Jump to content



Photo

Intretinere Atv


  • This topic is locked This topic is locked
190 replies to this topic

#61 bogypop

bogypop

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 9 posts
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:233221041
  • Marca ATV:linhai

Posted 21 March 2008 - 12:02 AM

QUOTE (Z3RG @ Mar 20 2008, 08:22 AM) <{POST_SNAPBACK}>
a schimbat cineva uleiul din cutia de viteze ?
Pentru ca cei de la bashan imi raspund ca singurul ulei este cel de motor smile.gif lucru ce nu prea-mi vine a-l crede.


Am raspuns si in celalat post. Cei de la Bashan au dreptate. Cutia de viteze are aceeasi baie de ulei cu motorul. Asa ca, daca ai schimbat uleiul in motor ai schimbat si uleiul din cutie. Vezi ca uleiul trebuie sa fie 4T. Eu am pus 10W40 de la Texaco parca, sintetic. Pe un forum despre Bashan din Germania recomandau 15W40 4T mineral nu sintetic. Nemtii spun ca uleiul sintetic ataca semeringurile si uleiul ajunge la ambreiaj. Ramane de vazut.
  • 0

#62 kpr

kpr

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
  • Gender:Male
  • Location:Lugoj
  • Nume real:caprariu cristian
  • Telefon:0788 094 680
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:TM-82-KPR

Posted 27 March 2008 - 11:51 PM

eu am facut 2 schimburi deja...si am pus motul 10w40 special de motocros mineral....si totul este struna:D..... vreau noroi!!!!!:))))) partytime.gif partytime.gif
  • 0

#63 schoppu

schoppu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 29 posts
  • Gender:Male
  • Location:timi
  • Nume real:mihai schopp
  • Telefon:0723359162
  • Marca ATV:linhai worker 300,4x4

Posted 28 March 2008 - 09:59 AM

QUOTE (kpr @ Mar 28 2008, 12:51 AM) <{POST_SNAPBACK}>
eu am facut 2 schimburi deja...si am pus motul 10w40 special de motocros mineral....si totul este struna:D..... vreau noroi!!!!!:))))) partytime.gif partytime.gif

sal .Normal la catzi km se face schimbul de ulei de ex la linhai worker ??
  • 0

#64 kpr

kpr

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
  • Gender:Male
  • Location:Lugoj
  • Nume real:caprariu cristian
  • Telefon:0788 094 680
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:TM-82-KPR

Posted 30 March 2008 - 09:25 PM

revin....e sintetic...nu e mineral.....pai nu stiu sa iti spun...vezi pe topicurile pt linhai.....wink.gif
  • 0

#65 Z3RG

Z3RG

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 24 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Sergiu N
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Bashan 200cc

Posted 31 March 2008 - 08:22 AM

merci bogypop.
Lichidul de frana este universal nu ?
  • 0

#66 petre

petre

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 404 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Petre
  • Telefon:745145416
  • Marca ATV:New Force 500

Posted 01 April 2008 - 04:47 PM

QUOTE (bogypop @ Mar 21 2008, 01:02 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Am raspuns si in celalat post. Cei de la Bashan au dreptate. Cutia de viteze are aceeasi baie de ulei cu motorul. Asa ca, daca ai schimbat uleiul in motor ai schimbat si uleiul din cutie. Vezi ca uleiul trebuie sa fie 4T. Eu am pus 10W40 de la Texaco parca, sintetic. Pe un forum despre Bashan din Germania recomandau 15W40 4T mineral nu sintetic. Nemtii spun ca uleiul sintetic ataca semeringurile si uleiul ajunge la ambreiaj. Ramane de vazut.

Puneti ulei special pentru motociclete daca are uleiul comun cu cutia.Este special pentru acest tip de motoare altfel cutiei nu o sa ii priasca uleiul de motor !
  • 0

#67 tzache21

tzache21

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Tzache
  • Telefon:076543242
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:bv01tza

Posted 01 April 2008 - 09:28 PM

Ce stiti de toba de inox???????de unde se pate procura si care sunt diferentele.
  • 0

#68 kpr

kpr

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
  • Gender:Male
  • Location:Lugoj
  • Nume real:caprariu cristian
  • Telefon:0788 094 680
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:TM-82-KPR

Posted 01 April 2008 - 09:38 PM

sal...poti procura orice toba ....treaba e sa stie vreun meserias sa ti-o potriveasca.....diferentza e la sunet.....mare....si putin la putere....dar sunetul e diferit incerc sa pun un link ...eu mi-am pus una de cros din titan...si e...supeeeerrrr ata e cea originala......si acum cu aia noua....
  • 0

#69 fb2001

fb2001

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 3 posts
  • Nume real:FB2001
  • Telefon:07258995658
  • Marca ATV:Bashan

Posted 07 April 2008 - 03:10 PM

QUOTE (Z3RG @ Mar 31 2008, 09:22 AM) <{POST_SNAPBACK}>
merci bogypop.
Lichidul de frana este universal nu ?



Scrie pe capacul de la borcanel "DOT 3,4, etc"
, respecta exact ce scrie pe acel capac.
  • 0

#70 tzache21

tzache21

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Tzache
  • Telefon:076543242
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:bv01tza

Posted 08 April 2008 - 09:24 PM

Suna fain.Ti-a influentat in vreun fel puterea ????Cum ai montat-o,s-au potrivit prinderile?Cat ulei intra in motor ?????
  • 0

#71 kpr

kpr

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
  • Gender:Male
  • Location:Lugoj
  • Nume real:caprariu cristian
  • Telefon:0788 094 680
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:TM-82-KPR

Posted 12 April 2008 - 09:17 PM

QUOTE (tzache21 @ Apr 8 2008, 10:24 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Suna fain.Ti-a influentat in vreun fel puterea ????Cum ai montat-o,s-au potrivit prinderile?Cat ulei intra in motor ?????


salut..... mi-a pus-o un prieten...taiata vechea, sudata noua....un colier la mijloc....si cam atat:D se simte si putina putere....nu stiu cat merge maxim acum, dar cu vechea toba a luat 80 km/h....si ulei intra cred ca vreo 900 gr ....bafta;)
  • 0

#72 tzache21

tzache21

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Tzache
  • Telefon:076543242
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:bv01tza

Posted 14 April 2008 - 06:25 PM

Cum fac sa-mi strang franele,ca nu prea imi tin.Si ce ulei trebuie sa pun in borcanasul ala de sub sea (pt. frane)ca la mine este gol si cat .Si cum sa aerisesc fanele .Multumesc.
  • 0

#73 isti``

isti``

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
  • Nume real:Gyurka Istvan
  • Telefon:0740776039
  • Marca ATV:Bashan

Posted 03 May 2008 - 10:25 PM

QUOTE (tzache21 @ Apr 14 2008, 07:25 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Cum fac sa-mi strang franele,ca nu prea imi tin.Si ce ulei trebuie sa pun in borcanasul ala de sub sea (pt. frane)ca la mine este gol si cat .Si cum sa aerisesc fanele .Multumesc.



Iti trebuie lichid de frana dot 3 sau 4...se pot cumpara de ori unde beniznarii sau magazine cu piese auto. Umplii borcanelu si desfaci un aerisitor apesi de cateva ori pedala de frana pana iti iese la aerisitor lichid dupa care ti apasata pedala de frana si inchizi aerizitorul si asa trebuie se faci la toate franele adica cele doua pe fata si ala de pe spate. poti repeta inca o data ca sa fi sigur ca nu ai aer pe instalatie. Bafta. Daca nu reusesti mai pun si niste poze.
  • 0

#74 isti``

isti``

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
  • Nume real:Gyurka Istvan
  • Telefon:0740776039
  • Marca ATV:Bashan

Posted 03 May 2008 - 10:34 PM

Acuma vin eu cu o problema interesanta. Am si eu un Bashan 200S7 am vreo 300 de km cu el mari probelme nu am avut pana acuma mai mult suruburi destranse etc...cu porniri nici eu nu am avut probelem iar cu benzina din filtru mi se gata si mie de cateva ori dar numa cand aveam putina benzina. Dar problema mea ar fi....imi suna frana spate cand franez rezoneaza si ma dispera de nu stiu ce sa fac. era fireu ala pe care este prins etrieru ala juca tare si avea un sunet metalic l-am rezolvat din prima pe ala ca l-am dat jos si am pus un furtun pe tepusa aia pe care se sprijina si l-am impins cu greu inapoi si de atunci sunetul acela a disparut.. dar imi suna nu stiu discul sau etrierul in sine... sunet foarte enervant si nu stiu ce sa fac. ca de jucat un pic tre sa joace ca daca nu atunci nu permit miscarea etrierului si nu prinde numai o placuta care nu ii ceva normal... iar alta chestie imi joaca un pic discul pe nuturi in fata si inapoi am strans surubul ala mare dar dupa 10 km iar incepe sa joace ...si tot porblema asta la rotile spate joaca un pic nuturile la roti unde se angreneza am starns suruburile alea mari cu siguranta a tinut o iesire de weekend ... o fost cam forjata dar nu mi se pare normal jocul acela...bine ii micut acuma ...dar daca acuma ara joc o sa isi faca mai mare si dupa un timp o sa se duca nuturile...ma gandeam sa le lipesc cu poxipol si sa strang bine da de tin...nu stiu voi ce idei aveti?
  • 0

#75 tzache21

tzache21

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Tzache
  • Telefon:076543242
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:bv01tza

Posted 05 May 2008 - 04:57 PM

Problema cu discul de frana de pe spate o am si eu si mie imi joca discul unpic in fata si in spate si troncane cand franez,l-am strans a tinut ceva timp si s-a desfacut iarsi,nu stiu ce sa-i fac .In legatura cu prezonele de la roti iti recomand sa te duci la o vulcanizare sa ti-le stranga cu pistolul eu asa am facut si nu mai am probleme,incearca la o vulcanizare de camioane caci numai ei au tubulara ata de mare.
  • 0

#76 isti``

isti``

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
  • Nume real:Gyurka Istvan
  • Telefon:0740776039
  • Marca ATV:Bashan

Posted 07 May 2008 - 08:56 PM

Na am rezolvat deocamdata cu troncanitul si sunetul ala la frana. am desfacut tot si am uns bine cu lipici nuturile alea din care joaca discu am pus la loc si am strans cat am putut de tare iar la etrier is doua suruburi de care poti sa il desfaci si vine jos etrieru cu suport cu tot dupa care ii un alt surub cu cap de inbus pe care l-am desfacut si atunci poti sa scoti suportu de pe etrier deci tijele alea pe care joaca etrieru se aseaza dupa placute in functie ce alea se uzeaza. na si am lipit un pic de banda izolatoare pe tijele alea sa merga asa fix in locasul lor le-am uns bine si am montat la loc tot. acuma sta super tapan tot se misca cat trebuie si nici nu mai are sunetul acela enervant. Iar capatul la roti l-eam lipit si alea adic nuturile acuma is curios cat o sa tina. iar de strans l-eam strans tare si eu ... imi iera frica ca se duce filetu daca strang mai tare. Sper sa tina.
  • 0

#77 tzache21

tzache21

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Tzache
  • Telefon:076543242
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:bv01tza

Posted 14 May 2008 - 11:38 PM

Dragi posesori de bashan din brasov sau inprejurimi ce ziceti sa ne intalnim sa mai dam si noi cate o tura prin padure sau chiar prin oras.hai sa stabilim o zi si o ora.
  • 0

#78 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 19 May 2008 - 10:43 PM

salut. si io cu bashan 250s.

vreau sa va zic sa va feriti de coapcii din padure, care nu vor sa se traga din fata atv-ului. am patit-o asta iarna, cand un copac mi-a sarit in fata.

am pus asta iarna 5W40 mobil1 full sintetic, si pornea la cheie. astept sa vad cand s-o duce ambreiaju. din cate stiu eu ambreiajul este udat de uleiul de motor. nu vad cu ce sa afecteze un ulei abreiajul, si mare diferenta intre uleiul auto si cel 4T nu vad de ce ar fi. momentan am 400km cu noul ulei, vreo 800 in total cu atv-u.

cea mai recenta operatie a fost sa il las mai jos de fata din prinderile telescoapelor. sta parca mai bine pe drum si urcari.

la bascula spate s-au dus bucsile care o sustin in primi 300km, fapt care ducea frecvent la caderea lantului. cu o operatie foarte simpla se schimba cu unele de dacie, care mai apoi se flexuiesc la dimensiune, apoi se monteaza bascula spate la loc.

mare atentie la toate suruburile care au o tendinta cronica de a se desface, iar daca nu folositi chei bune, se mai si distrug capurile.

alte probleme ar fi pierderea capacelor de la semnalizatoare, fapt care a dus la demontarea lor de pe atv. de asemenea becul spate tine cam 5-10km, se arde frecvent de la socuri. va recomand inlocuirea lui cu unul cu leduri.

rezervorul s-a fisurat de la trepidatii, acuma este la imbracat in fibra, capacul a cedat de mult, cred ca era din plastilina. ventilatorul a luat foc asta iarna. am primit altu in garantie, care sta sa moara si asta. daca stiti vreunul rezistent la apa spuneti-mi si mie.

alt upgrade ar fi montarea unei manete de frana hidraulica pe ghidon, pt franele fata. iar cea de picior a ramas pe frana spate. la mine cel putin sabotii frana spate tin cam doua ture prin padure, aprox 50-80km.

ca si viteza maxima i-am dat 95km/h pe un drum de tara. blana in vreo 8500-9000ture intr-a patra.

la cei care nu au avut probleme cu el nici nu le doresc sa aiba.

multe ture, noroaie si reparatii cat mai putine.
  • 0

#79 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 20 May 2008 - 09:10 PM

salut.
astazi am ramas cu atv-ul in padure pt ca mi s-a rupt prinderea de la ghidon de pe coloana de directie. noroc ca eram pe drum drept si am apucat sa franez si sa ma opresc fara incidente. atv-ul a ramas la cineva intr-o curte pana ma duc sa-l aduc cu masina.

momentan bashan sucks thumbdown.gif
  • 0

#80 coxx

coxx

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 9 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Nume real:costin
  • Telefon:0727224336
  • Marca ATV:bashan acxa 200cc
  • Numar ATV:B-85-NTX

Posted 01 June 2008 - 09:31 PM

Apropo de statul la relanti sa va spun patania mea,l-am dus la tara(atv-ul bashan 200s7) am apucat sa merg cu el 2 3 sute de metri dupa care hop sa oprit motorul din senin,cand ma uit in spatele motorului la acel furtunas de evacuare a surplusului de carburant curgea fratilor ca dunarea:),am oprit benzina de la buson am scos bujia am curatat-o am dat la automat putin pe gol ,am pus bujia la loc ,cheie pornire 2 secunde si mort,la fel aceeasi problema se inunda carburatorul,un milion de nervi ca pierd o zi de concediu aiurea ma apuc si scot furtunele incepand cu cel care vine din rezervor pina la cel care vine in carburator ,filtru am demontat carburatorul din toate oasele ,stupoare ,aveam cred ca un kil de apa cu rugina in rezervor ,conducte ,filtru si mai ales in carburator care era atat de mizerabil incat imi blocase cuiul ponton si plutitor de aici si problema cu inundatu ,dupa aceste operatii de curatare am montat totul la loc si ...nu-mi venea sa cred,a pornit la prima apasare fara soc fara ajutor ,m-am inseninat brusc de bucurie dupa 4-5 ore de nervi si crize,am mers pana noaptea tarziu cu el si nici cea mai mica problema nu a mai facut,ce vreau sa va mai spun este ca e bine de urmat sfaturile date de cei care au mai multa experienta si ne ajuta prin intermediul acestui forum si carora le multumesc acum pentru faptul ca am apucat sa citesc relatarile lor inainte de patanie prin care ne spuneu ca e bine sa nu avem rezervorul gol daca nu il miscam o perioada mare de timp deoarece intervine fenomenul de condens si asta am patit-o eu cu varf si indesat:smile.gif)


P.S.-O sa va tin la curent cu felul in care se comporta pe parcursul timpului ,sper sa o faceti si voi caci asa ne vom pute ajuta in diferite probleme ce vor aprea ,nu doresc sa apara dar probabil e inevitabil,asta e ,cind o sa avem bani de altceva mai scump schimbam ,pana atunci ne satisfacem pohta de libertate cu bashanul nostru:smile.gif)

Attached Files


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto