Jump to content



Photo

Procedura Detarare Remorca


  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#21 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 26 November 2015 - 04:13 PM

Marius se refere la la faptul ca, conform talonului pot sa trag remorca fe 750.

Si totusi Chrys, chiar si in cazul unui nefericit incident indiferent de gravitate, crezi ca s-ar cere cartea undeva?

Merg pana la sectie sa vad daca aflu ceva de acolo.
  • 0

#22 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 26 November 2015 - 04:48 PM

... Nici nu prea este nevoie de asta deoarece RAR-ul are datele tuturor mașinilor înmatriculate într-o bază de date pe care o consultă atunci când ”te caută”.

Am mai abordat acest subiect cu ceva vreme în urmă și scriam atunci ce înseamnă toate astea: MMA a remorcii, MMA maxim remorcabil cu sau fără sistem de frânare de către mașina trăgătoare și ce mai înseamnă limitele categoriei B pentru ansambluri de vehicule (mașina trăgătoare + remorca).

Doritorii pot să citească acele postări cu o simplă căutare. Din câte știu nu s-a modificat nimic în legislație de atunci.

 

În rrrrrrrrrromânica am văzut nerespectări flagrante și de-a dreptul periculoase a acestor lucruri și am mai văzut că nici nu se ia nimeni de cei care fac asta decât foarte rar, când există câte o acțiune pe această temă, în rest este liniște.

Despre cântărirea pe traseu, pot să spun că am văzut asta. Erau cei de la RAR și o făceau la tot felul de mașini deșălate de greutatea legumelor sau altor mărfuri (microbuze, chiar și dacii cu remorcă).

 

Dar să revenim la discuția noastră care pornise tocmai de la ce este legal și ce se poate face ca să ajungi să respecți asta ... Parcă așa ceva am reținut de la Silviu.

Dacă dorim să nuanțăm cu tot felul de alte căi lăturalnice pe care le putem alege când ocolim ce este reglementat, o putem face, dar pe barba noastră și fiecare se descurcă așa cum poate. Mă refer aici strict la rrrrrrrrrrrromânica.

Nu încercați așa ceva afară, de la Nădlac începe ”o lume relativ normală” !   

 

(am mai spus asta ... nu doresc să par prea pedagogic prin exemple de o cumințenie bolnăvicioasă. Am avut perioada mea de haiducie, dar după câteva incidente m-am cumințit. Accidentele cu remorci pe care nu le mai poți stăpânii sunt de obicei nasoale !)


  • 0

#23 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 26 November 2015 - 06:16 PM

Revin cu uptade:
- sectia de Politie Zalau: merg cu certificatul in mana si intreb daca pot sa trag o remorca fara frana de 750 cu masina asta. Si mi se spune: pai cu cat. B poti trage orice remorca dar nu mai mare de 750 kg. Si am zis ca atat? Mi-au raspuns ca da. Am iesit cu un suras asa ironic ca ma asteptam la ceva mai mult.

Am consultat apoi un "prieten" si mi-a zis asa: ceea ce scrie in carte e sfant! Si spune asta pentru ca un Police Man care te opreste si iti verifica actele, dupa nr de inmatriculare poate sa acceseze datele si din carte daca doreste si atunci se complica situatia, si asta fara sa nu ai parte de vreun incident. Si ca prim pas ramai fara taloane, iar remorca cel putin nu ai voie sa o mai misti de pe loc. Mai departe nici nu vreau sa stiu.

Ca sa fiu eu impacat voi ramane la ceea ce am scris in postul nr 10, ori detarata la 600 kg (o axa sau doua) ori cu franare de 750-1100.

Sunt convins ca exista scapari, ca toti sunt nevinovati pana sunt prinsi insa eu nu vreau asa.
  • 0

#24 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 26 November 2015 - 08:22 PM

Ca sa vezi cum se interpreteaza leagea la Rrrrromanica (vorba lui Horia, fara insa sa il stiu ca graseiaza)

Azi am fost la verificarea tehnica cu remorca si ma asteptam sa imi faca observatie ca nu am lampi de semnalizare pe aripile de protectie ale rotilor care sunt montate in afara benei. 

Hombre, mucles, nici o atingere , si mai avea si inspectie de la RAR.

Mai sa fie, ma intreb, si atunci de ce mi-a facut observatie tolomacul de la RAR Bacau acum 2 ani?

Si revin la vorba mea, RAR = stat in stat.

Am dat si un ochi de curiozitate prin cartea de identitate si nu reusesc sa ma lamuresc : Pai daca MMA este de 750 si sarcina utila de 553 = masa remorcii este numai de 197?  Hmm.   Si daca vin din padure cu 3 kg de noroi pe remorca si 15 pe atv, pe unde scot camasa?

Silviu, la problema ta iti pot da o mica solutie:

Schimba mashina sau convinge-i pe cei de la RAR sa iti modifice pe talonul mashinii masa remorcabila.

Sau sa il convingi pe garcea ca in talonul tau este trecuta de fapt volumul remorcabil snitch.gif  


  • 0

#25 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 26 November 2015 - 08:50 PM

Pai da, remorca ta are 197 kg, iar in cele 553 trebuie sa te incadrezi cu atv-ul si ce mai pui pe langa el.

Sunt remorci si de 130 kg :)

Ai intampina probleme daca ai da de un cantar unde trebuie sa bata cu ceea ce ai trecut in carte.

Solutiile mele le-am trecut in post-ul anterior, masina nu o schimb ca o am de 2 luni, iar cu rar-ul sau politistul (daca e pornit pe verificat) nu am sanse.

Problema la mine e in acte nu in situatia practica.
  • 0

#26 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 26 November 2015 - 10:42 PM

Am dat si un ochi de curiozitate prin cartea de identitate si nu reusesc sa ma lamuresc : Pai daca MMA este de 750 si sarcina utila de 553 = masa remorcii este numai de 197?  

 

 

da, greutatea incarcaturii nu trebuie sa depaseasca 550 kg.

 

Si daca vin din padure cu 3 kg de noroi pe remorca si 15 pe atv, pe unde scot camasa?

 

 

ar trebui sa te cantareasca RAR-ul. Dar daca ai 18 kg in plus de noroi, te amendeaza. Situatia este aceeasi ca la camioanele 8x4 care oricum transporta noroi (sau balastru): ai depasit greutatea chiar si cu 100 kg, esti pasibil de amenda. Obligatia lor este de a se cantari la plecare. Obligatia noastra este de a sti ce greutate transportam. Si sa o putem dovedi cu actele de transport. Acesta este unul din motivele pentru care se trece greutatea pe axe in taloane.

Gandeste-te ca trebuie sa traversezi un pod subrezit, care rezista la o greutate de maxim 1,5 t (avand un marcaj pus la intrarea pe el). Ce faci? Citesti repede in taloane, faci repede o adunare si, in functie de rezultat, decizi.


  • 0

#27 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 26 November 2015 - 11:08 PM

 

Am dat si un ochi de curiozitate prin cartea de identitate si nu reusesc sa ma lamuresc : Pai daca MMA este de 750 si sarcina utila de 553 = masa remorcii este numai de 197?  Hmm.   

 

Valentin, da grea remorca mai ai tu.......m-am uitat si eu in actele la a mea : M max autorizat 750 kg, sarcina utila 599, proprie 151 ,  .....si mai este si cu sistem propriu de franare.

Greutatile proprii difera mult de la producator la producator.


  • 0

#28 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 27 November 2015 - 07:36 AM

Ca sa complic putin lucrurile in talon nou nu mai este trecuta capacitatea de tractare cu si fara dispozitiv de franare ci doar Masa Maxima Tehnica Autorizata care este suma dintre MMA a autoturismului si MMA a unei remorci cu franare, adica 1815 + 1100 = 2915. 

 

Intr-adevar in carte sunt trecute acele valori cu si fara franare insa la prezentarea documentelor la nenea Police Man ii dai certificatul, ca nu prea tine nimeni si cartea la ei.

 

Of Romanie interpretabila mai esti

Calculand :

Greutatea mma a ansamblului - mma masina rezulta:

2915-1815=1100kg

Asta este greutate pe care o poti tracta legal cu masina ta, respectand specificatiile din talon.

 

Eu trag o remorca dublu ax cu MMA 1300 kg. Masina imi permite tractare de  1500 kg.

Si ca o paranteza, toate astea doar cu categoria B, legal.


Edited by samy., 27 November 2015 - 07:40 AM.

  • 0

#29 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 27 November 2015 - 08:57 AM

Pai da, luand in calcul remorca cu sistem de franare, ca asa stiu ca este a ta.
  • 0

#30 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 27 November 2015 - 09:07 AM

Da, asa e are frane. Dar pe talonul nou nu mai scrie nimic de frane. Poti circula linistit fara probleme cu MMA pana in 1100KG. Chiar si in caz de accident, asa cum spunea Chris, nici o societate de asigurati nu iti cere cartea. Toate iti cer permisul, talonul, buletinul si asigurarea.

 

Pentru siguranta ta personala, eu as recomanda remorca cu sistem de franare, mai ales daca masina este micuta.

Am tras cu Vw golf  ATV pe remorca mea cu frane, am tras si pe remorca usoara fara frane.

Diferenta distantei de  franare este enorma in caz de urgenta, cu atat mai mult daca este ud pe jos.

Greutatea golfului 1295 KG.

Cu o masina mai grea nu este asa tragic.


Edited by samy., 27 November 2015 - 09:16 AM.

  • 0

#31 AAlin

AAlin

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 12 posts
  • Gender:Male
  • Location:France 53000
  • Nume real:A Alin
  • Telefon:France 0033
  • Marca ATV:Arctic Cat 1000

Posted 27 November 2015 - 10:11 AM

Va salut, 
Dupa ce am lecturat topicul, o sa incerc sa va spun cum este legislatia in Franta, vis-a-vis de inscrierea remorcilor, precum si o posibila solutie la problema ta.
In Franta legislatia este simpla cand vine vorba de remorci si inmatricularea lor. 
Categoria I - MMA mai mic sau egal cu 500 kg. Remorcile nu se inmatriculeaza, se tracteaza cu categoria B, nu conteaza provenienta (adica o poti confectiona in garaj), nu necesita sistem de franare, nu necesita omologare RAR, nu necesita certificat de conformitate, nu necesita placute sau serii inscriptionate pe caroserie sau axe,  nu necesita inmatriculare (se ataseaza pe ele nr. de inmatriculare al masinii sau capului tractor), nu necesita asigurare AUTO (asigurarea capului tractor sau a masinii acopera remorca, fiind considerata BAGAJ). 
Categoria II - MMA mai mare de 500 kg dar mai mic sau egal cu 750 kg. Remorcile se inmatriculeaza (placute proprii si talon), se tracteaza cu categoria B, nu este necesar sistemul de franare (exista insa si cu sistem de franare), nu este necesara omologarea RAR (exista insa si omologate RAR daca remorca are destinatie precisa - transport animale spre exemplu), necesita certificat de conformitate (de la firma producator, nu firma vanzator), necesita placute cu seria si masa inscriptionate pe sasiu si caroserie (trebuie sa corespunda cu cele din certificatul de conformitate), nu necesita asigurare AUTO individuala fiind acoperite de asigurarea masinii sau capului tractor (iarasi sunt considerate bagaj, dar este necesar sa anunti asiguratorul inaintea tractarii - depinde de firma de asigurari)
Categoria III - Remorci cu MMA mai mare de 750 kg. Remorcile se inmatriculeaza, este necesar in permis si categorie E pentru a o tracta, este necesar sistemul de franare, este necesara omologarea RAR, necesita certificat de conformitate, necesita placute cu seria si masa, necesita asigurare individuala AUTO 
 
Observatii: 
Pentru toate remorcile, asigurarile AUTO sunt valabile doar in TRACTARE.  Se pot asigura si individual (in cazul parcarii pe drumurile publice, in cazul furtului sau deteriorarii), cu o polita civila - NON AUTO (exista polite personale de asigurare care cuprind si remorcile personale in cazul in care le-ai declarat cand ai facut asigurarea). 
Remorca din cea de-a doua categorie, pentru ca nu necesita verificare RAR (cu cateva exceptii), se poate inmatricula on-line, trimitand actele prin Fax sau E-mail. Inmatricularea se face la PREFECTURA, nu la politie. (totul dureaza cam 10 minute) 
 
Inmatricularea unei remorci de 600 kg. (cred ca poti cumpara o remorca adusa din Franta din cea de-a doua categorie, daca pe talonul ei MMA este de 600 kg)
Asa cum am precizat, inmatricularea se poate face on-line la remorcile din cea de-a doua categorie, in concluzie, datele pe care tu le trimiti la Prefectura, sunt datele care vor aparea pe talon. Datorita faptului ca nu este necesara omologare RAR (cu cateva exceptii), inmatricularea se face doar pe baza certificatului de conformitate de la producator, unde este scrisa masa maxima admisa (MMA)  precum si masa proprie a remorcii . Daca masa maxima admisa este de 750 de kg, la inscriere o poti declara oricat intre 500 si 750 (chiar si 512 daca vrei) pentru ca in functie de MMA, scazand masa proprie, afli capacitatea in greutate a incarcarii maxime (masa utila de incarcare).
Diferenta dintre o axa si doua axe, la remorcile din categoria 2, se face doar pe baza capacitatii de incarcare maxime si pe dimensiuni. Cele cu doua axe au greutatea proprie mai mare decat cele cu o axa, de aici si greutatea incarcarii este mai mica (masa utila de incarcare). Dimensiunile celor cu doua axe sunt putin mai mari decat a celor cu o axa (lungime, latime). MMA este aceeasi in ambele cazuri, adica, maxim 750 KG.
Cazul meu: ATV Arctic Cat TRV, greutatea 352 Kg in talon, latime 1300 cm. Nu am gasit remorca cu MMA de 500 kg, care sa poata fi incarcata cu mai mult de 350 kg (necesar 352 kg masa utila). Majoritatea aveau greutatea proprie 150 de kg. La cele de 750 de kg, nu am gasit una cu o singura axa care sa aiba latimea mai mare de 1250 cm, Lungimea corespundea. A trebuit sa cumpar o remorca de 750 cu doua axe (scazand in felul acesta greutatea utila a incarcaturii admisa), cu latimea corespunzatoare, adica peste 1300 cm. AM VRUT SA CUMPAR O  REMORCA NU O PLATFORMA AUTO !! (probabil la platforme lucrurile stau diferit)
 
Pentru ca legea este foarte stricta, totul se bazeaza pe bunul simt si corectitudinea conducatorului auto, sau teama.  Tractarea unei remorci pe drumurile publice cu greutatea (MMA) mai mare decat cea indicata in talon (talonul remorcii), inseamna conducerea unui auto neinmatriculat ( si in Romania acum este caz penal). Tractarea unei remorci pe drumurile publice cu alt MMA decat cel mentionat in talonul capului tractor sau al masinii (referitor la MMA remorca) inseamna iarasi conducere pe drumurile publice a unui auto neinmatriculat (caz penal). Tractarea unei remorci care nu corespunde MMA maxim autorizat de tractare (auto plus remorca) cu categoria din permis inseamna conducere pe drumurile publice fara permis (caz penal - https://www.pdc.ro/articole/din-2013-vom-avea-un-nou-sistem-de-permise-auto-94 )
Cu respect,
Alin A

Edited by AAlin, 27 November 2015 - 11:22 AM.

  • 0

#32 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 27 November 2015 - 12:54 PM

Va multumesc tuturor pentru interventii. Samy, ai dreptate cu talonul, tocmai de aia am si postat o imagine cu talonul meu in care se vede ca facand niste calcule pot tracta 1100. Problema intervine cand si daca se accessaza datele din cartea de identitate unde am 600 kg mma fara franare.

Aalin, se vede ca e o mare diferenta intre cele doua tari, o sa mai avem mult pana acolo daca va fi vreodata.

Tocmai datorita celor scrise de tine boldat la sfarsitul post-ului as incerca sa ma incadrez in limitele legale SCRISE PE CARTEA DE IDENTITATE.

Faptul ca pe certificat nu mai sunt separate cele doua date, cu si fara franare nu cred ca ma scuteste de probleme cu sau fara voia agentului.

Poate sunt eu fixist.


Edited by dr.crinel, 27 November 2015 - 01:47 PM.

  • 0

#33 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 27 November 2015 - 07:14 PM

Datorita faptului ca acest topic a captat interesul tuturor si contine date utile tuturor ,l-am mutat la aceasta rubrica unde cred ca ii este de fapt locul.


  • 0

#34 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 27 November 2015 - 08:06 PM

Valentin, da grea remorca mai ai tu.......m-am uitat si eu in actele la a mea : M max autorizat 750 kg, sarcina utila 599, proprie 151 ,  .....si mai este si cu sistem propriu de franare.

Chris - aici de fapt bateam. Habar nu am cum au " calculat" cei de la RAR greutatea remorcii.

La cele 197 kg mi se pare cam obeza.  

Nu mi-am batut capul prea mult pentru ca si cu extragreutatea de noroi  + atv nu depasesc limita de 750 kg.  

 

"Ce faci? Citesti repede in taloane, faci repede o adunare si, in functie de rezultat, decizi."

Marius - in nici un caz. trec mai departe si ii injur pe aia care nu au reparat podul


  • 0

#35 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 27 November 2015 - 08:28 PM

snitch.gif  este si asta o solutie snitch.gif


  • 0

#36 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 29 November 2015 - 10:02 AM

Va multumesc tuturor pentru interventii. Samy, ai dreptate cu talonul, tocmai de aia am si postat o imagine cu talonul meu in care se vede ca facand niste calcule pot tracta 1100. Problema intervine cand si daca se accessaza datele din cartea de identitate unde am 600 kg mma fara franare.

 

Pai cel mai simplu este sa iei una cu sistem de franare :)

Asa nu mai ai dubii.


  • 0

#37 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 02 December 2015 - 05:08 PM

Ma apropiu de finalul topicului, insa ultima postare inainte de inchidere va fi dupa achizitie care va fi la inceputul primaverii.

 

In principiu sunt decis sa achizitionez varianta fara franare, cu schelet sudat/intarit, obloane din tabla zincata detasabile , punte ALKO, podea din Tego.

Dimensiunile vor fi 220 / 120 cm, basculabila, iar denumirea de WIOLA VIKI 2.

 

Achizitia dureaza mai mult pentru ca atunci cand se va aduce un nou transport pentru 2016, una din ele va veni cu acte pentru omologare la 600 kg, si e singurul furnizor/importator care s-a oferit sa faca acest lucru.

 

Va multumesc pentru rabdare si sfaturi, stiu ca varianta cu franare este ideala, insa pretul de aproape dublu ma face sa ii refuz varianta.

 

Ca sa fiu mai clar, aceasta va fi aprox 2800 ron iar una cu franare porneste de la 5000 ron, ambele variante cu carte romaneasca.

 

Daca sunt si alti posibili doritori sau e nevoie de alte detalii va raspund cu placere.

 

Am pus imaginea cu potentiala remorcuta.

 

 

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   75.53KB   1 downloads
  • Attached File  2.jpg   78.67KB   1 downloads
  • Attached File  4.jpg   73.5KB   1 downloads

  • 0

#38 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 02 December 2015 - 07:28 PM

Mai deosebit sistemul de basculare.

L-as numi mai degraba sistem de ...fringere sau .....nu stiu.

Nu am mai vazut asha ceva pina acum. 

Sa vedem cit de practica este

Bafta.


  • 0

#39 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 02 December 2015 - 08:06 PM

De ce zici asta, sau unde vezi diferenta fata de alte sisteme de basculare?
  • 0

#40 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 02 December 2015 - 08:25 PM

Salut Silviu,

Am văzut modelul pe care l-ai ales și doresc să-ți spun că este destul de fragil. Acum, din moment ce ai luat decizia de a apela la varianta fără frânare, care se mai poate cumpăra și detarată la 600 kg, probabil că ști ce dorești și ce poți cumpăra pentru a satisface aceste cerințe.

De fapt, aceasta este o remorcă ce se frânge pentru o depozitare pe verticală,Attached File  remorca pliabila.jpg   144.72KB   1 downloads dar prezintă și acel avantaj care permite încărcarea unui ATV în modul direct, fără rampe. Modelul care este dedicat de fapt acestui mod de utilizare este cel cu proțapul legat de punte Attached File  remorca-basculanta.jpg   76.24KB   1 downloads care este mult mai rezistent și în același timp nu se mișcă în timpul încărcării și nu există riscul desprinderii din ”cârlig” (acea cuplă sferică).

Ce să spun ? Să ai noroc de ea și să o folosești cu plăcere.


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto