Ma bucur ca lumea cauta sa respecte regulile.
De cate ori ne gandim daca ARR-ul sau vreun politist ne-ar verifica incadrarea, incarcatura si modalitatea de a lega marfa, trebuie sa ne gandim si pe cati oameni i-am pune in pericol atunci cand am tracta o remorca cu o masa prea mare pentru autoturism, sau una supraincarcata sau cu marfa ancorata aiurea. Recent am vazut un butoi rostogolindu-se pe sosea cu 120 km/h ...
De cele mai multe ori, cei constiinciosi le salveaza pielea celor puturosi si dornici de a ocoli legea. Invers nu este valabil, ba din contra.
Va apreciez parerile si sfaturile tuturor si ma bucur ca s-au luat in calcul toti parametri pentru ca Crinel sa respecte cadrul legal.
Cred ca alegerea lui Crinel e un compromis bun, mai ales ca nu are multe variante si bugetul e restrans.
Acelasi tip de basculare il am si eu pe remorca, e foarte util si usor de folosit iar punctul de echilibru e usor de folosit.
Oblonul spate rezista fara probleme greutatii atv-ului.
Consider esential sistemul de franare, am incarcat de mai multe ori peste 1000 kg si la franare s-a comportat independent si ireprosabi; totusi costul de achizitie e mai ridicat.
Copy of IMG1785.jpg 54.03KB
0 downloads