Viitor Posesor Atv
#41
Postat 16 octombrie 2009 - 10:09
antigel roz (pt blocuri de aluminiu). cu ala verde/albastru mie mi-o facut spume.
rezervorul de linhai are supraplin, pe unde trage aer, deci nu trebuie gaura in buson, nu trebuie sa il deschizi decat asa din cand in cand, ca sa vezi cata benzina mai ai ramasa.
furtunasul de sub carburator este ca sa nu curga benzina direct pe motor, ca ii dai foc, daca este incins, si parca intr-adevar, daca te rastorni, curge benzina pe acolo.
spor la plimbat, si ture cat mai multe.
#42
Postat 17 octombrie 2009 - 12:03
#43
Postat 17 octombrie 2009 - 04:03
Vreau sa-l verifice putin aia de la service inainte sa mai ies cu el. Sper sa ramana valabila invitatia pe alta data. Multumesc oricum.
#44
Postat 17 octombrie 2009 - 10:16
este altceva acolo daca nu urca in ture.
posibil sa fie si apa ....de la condens,sper ca nu l-ai spalat cu apa calda
unde-i faci servisul ?
#45
Postat 19 octombrie 2009 - 12:09
#46
Postat 19 octombrie 2009 - 09:40
#47
Postat 30 octombrie 2009 - 08:44
#48
Postat 03 noiembrie 2009 - 01:26
#49
Postat 03 noiembrie 2009 - 02:49
un sfat ... renunta la garantie si fa`ti atv`ul asa cum vrei in particular mai ales ca este vorba de un motor micut , pe carburator , fara prea multa electronica, sau daca ai timp de pierdut si nu te costa prea mult mergi si tiganeste`te cu ei , dar ai grija ca trebuie sa te cobori la un nivel mai scazut si sa discuti ca si cum ai fi unul de`al lor. ai vazut doar ce raspunsuri de imbecili dau.
#50
Postat 03 noiembrie 2009 - 05:00
Roaga-i sa-l limiteze la 10km/h si sa-ti mai dea un an la garantie
Zi-le sa-ti dea o bicicleta la schimb ca aia nu e limitata la 30km/h
In fine, e grav ce se intampla si ar fi bine ca sa pui aici numele dealerului si a persoanei cu care ai discutat. Asa e frumos, sa stim toti cu cine avem de-aface si cum se numesc cei implicati ca nu e niciun secret.
Faza e ca importatorii cam refuza garantia din simplul motiv ca nici ei nu primesc garantie atunci cand le cumpara de la chinezi sau de unde le iau si orice lucrare in garantie se face pe buzunarul lor direct si nu prea le convine lucrul asta asa ca au dezvoltat o intreaga strategie cu care in general le merge si fac omul sa se lase pagubas...
Bine, printre ei mai sunt si oameni seriosi dar tocmai de aia am zis sa stim care e serios si care nu.
#51
Postat 03 noiembrie 2009 - 09:17
Am fost azi la ora 16 la ei si le-am spus ca stau acolo pina desfac carburatorul si il curata. Au dat jos filtrul de aer, apoi au desfacut furtunasele de alimentare cu benzina, au desfacut apoi carburatorul. In partea de jos carburatorul are ca un rezervor care era plin cu apa. Au curatat bine corpul carburatorului, jigloarele, au reglat avansul. Pot spune ca acum merge mai bine ca la inceput, acum pot sa merg linistit si cu 60Km/h. Totul s-a tras de la benzina de la Petrom.
Binenteles ca am platit 50 lei interventia ,mai ales ca benzina proasta nu intra in garantie . Ma bucur ca pina la urma s-a rezolvat problema.
#52
Postat 09 noiembrie 2009 - 11:08
Ce este destul de nasol, faptul ca ma duc tot singur la plimbari, nu am cunostinte care sa aiba atv si cu care sa pornesc la plimbare.
P.S. Am incercat sa ma tin dupa acei colegi, dar mergeau destul de repede, 70 la ora aveau. Am accelerat si eu pina la 60 dar am zis la naiba e inca in rodaj si asa am lasat-o mai moale.
Intrebare: e vreo problema daca las atv-ul plin cu noroi sau trebuie sa-l spal la fiecare iesire? Si cum e mai bine sa-l spal? Am vazut cablurile nu prea bine izolate si mufele alea la vedere. In cartea tehnica spune sa-l spal cu presiunea de la robinet sa evit jeturile puternice. Voi ce parere aveti?
#53
Postat 14 noiembrie 2009 - 03:51
Fisiere atasate
#54
Postat 23 noiembrie 2009 - 07:03
#55
Postat 29 noiembrie 2009 - 07:19
Sibiu-Rasinari-Santa-Paltinis-Vf Muncel-Poiana Gaujoara-Vf. Batrana-Vf Rozdesti-Pasul Serbanei- retur. Durata totala a traseului 4.30 ore cu tot cu pauze de haleala. Am plecat din Sibiu la ora 13, in total aproximativ 150 km. Altitudinea cea mai inalta atinsa Vf Rozdesti 1951m.
Pe anumite portiuni ale urcusului am folosit treapta L, panta fiind foarte abrupta si plina de bolovani. Atv-ul din nou s-a comportat excelent, doar ca trebuie sa-i verific presiunea in pneuri. Excursia a fost facuta in 2, a mai participat si Vasile cu al sau Artic Cat, o bijuterie de atv. M-am dat si eu cu Cat-ul, se manevreaza foarte usor fata de Linhai la care tragi de ghidon de ti se rup mainile, plus ca are o stabilitate mult mai buna (brate independente pe spate).
Sincer va spun eu credeam ca pe unde am urcat cu atv-ul se poate merge doar cu piciorul si asta din cauza terenului foarte accidentat. Intodeauna e bine sa mergi pe astfel de trasee cu cineva care are mai multa experienta. Eu am avut mare noroc cu Vasile, care a mers chiar cu bun simt Pe acesta cale ii multumesc din nou pentru acest traseu minunat.
Fisiere atasate
#56
Postat 29 noiembrie 2009 - 08:43
Sibiu-Rasinari-Santa-Paltinis-Vf Muncel-Poiana Gaujoara-Vf. Batrana-Vf Rozdesti-Pasul Serbanei- retur. Durata totala a traseului 4.30 ore cu tot cu pauze de haleala. Am plecat din Sibiu la ora 13, in total aproximativ 150 km. Altitudinea cea mai inalta atinsa Vf Rozdesti 1951m.
Pe anumite portiuni ale urcusului am folosit treapta L, panta fiind foarte abrupta si plina de bolovani. Atv-ul din nou s-a comportat excelent, doar ca trebuie sa-i verific presiunea in pneuri. Excursia a fost facuta in 2, a mai participat si Vasile cu al sau Artic Cat, o bijuterie de atv. M-am dat si eu cu Cat-ul, se manevreaza foarte usor fata de Linhai la care tragi de ghidon de ti se rup mainile, plus ca are o stabilitate mult mai buna (brate independente pe spate).
Sincer va spun eu credeam ca pe unde am urcat cu atv-ul se poate merge doar cu piciorul si asta din cauza terenului foarte accidentat. Intodeauna e bine sa mergi pe astfel de trasee cu cineva care are mai multa experienta. Eu am avut mare noroc cu Vasile, care a mers chiar cu bun simt Pe acesta cale ii multumesc din nou pentru acest traseu minunat.
frumos traseu, deschide un topic si posteaza traseele si plimbarile aici... http://atvforum.ro/T...-Concu-f37.html
#57
Postat 19 decembrie 2009 - 05:29
Apropo ce presiune e bine sa ai in pneuri iarna?
Ce fel de cagula folositi?
#58
Postat 19 decembrie 2009 - 06:06
Apropo ce presiune e bine sa ai in pneuri iarna?
Ce fel de cagula folositi?
0,4 PS maxim iar cagula normala...de iarna.
#59
Postat 20 decembrie 2009 - 10:34
#60
Postat 20 decembrie 2009 - 11:30