Jump to content



Photo

Head-to-head


  • Please log in to reply
121 replies to this topic

#101 GRAMER

GRAMER

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • Gender:Male
  • Location:ROMAN
  • Nume real:iulian
  • Telefon:0788252681
  • Marca ATV:suzuki KQ 750 AXI
  • Numar ATV:NT06YGC

Posted 06 February 2010 - 10:48 AM

QUOTE (d-rive @ Feb 6 2010, 08:06 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Nu are, asa e din conceptie. Si nici nu are nevoie pentru ca tot din conceptie, baietii destepti de la Suzuki au facut bratele cu simeringuri si nu are cum sa intre apa sau noroiul.
Eu il spal cu jet puternic si a trebuit sa desfac bratele superioare si am vazut ce era in interior, totul curat, gresat. Asta pe la 2000+km parcursi in conditii normale, atentie, a nu se intelege conditii usoare dar nici hard de hard.

Ce fac eu la atv. De fiecare data cand il spal, il las sa se usuce si apoi dau cu jet puternic de vaselina siliconata (de la Nigrin, se gaseste la Praktiker) pe toate bucsele, inclusiv la bara de torsiune spate. Astfel protejez cauciucul din care sunt confectionate (vaselina siliconica nu ataca, cauciucul, dimpotriva) si previn imbatranirea prematura, craparea lor si deasemenea se formeaza o pelicula subtire care impiedica apa si noroiul sa intre unde nu trebuie.
Daca vad ca pe burdufele de la planetare s-a depus noroi sau alte alea de pe traseu, substante care duc la imbatranirea prematura a cauciucului din care este facut burduful, le sterg cu o carpa si cu solutie siliconica. Arata ca noi si in caz de vreo crenguta ceva, ajuta sa o faca sa alunece peste el si nu sa-l patrunda. Deasemenea nici zapada nu se mai lipeste de ele asa de usor.

Asta e singurul lucru care-l fac periodic la atv, o data la cateva luni (cca 6).


In sfirsit pare ca a inceput sa fie un FORUM adevarat.


Cred ca asta ne intereseaza cel mai mult. Idei, pareri,ajutor,initiere,resurse si multi,multi ,multi amici cu sfaturi de valoare. Multumiri
  • 0

#102 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 06 February 2010 - 12:18 PM

O sa mut ultimele posturi intr-un topic mai potrivit...ceva de genul :Intretinere ATV, in aria tehnica. E util sa le dezbatem unde se tot gasi usor.
  • 0

#103 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 06 February 2010 - 03:00 PM

Da ce, nu se potriveste cu datul cu capu?
laugh.gif

Apropos de gresare la bascule, etc. Eu am cumparat deja cele 24 de gresoare pe care intentionez sa le montez la bucsile de bascula, capete de bara ale KQ, cand o da incalzirea globala - incalzire.
Toate instructiunile cu poze cu tot se gasesc pe www.nyrocatv.com
  • 0

#104 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 06 February 2010 - 04:18 PM

Ba da...dar nu se potriveste la datul cap in cap laugh.gif
  • 0

#105 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,053 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Posted 06 February 2010 - 05:17 PM

QUOTE (fatcat @ Feb 6 2010, 03:00 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Da ce, nu se potriveste cu datul cu capu?
laugh.gif

Apropos de gresare la bascule, etc. Eu am cumparat deja cele 24 de gresoare pe care intentionez sa le montez la bucsile de bascula, capete de bara ale KQ, cand o da incalzirea globala - incalzire.
Toate instructiunile cu poze cu tot se gasesc pe www.nyrocatv.com


gresoarele care leai cumparat banuiesc ca sunt gresoare obisnuite care au filet la un capat .... daca ai instructiunile cu poze poate le postezi si tu .
  • 0

#106 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 06 February 2010 - 10:12 PM

http://www.nyrocatv....i?viewtopic=402
http://www.nyrocatv....i?viewtopic=505
http://www.nyrocatv....i?viewtopic=413
  • 0

#107 danilaKQ

danilaKQ

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 72 posts
  • Nume real:Stan Mihai
  • Telefon:0733973130
  • Marca ATV:Suzuki KQ
  • Numar ATV:AG 97 GTY

Posted 07 February 2010 - 09:53 AM

Nu am facut vre-o referire in acel post la KQ,dar asa este se poate interpreta gresit.Am spus majoritatea atv-urilor.KQ -ul este printre putinele atv-uri dotate cu bucsi de cauciuc.Eu cred ca sunt mult mai fiabile decat cele din teflon (ca sistem) si nu necesita nici intretinere.S-a recurs la varianta aceasta cu bucsi de teflon si bucse metalica mobila ,pentru a permite o cusa mai mare a bascularii bratului,dar se uzeaza si mult mai repede.
Montarea de gresoare la axul ghidonului este o idee foarte buna,tinand cont de faptul ca se umbla destul de greu la acest sistem,iar cursa destul de mare a ghidonului stanga-dreapta permite imprastierea vaselinei pe toata suprafata.Insa la bascule ,eu personal ,consider ca sunt inutile.Cursa mica a bratului nu permite imprastierea vaselinei pe toata siprafata bucsei si va ramane nelubrifiata exact zona cu contact mai mare.Vei observa ca vaselina refuleaza intotdeauna prin acelasi loc.Teoretic ,gresoarele sunt concepute cu un scop binedefinit,dar se aplica mai mult la ansamblurile care datorita inertiei,temperaturii sau a miscarii permit imprastierea vaselinei pe toata suprafata ce necesita lubrifiere.Practic,la atv,aceste gresoare sunt inutile.Daca la fiecare 2000 km demontati bratul ,puteti observa starea reala a acelor bucsi si puteti intervenii in prelungirea duratei de viata a acestora ,fie rotind axul astfel incat sa lucreze partea mai putin afectata,fie intorcand axul cu partea dinspre fata atv-ului spre spatele atv-ului si apoi lubrifierea acestora.Este doar parerea mea.

P.S. Pentru colegii indusi in eroare INVOLUNTAR,nu am KQ.Va trebuii sa schimb nicknameul si atv-ul din profil.
  • 0

#108 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 07 February 2010 - 10:40 AM

Inteleg. E foarte plauzibil ce spui aici. Chiar o sa ma gandesc bine daca e cazul sa montez gresoarele.
Oricum, fac modificarile astea si de dragul activitatii in sine. In orice caz o sa desfac totul si sa curat/gresez toate bucsile asa cum recomanzi si o sa decid atunci ce sa fac.
CE parere ai, la capul de bara merita montate gresoare? Am citit postul tau cu introducerea vasilinei din aerosol pe langa burduf. Am incercat acest lucru in trecut dar cred ca e mai simplu sa gresezi prin gresor decat sa demontezii de fiecare data pivotul de pe fuzeta (eu nu am reusit sa fac altfel).
  • 0

#109 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 07 February 2010 - 01:38 PM

Robert, hai ca te vad destul de hotarat.

Cum spuneam, am demontat bratele superioare de la KQ meu pentru anumite operatiuni, am incercat eu modificarea unor unghiuri sa vad comportamentul. Cu ocazia respectiva am vazut clar ce e in interior si cum se comporta.
Ceea ce zice DanilaKQ este perfect adevarat.
Nu doar ca nu are rost pentru ca totul e protejat dar nici nu are cum sa se imprastie omogen, sa ajunga peste tot pentru ca asa cum s-a zis si mai inainte, bratele nu se misca foarte mult.

La capetele de bara, operatiunea e destul de dificila referitor la montarea gresoarelor iar noi la Suzi avem ca si solutie tehnica, capete de bara cu joc constructiv. Protectia se da jos foarte usor si nu te impiedica nimeni sa-i bagi vaselina cu toate ca au ele.

La coloana de directie ma abtin, nu am desfacut, nu stiu ce e acolo dar si acolo, am vazut imagini si sunt rezervat, plus ca nu am vazut pe nimeni sa se planga de coloana de directie.

In final. Ideea e urmatoarea. Daca nu esti un pasionat al baltilor si noroaielor si stiu ca tu nu esti, nu ai niciun motiv sa te apuci de operatiunea asta, eventual doar cel expus de tine, adica de placere dar utilitatea tinde catre zero.
Pentru cei care sunt devotati baltilor, cu kituri de snorkel si alte alea, da, acolo e altceva dar la noi, chiar nu vad de ce...
La orice pivot, bucsa, daca nu intra noroi, apa si alte alea... totul e super ok si tine la greu...


Pe mine, in contextul in care i-am montat acel amortizor la directie care permite reglaje multiple si la care e imposibil sa nu gasesti compromisul ideal, m-ar interesa sa schimb capetele de bara cu unele fara joc. Culmea, ele au joc dar la roata nu exista joc dar simt, foarte fin, in ghidon acel joc la un anumit gen de denivelari si daca tot am pus amortizorul de directie, am zis sa pun si alte capete de bara...
Eu unul asta as face.

P.S. ce dimensiune au distantierele tale? Alea care le-ai dat jos? As vrea sa gasesc ceva mai ingust sa pun pe puntea fata dar pe spate sa le las tot p-astea late. Sunt curios cum s-ar comporta dupa aia atv-ul.
  • 0

#110 danilaKQ

danilaKQ

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 72 posts
  • Nume real:Stan Mihai
  • Telefon:0733973130
  • Marca ATV:Suzuki KQ
  • Numar ATV:AG 97 GTY

Posted 07 February 2010 - 07:38 PM

Pe cat posibil este necesar sa pastram rotile fata-spate pe aceeasi linie.Este indicat ca rotile din fata sa fie chiar mai departate decat cele din spate.Pe viraje.cea mai mare parte a greutatii atv-ului este repartizata pe roata fata din exteriorul virajului.Deci atentie la distantiere.Este recomandat sa folositi aceleasi distantiere si pe fata si pe spate.Incercati cu ele montate doar pe fata si veti vedea diferenta.
Capetele de bara si pivotii care sunt dotati din fabrica cu gresoare,sunt intradevar recomandate si promit o durata de viata mult mai mare.Incercarea noastra de a monta gresoare la acestea nu va avea nicidecum acelasi rezultat.Hai sa gandim putin logic.In momentul in care dam o gaura de 6 mm pentru a monta gresorul,trebuie sa stapungem carcasa pivotului si nuca din teflon in care culiseaza pivotul.Trebuie sa introducem vaselina intre tija pivotanta si nuca de teflon,corect? Pai asta inseamna ca am creat deja o uzura remarcabila a nucii din teflon exact in locul unde contactul acestora este mai ferm.In al doi-lea rand nuca aceasta nu este prevazuta cu un locasi in care vaselina sa stationeze si cred ca va fi inmpinsa tot catre burduf.Deci va trebuii gresat mult mai frecvent.
Totusi aceasta operatiune poate fi incercata (nu stiu daca chiar merita), dar in urmatoarele conditii.Dai incet gaura in carcasa,doar pana cand intra VARFUL burghiului.Apoi termini gaura cu o freza,astfel incat sa nu gauresti nuca.Gaura in nuca o dai cu un burghiu de 1,5 mm,astfel incat nuca sa fie cat mai putin compromisa si cu mare grija sa nu deteriorezi capul tijei pivotante.Nu stiu daca doar grosimea carcasei ne permite filetarea acesteia pentru a putea introduce gresorul.Mai departe ,vaselina cat de des se poate.
  • 0

#111 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 07 February 2010 - 09:58 PM

Da, si eu am experimentat cu/fara distantiere fata/spate - ma rog, toate combinatiile. Dar nu si pe cea cu distantiere fata/fara distantiere spate. Asta pentru ca in primul rand nu am nici o problema cu stabilitatea in curbe - eliberez gazul inainte de curba si accelerez maxim imediat ce am virat oricat de putin roata. asta mi-a permis sa iau curbe pe asfalt si cu 50-60kmh. Pe alte suprafete oricum schimb directia aproape numai din drift, deci nici aici nu ma afecteaza. La mine utilitatea distantierelor este strict in offroad, in pante laterale - la 110kg ale mele (numai muschi, desigur), centrul de greutate este mult mai sus decat la un calaret de 75-90kg. Credeti-ma este o mare diferenta. Rotile cu gume pe 26' ridica si ele centrul de greutate, de-aia trebuie compensat cu distantiere si/sau cu jante cu offset exterior. Mai ales in conditiile in care eu merg cu presiuni foarte scazute - 0,2 -0,4 si pneul cedeaza usor la efort lateral. (merci de eventuale indicatii ref. presiune, nu, nu am sa bag mai multa - asa imi place mie aderenta...). In concluzie - intrucat la cei 43 de anisori ai mei, am de gand sa ma dau cu atv-ul cel putin inca 10 ani, sunt in continuare pe calea cautarii acelui fine-tuning aderenta-stabilitate ideal.

Plaul meu este/era sa gauresc numai camasa metalica a pivotului, apoi sa scurtez filetul gresorului conform cu grosimea materialului si sa infiletez gresorul, totodata aplicand o rasina pentru metal care sa-l tina acolo ferm. Sigur, initial nuca nu are suficient spatiu incat sa permita o gresare buna, dar acum dupa 4400km deja are suficient joc si spatiu pentru vaselina.
  • 0

#112 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 07 February 2010 - 10:15 PM

QUOTE (d-rive @ Feb 7 2010, 01:38 PM) <{POST_SNAPBACK}>
am incercat eu modificarea unor unghiuri sa vad comportamentul

P.S. ce dimensiune au distantierele tale? Alea care le-ai dat jos? As vrea sa gasesc ceva mai ingust sa pun pe puntea fata dar pe spate sa le las tot p-astea late. Sunt curios cum s-ar comporta dupa aia atv-ul.



Ce unghiuri ai vrut sa modifici?

Distantierele sunt de 6 sau 8cm, nu le-am masurat, sunt cele vandute de Sorin/Topquad.
  • 0

#113 danilaKQ

danilaKQ

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 72 posts
  • Nume real:Stan Mihai
  • Telefon:0733973130
  • Marca ATV:Suzuki KQ
  • Numar ATV:AG 97 GTY

Posted 07 February 2010 - 11:14 PM

Pai daca nu gauresti nuca,pentru ce mai bagi vaselina? Vaselina trebuie sa ajunga intre nuca si pivotant,nu intre carcasa si nuca.Nuca este fixa,nu se misca in carcasa.
  • 0

#114 GRAMER

GRAMER

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • Gender:Male
  • Location:ROMAN
  • Nume real:iulian
  • Telefon:0788252681
  • Marca ATV:suzuki KQ 750 AXI
  • Numar ATV:NT06YGC

Posted 08 February 2010 - 12:19 AM

QUOTE (fatcat @ Feb 7 2010, 07:58 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Da, si eu am experimentat cu/fara distantiere fata/spate - ma rog, toate combinatiile. Dar nu si pe cea cu distantiere fata/fara distantiere spate. Asta pentru ca in primul rand nu am nici o problema cu stabilitatea in curbe - eliberez gazul inainte de curba si accelerez maxim imediat ce am virat oricat de putin roata. asta mi-a permis sa iau curbe pe asfalt si cu 50-60kmh. Pe alte suprafete oricum schimb directia aproape numai din drift, deci nici aici nu ma afecteaza. La mine utilitatea distantierelor este strict in offroad, in pante laterale - la 110kg ale mele (numai muschi, desigur), centrul de greutate este mult mai sus decat la un calaret de 75-90kg. Credeti-ma este o mare diferenta. Rotile cu gume pe 26' ridica si ele centrul de greutate, de-aia trebuie compensat cu distantiere si/sau cu jante cu offset exterior. Mai ales in conditiile in care eu merg cu presiuni foarte scazute - 0,2 -0,4 si pneul cedeaza usor la efort lateral. (merci de eventuale indicatii ref. presiune, nu, nu am sa bag mai multa - asa imi place mie aderenta...). In concluzie - intrucat la cei 43 de anisori ai mei, am de gand sa ma dau cu atv-ul cel putin inca 10 ani, sunt in continuare pe calea cautarii acelui fine-tuning aderenta-stabilitate ideal.

Plaul meu este/era sa gauresc numai camasa metalica a pivotului, apoi sa scurtez filetul gresorului conform cu grosimea materialului si sa infiletez gresorul, totodata aplicand o rasina pentru metal care sa-l tina acolo ferm. Sigur, initial nuca nu are suficient spatiu incat sa permita o gresare buna, dar acum dupa 4400km deja are suficient joc si spatiu pentru vaselina.


MARE, MARE, MARE DREPTATE AI. Nu a-si renunta la distantiere pentru nimic in lume.


Eu fara distantiere sunt mort -suzuki 750, cauciucuri/26,distantiere,43 ani, 105kg(mai putini muschi).

Dupa o experienta nefasta, cu gume de 25 fara distantiere si cu o scula (suzuki 750,nervoasa,jucausa,iute si adesea de nestapanit) pentru cei de pina in 30 ani(parerea mea) am hotarit sa trec la imbunatatiri. Rezultate remarcabile cu gume de 26, distantiere de 5cm spate si 3cm fata cu schimbarea jentilor si o presiune in gume de 0.4 PS vara sau 0.3 PS iarna pe rotile din spate iar fata constanta de 0.4 PS. . Singura problemuta este ca directia a devenit mai greoaie LA VIRAJE IN OFFROAD dar prin reducerea vitezei se comporta f. bine. La viteza mai mare smulge violent directia din mana si devine de nestapinit. In rest cu inclinatiile laterale sau in panta sau rezolvat problemele in privinta mea. ATENTIE la viteze mai reduse ca de obicei fara imbunatatirile respective, cam cu 30%.Este o constatare personala si nu trebuie luata ca model.

Edited by GRAMER, 08 February 2010 - 12:20 AM.

  • 0

#115 gaby72ro

gaby72ro

    Super ATV-ist

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,522 posts
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Nume real:Constantin Gabriel
  • Telefon:0744518543
  • Marca ATV:ex KINGQUAD 700
  • Numar ATV:s-a dat...

Posted 08 February 2010 - 09:42 AM

eu nu am reusit sa mai montez distantierele.....deoarece jentile oricum l-au latit ceva...cand am pus si distantierele imi atingeau rotile in aripa...... blue_bandana.gif
  • 0

#116 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 08 February 2010 - 10:36 AM

QUOTE (gaby72ro @ Feb 8 2010, 09:42 AM) <{POST_SNAPBACK}>
eu nu am reusit sa mai montez distantierele.....deoarece jentile oricum l-au latit ceva...cand am pus si distantierele imi atingeau rotile in aripa...... blue_bandana.gif


Oh, stai linistit, la mine au mancat rotile cam 1cm din toate aripile, au capatat un soi de curbura ..."interesanta".
  • 0

#117 gaby72ro

gaby72ro

    Super ATV-ist

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,522 posts
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Nume real:Constantin Gabriel
  • Telefon:0744518543
  • Marca ATV:ex KINGQUAD 700
  • Numar ATV:s-a dat...

Posted 08 February 2010 - 12:39 PM

al meu ce e drept s-a cam ingreunat (cutie, protectii PROARMOUR, canistra) si suspensia spate e aproape la orizontala. vreau sa-i pun niste telescoape de kq 750...sper sa se mai inalte putin..... thumbsup.gif
  • 0

#118 Norian

Norian

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,026 posts
  • Nume real:...
  • Telefon:...
  • Marca ATV:...

Posted 08 February 2010 - 12:52 PM

@gaby72: nu de amortizoare mai tari ai nevoie, ci de arcuri mai tari. Amortizorul are rolul de a prelua oscilatiile, in timp ce arcul e cel care iti da inaltimea, sau asieta cum spun ingineriii....
Daca s-a lasat, cum spui tu poti face 2 lucruri:
1- sa incerci sa "lungesti" arcurile. Sunt 2 metode: la cald si la rece, asa numita "shpringuire". Sunt ateliere specializate in asa ceva. Daca se lucreaza la cald rezultatele sunt cu 50-60% mai durabile in timp fata de metoda la rece, la care revenirea la initial se produce mai repede. E testat pe propria piele pe arcurile de la un LandCruiser..

2- sa schimbi arcurile. Daca optezi pentru acelasi model - vei avea in timp aceeasi problema ca acum. Eventual ar trebui sa cauti unele mai dure ca si compozitia materialului. De ce nu arunci un ochi la o suspenie Elka ? - atat timp cat ai disponibilitate de a cheltui aprox 1500-2000E pe suspensie...
  • 0

#119 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,053 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Posted 08 February 2010 - 02:52 PM

QUOTE (gaby72ro @ Feb 8 2010, 12:39 PM) <{POST_SNAPBACK}>
al meu ce e drept s-a cam ingreunat (cutie, protectii PROARMOUR, canistra) si suspensia spate e aproape la orizontala. vreau sa-i pun niste telescoape de kq 750...sper sa se mai inalte putin..... thumbsup.gif


e nevoie doar de niste inaltatoare de aluminiu facute la strung.. le pui sub arcuri si gata.
  • 0

#120 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 08 February 2010 - 03:55 PM

QUOTE (fatcat @ Feb 7 2010, 10:15 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Ce unghiuri ai vrut sa modifici?

http://www.nyrocatv....gi?viewtopic=17

Rezultatul pentru mine a fost neconcludent...

Am mai umblat si la unghiurile de fuga... Din fabrica vine mai deschis, am incercat pe zero cum s-ar spune dar si inchis. Rezultatele cele mai bune le-am obtinut pe inchis.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto