperi. In plus, pretul atv-ului nu este foarte mare, e fabricatie 2007 si pretul lui este de 4.800 euro negociabil. Ai posibilitatea sa-l cumperi cu rotile din fabrica ( adica fara extraoptiuni ) si pretul lui e de 4.500 euro , neg.
Sikasika, atv-ul scurt si lung e la fel de lat(diferenta de 20 cm). Nu e motocicleta sa treci printre masini si cu unu si cu altu stai la semafor.
Iar din pct. de vedere al greutatii , cel lung dupa datele producatorului este cu 14 kg mai greu decat cel scurt. (vorbim despre cf moto)
Edited by larry, 25 November 2011 - 08:06 PM.
#32
Posted 25 November 2011 - 09:13 PM
#33
Posted 25 November 2011 - 09:27 PM
Eu doar te anunt, ca odata ce ai inceput sa-i prinzi gustul ai sa vrei sa iesi de pe sosea si sa te dai pe offroad ca doar pentru asta e facut .
Edited by sorinok, 25 November 2011 - 09:31 PM.
#34
Posted 25 November 2011 - 10:17 PM
Cele de "tractor" cu care vine din fabrica pastreaza-le ca sigur o sa prinzi microbul si o sa vrei off-road.
Cauciucurile cu care vine X6 sunt bune in noroi dar pt asfalt trebuie unele adecvate. In plus se tocesc mai repede pe asfalt. Mai mult de 2500km nu prea o sa tina pe asfalt.
#35
Posted 26 November 2011 - 11:27 AM
Este loc suficient in spatele spatarului sa pui cutie?
Ce mai trebuie sa am in vedere la achizitie?
Ce ar trebui sa mai iau,in afara de casti?...M-am hotarat sa iau flip up.
#36
Posted 26 November 2011 - 03:59 PM
Dupa ce-l cumperi respecta planul de service pune-i benzina si da-i gaz!
#37
Posted 26 November 2011 - 05:13 PM
Intra pe link-ul asta:
http://www.casti-mot...o-negru-mat.jpg
La pret mi se pare moderata si o au in stoc la Timisoara.
Nu cred ca diferenta de 250 g se simte prea tare.
Edited by radupadu, 26 November 2011 - 05:14 PM.
#38
Posted 26 November 2011 - 07:42 PM
#39
Posted 26 November 2011 - 11:08 PM
#40
Posted 29 November 2011 - 10:55 PM