Nu e bine sa tii prea mult cuplat 4x4 numai daca ai nevoie fiindca se uzeaza diferentialul. Chiar daca iti fuge spatele la munte, astai scopul distractiei, nu? Doar daca ai ceva de urcat mai abrupt sau ai neaparata nevoie de tractiunea fata atunci sa o folosesti, altfel nu e nevoie(nu e ca la masinile 4 wheel drive).
King Quad 750
#41
Posted 07 January 2009 - 08:59 AM
Nu e bine sa tii prea mult cuplat 4x4 numai daca ai nevoie fiindca se uzeaza diferentialul. Chiar daca iti fuge spatele la munte, astai scopul distractiei, nu? Doar daca ai ceva de urcat mai abrupt sau ai neaparata nevoie de tractiunea fata atunci sa o folosesti, altfel nu e nevoie(nu e ca la masinile 4 wheel drive).
#42
Posted 07 January 2009 - 08:55 PM
Pot sa activez 4x4 si diferentialu separat...nici 4x4 simplu nu e bine?
#43
Posted 14 January 2009 - 04:19 PM
Poti sa blochezi diferentialul fata si asta bineinteles daca e cuplat 4x4. Diferentialul iti asigura rotirea diferita a rotilor fata in curba. Blocarea lui te ajuta daca una din roti pierde aderenta(e in aer sau aluneca mai mult decit cealalta) si se invirte in gol iar cealalta nu se mai invirte. In momentul in care blochezi diferentialul se invirt ambele roti fata cu aceeasi viteza indiferent de aderenta si tu poti iesi din groapa, noroiul sau alta situatie in care te afli. Cuplarea 4x4 asigura tractiune pe ambele punti si e indicata in situatii de urcat mai greu sau teren alunecos si inclinat. Ideea e ca nu are rost sa mergi cuplat 4x4 decit cind ai nevoie fiindca se uzeaza in timp transmisia la punti(si nu diferentialul asa cum am scris eu gresit mai sus ).
#44
Posted 26 January 2009 - 10:27 PM
#45
Posted 30 January 2009 - 09:07 PM
#46
Posted 01 February 2009 - 08:22 PM
#47
Posted 02 February 2009 - 10:23 AM
Cind mergi in marsalier si vrei mai multa putere apasa pa butonul "Overdrive" din stg. jos si nu va mai da rateuri.
#48
Posted 02 February 2009 - 11:56 AM
Mersi .
#49
Posted 02 February 2009 - 10:14 PM
#50
Posted 11 February 2009 - 07:18 PM
#51
Posted 04 April 2009 - 08:23 PM
#52
Posted 06 April 2009 - 08:30 AM
Daca acest scatrait se aude dupa ce ai pus frana cu spatele e relativ normal fiindca ramine blocata frina spate dupa o frinare mai brusca cu aceasta. Si eu patesc acelasi lucru si mi s-a spus ca e "normal".
#53
Posted 06 April 2009 - 09:47 PM
aceeasi chestie i s`a intamplat unui prieten de`al meu, tot cu kq, dupa ce ne`am bagat amandoi intr`un rau.
si cineva mai zice de un scartait la plecare, al meu parca zbiara cateodata la plecare, mai ales cand schimb dintr`o viteza in alta, si da, dupa ce pun frana.nu se intampla des, dar se intampla. la al meu se mai aud niste zgomote ciudate , cand dau in gropi, parca zdrangane niste chei, (acesta e sunetu) in partea din fata.
trebuie gresata pe undeva jucaria?ca atunci cand merg incet se aude un scartait de la o roata dar nu stiu de la care exact.eu cu sunetele sunt putin paranoia si la masina.nu suport sa scartaie usa sau sa troncane ceva.
#54
Posted 07 April 2009 - 09:09 AM
si cineva mai zice de un scartait la plecare, al meu parca zbiara cateodata la plecare, mai ales cand schimb dintr`o viteza in alta, si da, dupa ce pun frana.nu se intampla des, dar se intampla. la al meu se mai aud niste zgomote ciudate , cand dau in gropi, parca zdrangane niste chei, (acesta e sunetu) in partea din fata.
trebuie gresata pe undeva jucaria?ca atunci cand merg incet se aude un scartait de la o roata dar nu stiu de la care exact.eu cu sunetele sunt putin paranoia si la masina.nu suport sa scartaie usa sau sa troncane ceva.
Si la mine e exact la fel. Scartie ceva in partea dreapta fata...la suspensie mi se pare. Si la roata se aude scartaitul cand merg incet. Mentionez ca am doar 1400 de km...stie cineva cum sa rezolv problemele? Multumesc
Edited by eu63n, 07 April 2009 - 09:10 AM.
#55
Posted 07 April 2009 - 10:34 AM
#56
Posted 07 April 2009 - 12:31 PM
Vezi sa nu-ti fi intrat ceva mizerii la frine(placute). Eu am 4000 dar nu scartaie decit in conditiile in care am scris mai sus(frina cu spatele puternica si apoi plecare rapide de pe loc).
#57
Posted 27 April 2009 - 10:22 PM
#58
Posted 27 April 2009 - 10:56 PM
Filtru merita sa-ti iei K&N. Toba e cam scumpa si nu prea obtii mare lucru decit un sunet mai puternic. Eu am si filtru(K&N) si toba(leo vince) asa ca pot sa-ti spun din experienta. Mai bine scoate-ti catalizatorul(e undeva pe tubulatura de evacuare) si, impreuna cu un filtru K&N obtii performante bune, fara a mai da banii pe leo vince
#59
Posted 28 April 2009 - 10:14 AM
Probabil ai tras de el cu sprinturi dese...plecari de pe loc in forta...etc. Scartaitul ala, e de la curea. Patineaza cand pleci de pe loc. Si la mine face dar in special dupa ce trec din Low in High. Oricum, daca vrei sa te tina cureaua, sa nu prea faci plecari in forta de pe loc si sa incerci sa accelerezi cat mai lin. Eu nu am facut asa..si am schimbat cureaua la 3000km .
Eu am twin air si e ok. Lumea zice, ca K&N ar fi mai bun. Dar despre toba...eu zic sa te abtii. Nu castigi mare putere (nici nu vad la ce ti-ar trebui pe atv-ul asta ) si in plus vei avea de suportat (si tu si cei pe langa care vei trece) tone de zgomot suplimentar, complet aiurea.
#60
Posted 04 May 2009 - 06:10 PM
Eu am twin air si e ok. Lumea zice, ca K&N ar fi mai bun. Dar despre toba...eu zic sa te abtii. Nu castigi mare putere (nici nu vad la ce ti-ar trebui pe atv-ul asta ) si in plus vei avea de suportat (si tu si cei pe langa care vei trece) tone de zgomot suplimentar, complet aiurea.
ASta asa e...am facut cerculete multe mai ales iarna si accelerari bruste dese...
. nu mi-a zis nimeni pana acuma k nu ar fii bine...ar trebuii sa-mi schimb cureaua?
M-am hotarat. Imi scot miezu tobei si filtru K&N. Multumesc