Jump to content



Photo

Suzuki King Quad 700 Piatra Neamt


  • Please log in to reply
107 replies to this topic

#61 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 20 September 2016 - 11:32 PM

Diferenta e 1 inch (2.54 cm) în înăltime sau in diametru, e tot una.
Bighorn-ul e putin mai mare decat dimensiunea trecuta.
26-le de Bighorn la masuratori poate sa se asemene cu 27 de la alte anvelope.
Aceste 25, 26 sau 27 reprezinta diametrul in inch.
  • 0

#62 Dragos2015

Dragos2015

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 50 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dragos El
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:SUZUKI KING QUAD 700
  • Numar ATV:Nt

Posted 21 September 2016 - 08:14 AM

Ideea e in felul urmator . Eu am pe suzuki  acum 25 10 12  cu 25 8 12  si mi-as dori sa le schimb . Am gasit sa cumpar 4 ITP MUD LITE  26 11 12 cu 26 9 12  si as fi vrut sa stiu care e diferenta la latime si inaltime  . Se merita sa le cumpar sau sa imi iau tot dimensiunea standard ? Se merita diferenta de pret ( cele pe 26 sunt mai scumpe ) . Multumesc .  


  • 0

#63 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 21 September 2016 - 10:54 AM

Tu ai dimensiunea originala data de producator adica pe 25.

Sunt multi care au optat pe o dimensiune mai mare adica pe 26 ,inclusiv eu.

 

Aceasta schimbare aduce beneficii dar si dezavantaje totodata.

Fiecare le pune in balanta si opteaza pentru ce crede ca il avantajeaza.

 

Ca sa afli detali in ce priveste avantajele /dezavantajele , cauta pe forum ca s-a mai discutat. 

 

Nu cred ca are rost sa reluam detaliile discutate si rasdiscutate.


  • 0

#64 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,096 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 21 September 2016 - 06:46 PM

Ideea e in felul urmator . Eu am pe suzuki  acum 25 10 12  cu 25 8 12  si mi-as dori sa le schimb . Am gasit sa cumpar 4 ITP MUD LITE  26 11 12 cu 26 9 12  si as fi vrut sa stiu care e diferenta la latime si inaltime  . Se merita sa le cumpar sau sa imi iau tot dimensiunea standard ? Se merita diferenta de pret ( cele pe 26 sunt mai scumpe ) . Multumesc .  

de incaput incap, totul se reduce la bani :)

si la cum a zis Chris, ai avantaje si dezavantaje! si aici tu decizi :)

o singura chestie la care nu m-am gandit e ca la virajele mari cu denivelari o sa-ti frece in aripa

sau cel putin la mine freaca un pic, (dpmdv nesemnificativ) e drept ca am ET negativ si pe fata, deci rotile sunt o leaca si in afara, poate asta e motivul

 

daca te ajuta cu ceva, aici cam tot pe aceasta problema am primit o gramada de sfaturi utile:

http://atvforum.ro/i...-king-quad-750/

http://atvforum.ro/i...-king-quad-750/

 

succes!


  • 0

#65 Dragos2015

Dragos2015

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 50 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dragos El
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:SUZUKI KING QUAD 700
  • Numar ATV:Nt

Posted 09 October 2016 - 03:53 PM

Salutare. În sfârșit mi-au venit anvelopele mult dorite, le-am montat , am montat și un set de distantiere de 45 mm doar pe spate, totul arata și pare ok , însă îmi fac griji din punct de vedere a uzurii planetarelor a grupului sau a cardanului. Anvelopele sunt pe 26 + distantierele, roata a ieșit cam 4 cm infara carenei și ma gândesc dacă e bine sau risc sa îmi fortez sau sa distrug piesele importante care angrenează roata. P.S. sa scot distantierele sau sa le las ? Care sunt riscurile ?
Multumesc mult.

Attached Files


Edited by Dragos2015, 09 October 2016 - 04:00 PM.

  • 0

#66 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 10 October 2016 - 10:20 PM

Al meu arata cam asa : cum am mai spus avantaje si dezavantaje.

 

PS. cred ca ai putea sa imi soliciti sa iti schimb titlul topicului tau deoarece nu mai esti un : "membru chiar asa de nou"....

Attached Files

  • Attached File  075.JPG   209.48KB   0 downloads
  • Attached File  072.JPG   247.61KB   0 downloads

  • 0

#67 Dragos2015

Dragos2015

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 50 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dragos El
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:SUZUKI KING QUAD 700
  • Numar ATV:Nt

Posted 11 October 2016 - 02:36 PM

Ms CHRYS . Am vb si cu mecnicul despre treaba asta . El spune ca imi va distruge capetele planetarelor. Am vreo 3 zile de cand tot dau distantierele jos ies cu el fara ele , vin le pun inapoi iar merg  in padure . Incerc sa pun in balanta avantajele si dezavantajele si sa pot lua cea mai buna decizie .   Dupa cum am mai spus , din punct de vedere vizual si al stabilitatii este foarte ok , dar chestia care ma deranjeaza cel mai tare este ca de cand am pus distantierele a devenit mult mai  '' greoi '' sa zic asa . Parca si-a pierdut din putere nu mai are sprintul dinainte. va multumesc . o zi buna . thumbsup.gif


  • 0

#68 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 11 October 2016 - 06:31 PM

Pui ambele variante in balanta si apoi decizi singur cum iti este tie mai bine.

 

Cum ramane cu titlul topicului tau de prezentare ?


  • 0

#69 Dragos2015

Dragos2015

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 50 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dragos El
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:SUZUKI KING QUAD 700
  • Numar ATV:Nt

Posted 11 October 2016 - 07:05 PM

Ce ar trebui sa fac ?
  • 0

#70 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 11 October 2016 - 07:37 PM

Cu distantierele decizi daca le folosesti sau nu.

Titlul daca doresti sa il schimbi ma anunti ,daca iti place asa cum este il lasam asa.


  • 0

#71 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,096 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 12 October 2016 - 06:59 AM

eu as edita titlul :)


  • 0

#72 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 12 October 2016 - 07:10 AM

Imi dau si eu o parere nedocumentata in teren (adica nu am folosit niciodata distantiere). Rolul distantierelor este acela de a oferi stabilitate in plan inclinat, dar nu neaparat cand il abordezi de jos in sus ci, cand mergi pe lateral. Adica sa nu te rastorni asa usor. E ca si cum ti-ai desface larg picioarele ca sa poti sta drept pe o panta. Normal ca te misti mai greu daca mergi usor cracanat dar, ai stabilitate mai buna. Acum, mergand asa, o sa iti oboseasca picioarele dar nu din incheieturi ci, din muschii lor. De ce? Pentru ca ai schimbat pargia. In acest caz, incheieturile picioarelor isi modifica pozitia, riscul unei entorse este mai mare, greutatea transportata apasa diferit si, dupa o zi de mers cu picioarele desfacute nu mai esti bun de nimic.
Asa se intampla si cu rotile la atv; isi schimba geometria. Fortele sunt diferite, apasarile nu mai sunt in bucsi ci undeva in fata sau in spatele lor, capetele de planetare nu mai lucreaza pe toata lungimea canelurilor ci doar pe jumatate din suprafata lor, camasa rulmentilor este apasata pe exteriorul ei si nu pe mijloc unde are calirea cea mai buna. Si uite asa, l-ai latit dar "nu mai merge". Daca il latesti dor de dragul distantierelor, mai bine nu o faci. Dar daca mergi sportiv, traversezi dealurile in diagonala si nu drept in sus, daca faci urcari violente in care iti controlezi spatele si il muti stanga-dreapta permanent da, pui distantiere.
Altfel, pentru utilizare normala, pui distantiere dar nu iti ridici problema defectiunilor. Ai avantaje ulterioare si, din cand in cand, se mai poate si strica ceva la atv. Dar nu des. Depinde de regimul de exploatare.
  • 0

#73 Dragos2015

Dragos2015

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 50 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dragos El
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:SUZUKI KING QUAD 700
  • Numar ATV:Nt

Posted 12 October 2016 - 09:27 AM

CHRYS , daca tu crezi ca trebuie sa editezi titlul , te rog sa o faci , nu ma deranjeaza . Multumesc . ''Suzuki King Quad 700  Piatra Neamt '' ceva de genu . O zi buna . 


  • 0

#74 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 07 November 2016 - 12:08 AM

Ce ar trebui sa fac ?

 

 :)

 

Hai sa iti dau ceva si mai interesant de facut, sa-ti iau gandul de la distantiere sau titlul topicului.

Demonteaza bara stabilizatoare de pe spate, sau cel putin desfa complet legaturile si asigurate ca le stangi intr-o pozitie in care sa nu se loveasca cand lucreaza suspensia.

Ia-o usor pana la cele mai mari denivelari pe care ai mers vreodata si da o tura.

Atentie la virajele in viteza, nu te juca ca te arunca de pe el daca nu are bara stabilizatoare.


  • 0

#75 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 07 November 2016 - 09:29 AM

Salut Dragoș,

 

Am citit despre dilema ta, m-am uitat și peste părerile emise de diverse persoane și mi se pare că cele mai multe pornesc de la cei care doar cochetează cu ideea și discută la nivel teoretic, fără a utiliza vreodată distanțiere sau jante cu ET negativ.

Din postura în care eu utilizez distanțiere, pot să-ți fac o socoteală concretă a ce înseamnă asta formând două grupe: avantaje/dezavantaje, ponderea lor în luarea deciziei aparține fiecăruia, dar vreau din capul locului să-ți spun că toate temerile legate de un comportament dinamic diminuat nu sunt fondate. Argument: prin montarea distanțierelor nu se schimbă nimic în raportul de transmisie al cuplului motor spre roți.

 

La grupa avantaje nu am decât o singură observație: mărirea stabilității laterale, deci când abordezi pante în travers se va comporta mult mai bine, practic este un alt ATV decât cel pe care l-ai folosit până acum.

Aici există și o discuție deoarece impactul comportamental este semnificativ diferit atunci când folosești distanțiere pe față la un ATV fără EPS, eu nu recomand decât dacă ești un fel de Hercules.

 

Dezavantaje: luând în discuție pentru început latura dinamică, ce se poate înrăutăți este o nesemnificativă scădere a capacității de trecere prin zone înguste, dar din acest punct de vedere se câștigă la gradul de protecție al aripilor la loviri. Tot la partea de dinamică, prin scoaterea în afară a roților noroiul ajunge mult mai repede pe echipamentul tău decât înainte de a-ți pune distanțierele.

Celelalte dezavantaje sunt legate de uzura apărută din cauza solicitărilor suplimentare determinate de schimbarea geometriei momentelor forțelor aplicate suspensiei, brațelor și fuzetelor (uită de chestia aia cu planetarele, îți spuneam că din punctul de vedere al transmisiei nu se schimbă vreun raport sau că ar călca doar pe o parte dintre nuturi, etc. etc.).

Enumerând punctele în care se manifestă aceste solicitări, ele sunt: rulmentul roată, bucșele fuzetelor, bucșele brațelor. Ca recomandare dacă ai telescoape reglabile, setează-le un pic mai dure deoarece adăugarea distanțierelor are tendința de a fleșcăi suspensia.

 

În concluzie: distanțierele sunt bune, bune pentru cei care fac într-adevăr offroad, pentru ceilalți sunt doar un moft. Eu le recomand doar pe spate pentru ATV-urile fără EPS. Distanțierele produc solicitări suplimentare dar nu și o uzură semnificativ mai rapidă pe elementele enumerate în fraza anterioară, decizia în cunoștință de cauză aparține fiecăruia dintre noi.

 

Despre comportarea unui King probabil că Iuliu îți poate povesti mai bine decât mine, dar sugestia lui este interesantă și o poți încerca. Prin eliminarea barei stabilizatoare, lucru pe care uni participanți prin competiții o fac, se obține o mărire semnificativă a capacității de trecere, dar se pierde în stabilitate, depinde ce consideri mai important și ce îți poate aduce victoria mai aproape.   smile.png 


  • 0

#76 Dragos2015

Dragos2015

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 50 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dragos El
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:SUZUKI KING QUAD 700
  • Numar ATV:Nt

Posted 08 November 2016 - 08:19 AM

GATA ..... M-AM CONVINS IN LEGATURA CU DISTANTIERELE . O investitie inutila . Toata experienta m-a costat 1800 lei . :)))). 

Am montat anvelopele pe 26 si distantiere de 45mm pe spate si apoi dupa vreo 600 km am descoperit ca mai aveam putin si imi sareau rotile spate :))  . Mi-au distrus rulmentii in primil rand ( pe dreapta cel putin aproape ca imi cadea roata cu tot cu fuzeta ) si apoi bucsele de la brate . Deci anvelope noi (itp mud lite xtr) pe 26 mult mai grele  + distantiere = o prostie .

Daca va ajuta cu ceva experienta mea eu va sfatuiesc sa lasati atv asa cum l-a calculat fabrica . Eu am cheltuit foarte multi bani si am pierdut f mult timp fara sa rezolv nimic .

2550 lei anvelopele + 1450 lei rulmenti + bucse + bielete directie (astea erau deja uzate) + 350 lei distantiere ( 2 buc ) = nik . 

 

Inca ceva , '' VAND DISTANTIERE DE 45 MM APROAPE NOI '' 

 

Va doresc o zi buna . :)


  • 0

#77 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,096 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 08 November 2016 - 12:35 PM

hmmmm

no fwutui!

 

....amu m-ai pus pe ganduri....., eu nu am distantiere ci ET negativ la jenti.... o sa urmaresc cu atentie sporita ''durata de viata'' a subansamblelor, sa vedem ce va fi!

 

multumim de info!


  • 0

#78 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 08 November 2016 - 12:59 PM

Si eu am jante cu ET negativ si nu as renunta la ele.


  • 0

#79 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,096 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 08 November 2016 - 01:19 PM

Chrys: cam cati km ai facut asa cu ET negativ?

ce probleme ai intampinat, ceea ce crezi ca s-ar fi datorat ecestei modificari?

 

eu inca nu-mi dau seama de diferenta..., sunt prea incepator, am doar vreo 5-600 km pe ATV

o sa urmaresc, sa vedem cat rezista :)

deocamdata sunt incantat asa cum e....

 

PS: dupa cunostintele mele de fizica, si dpdv al stabilitatii, sigur sunt mai bune asa, de aia am si ales ET negativ

amu-s curios ce costuri suplimentare o sa-mi genereze aceasta distractie :)

dar nici n-as vrea sa fiu in pielea lui Dragos.... costurile astea suplimentare nu incanta pe nimeni .....


  • 0

#80 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 08 November 2016 - 01:30 PM

Eu personal nu pot spune ca am foarte multi km , dar asa am luat ATV-ul fiind schimbat inca de fostul proprietar. Deci cati are de la schimbare nu pot spune exact.

 

Uite citeste postari mai vechi, spre exemplu : http://atvforum.ro/i...stantiere-roti/  sau un ATV identic ca al meu :http://atvforum.ro/index.php?/topic/2837-grizzly-special-edition-2008-xl/    ...sau alte postari...


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto