Jump to content



Highest Reputation Content


#116329 Cel Mai Bun Antifurt

Posted by Horia14 on 17 December 2014 - 05:32 PM

Eu cred că știu la ce s-a gândit, ceva mai complicat și cu siguranță nu foarte ieftin, dar aproape inexpugnabil ...

 

Pentru prima dată trebuie cumpărat un adăpost castel cu sant.jpg care trebuie să aibă în dotare neapărat un șanț cu apă

 

ca să fi sigur că ai la îndemână toate variantele care te pot proteja este foarte important ca podul să fie din lemn pentru a-i putea da foc

sant cu apa 3.jpg

 

Nu trebuie să neglijăm sistemele de avertizare la efracție gaste.jpg

 

pe care le vom suplimenta cu o supraveghere aeriană avion.jpg

iar dacă este nevoie vom lovii și cu rachetele sol aer în cazul în care pericolul vine de-acolo

racheta.jpg

 

Să nu vă simțiți în siguranță fără a protecție a curții interioare efectuată alte mijloace decât banalii pitbuli, folosim ceva cu mult mai mulți dinți 

crocodil.jpg

 

și colac peste pupăză (gâscă)... îi vom alunga în cel mai rușinos mod cu putință ...

gaste 2.jpg

 


  • 7


#111532 Iesiri Atv Hunedoara

Posted by Cristyy on 27 March 2014 - 09:21 PM

In data de 23.03.2014 ne-am strans toti atvistii din Hunedoara ( 4 atv-uri la numar, din pacate suntem foarte putini) si am facut o iesire pe cinste :D

ATV-uri participante: Polaris Sportsman 500, Arctic Cat 1000, Kymco MXU 500 si CF Moto 500

Am plecat dimineata la 10:30 si ne-am intors dupamasa la 17:30. Nu am filmat tot traseul parcurs, scopul a fost sa ne plimbam si sa ne distram, nu sa filmam tot, totusi, fazele cele mai interesante prinse pe camera le-am combinat si am creat un clip video de vreo 20 de minute, sper sa va placa :D

 


  • 7


#132263 Atv Medias

Posted by Horia14 on 09 April 2017 - 02:59 PM

Atunci când mergând prin pădure te aștepți să întâlnești mai degrabă renii lui Santa decât să zărești vreun iepuraș ce vopsește ouă, noi am pornit să ne petrecem câteva zile pe poteci și locuri de prin mereu surprinzătorii Cindrel și Șureanu.

Săptămâna asta și probabil că și multe alte zile după, este și va fi plin de imagini și filmulețe despre HuntTheWolf care acaparează atenția prin spectaculozitatea deosebită a traseelor (pe alte pagini web pentru că aici n-o face nimeni). Noi nu ne putem propune să vă oferim o contrapartită decât prin ineditul unor peisaje dintr-o cu totul altă zonă și prin farmecul grupului din care răzbat zâmbete largi neinhibate de încrâncenarea unui concurs.

Întâlnirea poate că nici nu avea loc în această perioadă dacă n-aveam un oaspete dintre cei care ajung în zona Sibiului cel puțin o dată pe an încercând traseele de ”oldboys” de prin septembrie sau participă uneori la turele de Dunăre, așa că uite-ne călare începând cu ziua de joi și până sâmbătă după amiază pe un traseu ce avea să înceapă la Gura Râului, să ne adăpostească la Cabana Curmături, să dăm o tură prin Șureanu ca mai apoi să ne reîntoarcem pe deasupra de Căpâlna din nou către Olrlat și Gura Râului.

Inițial am fost opt, împreună cu un Quad curajos, doar că a doua zi l-am pierdut după ce a rupt ceva prin cutia de viteze. În ziua următoare în schimb am reîntregit numericul prin sosirea de întăriri, de data asta fiind vorba de un alt ATV.

Ce să vă spunem despre vreme ? Se întâmpla adesea ca într-o oră să primești de două ori apă și din nou zăpadă care începea aproape invariabil cu șfichiuirea gloanțelor din gheață.

Cu toate astea, în fiecare dintre zile am reușit să înjghebăm câte un foc la care ne-am încălzit degetele sau am prăjit fiecare câte ceva.

Probabil că imaginile vor putea să arate mai mult decât am reușit eu prin cuvinte.

 

Attached Thumbnails

  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (5).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (6).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (8).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (9).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (11).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (14).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (16).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (18).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (20).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (21).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (24).jpg
  • WhatsApp (33).jpg
  • WhatsApp (35).jpg
  • WhatsApp (45).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (2).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (4).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (13).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (14).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (17).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (25).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (34).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (35).jpg
  • WhatsApp (10).jpg
  • WhatsApp (13).jpg
  • WhatsApp (16).jpg
  • WhatsApp (25).jpg
  • WhatsApp (42).jpg
  • WhatsApp (44).jpg
  • WhatsApp (51).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (5).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (15).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (21).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (22).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (24).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (26).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (28).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (33).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (34).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (40).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (44).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (45).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (46).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (48).jpg
  • WhatsApp (41).jpg
  • WhatsApp (49).jpg
  • WhatsApp (50).jpg

  • 5


#114608 New Constanta

Posted by Bibi on 19 September 2014 - 06:42 PM


  • 5


#113822 Ghidul Incepatorului

Posted by pitesti on 31 July 2014 - 08:40 PM

ATV, Quad, UTV, Spyder, Buggy ???? Despre ce vorbesc oamenii astia? Eu nu vreau decat un atv (cu litere mici)!

 

Pai este simplu. Suntem multi incepatori. Unii cu abilitati, altii care vor sa isi dezvolte abilitatile. Cert este ca toti avem aceeasi dorinta: aventura, putere, control. Si pentru asta suntem dispusi la exces. Si ajungem la si in PERICOL. De ce? In primul rand pentru ca nici macar nu ne dam seama ce cautam: ATV, Quad, UTV, Spyder sau Buggy?

  • All Terrain Vehicle, prescurtat ATV - este un vehicul de tip off-road. Acesta are capabilitati de trecere, de tractare, de abordare a terenurilor mlastinoase sau inzapezite. Sunt utilizate pentru recreație, agricultură, vânătoare, turism.
  • Quad-ul. Obisnuim sa folosim termentul „quad” ca sinonim perfect pentru ATV. Alteori consideram quadurile ATV-uri sportive cu tracțiune 2x4. Diferenta principala dintre ATV-uri si quaduri este ca ATV-urile se descurca mult mai bine in natura, pe cand quadurile mult mai bine pe pist. Prin pista nu trebuie sa intelegem circuite cu asfalt.

Suntem multi cei care, placut impresionati la un moment dat de cate o astfel de jucarie, ne dorim peste noapte sa faceo o astfel de achizitie. Fie ca mergem putin la munte si inchirien un "atv", fie ca am vazut la un vecin, fie ca vedem pe drum o "gasca" de ATV-isti plini de noroi, se dezlantuie in noi dorinta. Si vrem sa o satisfacem cat mai repede posibil Dar IEFTIN!!!

Ce inseamna asta? Google search "pret atv" si SURPRIZA!!!! La numai 500 euro mi-am indeplinit visul. URAAAAAA!!! 

Nu, nu este asa. Trebuie sa fim prudenti. Asta ne spune intelectul. Bun, si ce facem? Cautam pe forum. Foarte bine, este perfect. Doar ca, acolo gasim raspunsul de genul "petarda". Adica cum? ATV-ul meu este o petarda? Rusine sa va fie!!!

In realitate, ne simtim jigniti pentru ca astia mai mari, care au dat pe un ATV 9.000 euro, ne desconsidera si ne jignesc, deoarece se cred mai destepti pentru ca ei au dat 9.000 euro pe ceva ce eu cumpar cu DOAR 500 euro. Pai hai sa vedem: cand ma duc si spun ca fac o copie xerox la o petarda de copiator, este acelasi lucru cand fac o copie la un XEROX???

 

In plus, suntem multi dintre noi care ne dorim sa mergem cu atv-ul pe astfalt. Concluzie? Habar nu avem ce vorbim. Trebuie sa recitim definitia ATV-ului. Si apoi incepem sa intelegem...

 

In concluzie: asa cum nu exista copie xerox, la fel nu exista nici atv la pret de 500 euro. Poate doar petarde... Haideti sa fim responsabili si sa nu ne mai batem joc de banii nostri. In conditiile in care o casca de protectie costa 200 euro, cum va inchipuiti ca un ATV poate costa 500 euro???? Daca ne dorim ceva, hai sa facem tot posibilul sa ne cumparam acel ceva de buna calitate, si sa nu ne mai lasam inselati de tot felul de targoveti.


  • 5


#125362 Tutorial Montare Gresoare

Posted by Cristyy on 29 April 2016 - 09:21 AM

Tutorialul ar trebui sa fie valabil pentru aproape orice atv.

Multi dintre voi probabil stiti cum se fac aceste lucruri, nu este greu, dar pentru cei care nu au experienta in asa ceva, sper sa va ajute tutorialul. :)

 


  • 4


#119114 Chestii Folositoare Gasite Ocazional Pentru Atv/moto

Posted by dr.crinel on 03 April 2015 - 04:04 PM

Am facut un review pentru aceasta pompa, aveam emotii "pentru ca video si pentru ca filmare" smile.png)

Concluzia mea: dupa cum s-a comportat iti merita banutii

 


  • 4


#118259 Cforce 550

Posted by bogdanbel on 24 February 2015 - 09:14 PM

Salutare tuturor si bine v-am regasit.

In sfarsit dragii mei....

A sosit si am facut si cateva iesiri cu el.

 

O minune, dar am si cateva comentarii.

Inainte sa incep, vreau sa specific ca sunt constatarile mele si nu am pretentia ca sunt atotstiutor. Va las pe voi sa trageti concluzii si chiar sa-mi dati sfaturi.

 

Plusuri: - o sa incep cu partea care imi place cel mai mult - arata mult mai bine ca in poze;

 - are destula putere chiar daca nu i-am scos limitarile;

 

Minusuri: - nu porneste la temperaturi scazute (s-a intamplat de 4 - 5 ori la temp intre -5 si -12 grade, utilizat peste zi iar a doua zi dimineata nu pornea)

- are diferite zgomote ciudate care apar si dispar la anumite perioade de timp - cel mai deranjant este un sunet care persista ( ca de placute metalice care se lovesc);

- comparandu-l  cu CF Moto 500: are servodirectie dar mi se pare foarte moale. Sincer, prefer directia CF-ului 500. Mi se pare mai barbateasca.

-Nu stiu daca este normal, dar mi se pare mult prea accentuata frana de motor. Imediat cum nu mai accelerez, franeaza foarte brusc si puternic  (vs CF 500 care nu o face deloc);

 

DSCN4480.JPG DSCN4481.JPG DSCN4482.JPG DSCN4485.JPG DSCN4486.JPG DSCN4665.JPG DSCN4666.JPG DSCN4667.JPG DSCN4668.JPG DSCN4670.JPG


  • 4


#117345 Diagnoze Atv

Posted by Adi Radu on 26 January 2015 - 03:31 PM

Deoarece tot mai multe atv-uri incep sa fie dotate cu ECU ( computerul care dicteaza cum sa functioneze motorul ) multe din ele nu se mai pot repara dupa ureche sau doar curatant sau regland carburatorul ( acum au injector care e mai sofisticat )

 

Propun sa facem o lista la fiecare marca cu ce diagnoza ( aparat , soft etc ) se poate diagnostica si afla din ce cauza se aprinde minunatul bec FI de pe bord .

 

Voi incepe asa :

 

Suzuki King Quad :

Mod de diagnosticare cel mai ieftin si mai simplu : Sarmulita in forma de U ,care se introduce in mufa de diagnoza si practic face un scurt intre cele 2 fire ( ca sa va faceti o idee mufa are 3 sau 4 fire si doar 2 dispuse paralel ) 100_4008.jpg

 

Daca totusi doriti sa o faceti ca la carte mai aveti metoda de a achizitiona :100_4013.jpg

 

Dupa ce ati facut scurtul ( cu contactul oprit ) , puneti contactul si pe ecran veti vedea :100_4009.jpg

 

 

 

Asa ati ajuns sa puteti vedea pozitia TPS si codurile de eroare !

Vreau sa reamintesc ca daca ati schimbat ECU cu unu aftermarlet Nu puteti diagnostica motorul doar cu ecu original !

 

Can Am

Din ce am citit softul pentru BRP se poate gasi aici :http://www.diag-systems.com/shop

Nu va pot spune deoarece pt moment nu am utilizat .

 

tot la BRP ca si la alte marci de renume exista diagnoze multi mrca ( ca la masina ) pot sa amintesc 2 marci pe care le-am vazut si incercat ( desi la unele marci chiar daca zice ca au acoperire nu sunt foarte practice )

Este vorba de TEXA ( care e renumita pe piata de profil si are o reputatie buna si diagnosticarea masinilor si oferirea de solutii in remedierea problemei din pacate doar pe partea de auto la moto atv e in continuare o lipsa acuta de solutionare )

A 2 marca si dispozitiv vazut incercat etc  este Hella-gutmann care face la fel ce face si Texa doar ca din cate am vazut nu pare asa populara .

 

Yamaha

 

Tot ce pot spune e ca nu am reparat si ca si aparate de diagnoza cunoscute are fi : Texa , Hella

 

 

 

 


  • 4


#116938 Atv Medias

Posted by Horia14 on 11 January 2015 - 07:48 PM

Râșnov în ianuarie

Ieri, sâmbătă, am petrecut prima ieșire ”la aer” din acest an.

Plecarea a fost din apropiere de Râșnov, Hanul Lupilor, de unde am încercat câteva intrări spre Diham, dar am renunțat din cauza zăpezii prea mari pentru a ne mai permite înaintarea chiar dacă era pe drumuri despre care în miez de vară le-ai fi declarat plictisitoare.

Grupul a fost destul de mare, 14 ATV-uri și un snow mobil, pentru a produce destul de dese blocaje pe prima parte a traseului așa că am schimbat macazul și ne-am orientat spre Moeciu de jos, Tohanul Vechi și ... deja era pe înserat când ne-am repliat spre cuib.

Traseul n-a fost prea lung, 55km, nici foarte dificil, doar zăpada ne-a dat de furcă însă a dat și farmecul jocului.

Attached Thumbnails

  • DSC_0010 - Copy.JPG
  • DSC_0016 - Copy.JPG
  • DSC_0017 - Copy.JPG
  • DSC_0020 - Copy.JPG
  • DSC_0025 - Copy.JPG
  • DSC_0029 - Copy.JPG
  • DSC_0031.JPG
  • DSC_0033.JPG
  • DSC_0034.JPG
  • DSC_0047.JPG
  • DSC_0050.JPG
  • DSC_0054.JPG
  • DSC_0055.JPG
  • DSC_0057.JPG
  • DSC_0059.JPG
  • DSC_0062.JPG
  • DSC_0064.JPG
  • DSC_0065.JPG
  • DSC_0069.JPG
  • DSC_0080.JPG
  • traseu RASNOV ian 2014.jpg

  • 4


#115087 Iesire Langa Bucuresti

Posted by pretorian on 20 October 2014 - 08:43 PM

Am reusit totusi sa incarc cateva...

Attached Thumbnails

  • 1897927_842809132419030_460434059134399769_n.jpg
  • 1965634_300646053466857_416351435242401477_o.jpg
  • 10153828_842808485752428_5278030909448983614_n.jpg
  • 10153828_842809129085697_6191359384746718571_n.jpg
  • 10380907_842808775752399_2444720179567776716_n.jpg
  • 10482382_842807585752518_8003262752755825949_n.jpg
  • 10580118_842812692418674_7782740946639800872_n.jpg
  • 10610827_842809072419036_6137356680913622746_n.jpg
  • 10661973_300645906800205_6197846715629304221_o.jpg
  • 10662049_300646103466852_155703999514271822_o.jpg
  • 10710584_300653466799449_9103791034054641483_n.jpg
  • 10711110_300653096799486_2707882591455284433_n.jpg
  • 10733786_842799309086679_1630638226684493511_o.jpg

  • 4


#133740 Monumentele Primului Razboi Mondial

Posted by cvalro on 08 June 2017 - 09:25 PM

Ziua 2

 

A debutat cu un program de detailing in care ne-am straduim sa dam jos kilogramele suplimentare de materie prima pentru chirpici colectate cu o seara inainte. 

Mincat, baut ....si calare pe cai.

Etapa trebuia sa fie una simpla, numai drumuri forestiere bine intetinute dau ocol masivului Cehlau, lucru ce ne-ar fi permis sa fim atenti la frumusetile ce ne inconjoara si mai putin la drum.

Toate ar fi fost bune si frumoase, am fi realizat o medie respectabila daca nu aparea din nou BB-urile, dintre care una ne-a pus ceva probleme.

Dupa o intirziere notabila provocata de cea de a doua bariera si o renuntare inspirata de a urca pe un traseu imposibil pentru noi in speranta de a scurta drumul catre Bicaz Chei prin Birnadu, ne-am lasat cuminti catre Telec ca sa mai fim in stare sa ne bucuram de o masa imbelsugata si un dus  la pensiunea la care aveam rezervare

Informatia despre scurtatura o aveam de la un coleg de forum, dar in final am presupus ca a fost facuta numai de Renegate si numai pe coborire.

Attached Thumbnails

  • IMG_0140.JPG
  • IMG_0138.JPG
  • IMG_0137.JPG
  • IMG_0168.JPG
  • IMG_0193.JPG
  • IMG_0197.JPG
  • IMG_0204.JPG
  • IMG_0206.JPG
  • IMG_0221.JPG
  • IMG_0231.JPG
  • IMG_0227.JPG
  • IMG_0239.JPG
  • IMG_0240.JPG
  • IMG_0248.JPG
  • P_20170604_111521.jpg
  • P_20170604_140228_HDR.jpg

  • 4


Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto