Salut!
Aceasta modificare / de-limitare se poate aplica si la Dragon Fly 400?
Intreb deoarece am gasit valva pneumatica atarnad in furtunase, au cedat tampoanele de ancorare de corpul motor (imbatrinite) si ma bate gandul sa dau tot ansamblul jos daca si asa nu prea vrea sa stea locului
La modelul DragonFly 400 furtunul 4 duce direct din valva in corpul motorului la partea superioara (nu in carburator) dupa cum se poate observa in imagini.
Prin urmare se aplica principiul si la acest model de 400 sau valva pneumatica este necesara pentru buna functionare a motorului in acest caz?
IMG_9150.JPG
IMG_9152.JPG
IMG_9153.JPG
Dupa ce scoți acea supapa, valva și obturezi furtunul ce iese din evacuare și mergi in 6000 de ture cu el o sa observi ca se înroșește eșapamentulu primul tronson ce iese din chiuloasa și când iei degetul de pe acceleratie de la turații mai mari o sa se audă un rateu așa frumos de zici ca ai motor de 1000 ! Nu știu dacă este ceva rău sau nu!?
La LH400 mai poți scoate tot ce ai in toba , o sa găsești nistre țevi de deviere gaze și un fagure din aluminiu !
Eu am golit-o definitiv și am mărit puțin ieșirea și chiar se simte la demaraj !
Edited by pitesti, 02 April 2018 - 09:22 PM.