Apropo de statul la relanti sa va spun patania mea,l-am dus la tara(atv-ul bashan 200s7) am apucat sa merg cu el 2 3 sute de metri dupa care hop sa oprit motorul din senin,cand ma uit in spatele motorului la acel furtunas de evacuare a surplusului de carburant curgea fratilor ca dunarea:),am oprit benzina de la buson am scos bujia am curatat-o am dat la automat putin pe gol ,am pus bujia la loc ,cheie pornire 2 secunde si mort,la fel aceeasi problema se inunda carburatorul,un milion de nervi ca pierd o zi de concediu aiurea ma apuc si scot furtunele incepand cu cel care vine din rezervor pina la cel care vine in carburator ,filtru am demontat carburatorul din toate oasele ,stupoare ,aveam cred ca un kil de apa cu rugina in rezervor ,conducte ,filtru si mai ales in carburator care era atat de mizerabil incat imi blocase cuiul ponton si plutitor de aici si problema cu inundatu ,dupa aceste operatii de curatare am montat totul la loc si ...nu-mi venea sa cred,a pornit la prima apasare fara soc fara ajutor ,m-am inseninat brusc de bucurie dupa 4-5 ore de nervi si crize,am mers pana noaptea tarziu cu el si nici cea mai mica problema nu a mai facut,ce vreau sa va mai spun este ca e bine de urmat sfaturile date de cei care au mai multa experienta si ne ajuta prin intermediul acestui forum si carora le multumesc acum pentru faptul ca am apucat sa citesc relatarile lor inainte de patanie prin care ne spuneu ca e bine sa nu avem rezervorul gol daca nu il miscam o perioada mare de timp deoarece intervine fenomenul de condens si asta am patit-o eu cu varf si indesat:
)
P.S.-O sa va tin la curent cu felul in care se comporta pe parcursul timpului ,sper sa o faceti si voi caci asa ne vom pute ajuta in diferite probleme ce vor aprea ,nu doresc sa apara dar probabil e inevitabil,asta e ,cind o sa avem bani de altceva mai scump schimbam ,pana atunci ne satisfacem pohta de libertate cu bashanul nostru:
)