Măi Dorine,
Ce naiba, vorbești (scrii) doar din povești, fără să încerci măcar să fi corect cu tine și cu noi.
Să-ți explic ...
Nu-ți aduci aminte de o banală de răsturnare și ne pui să căutăm în a-ți oferii explicații pe care în mare parte nu cred că le înțelegi prea bine, o altă chestie ar fi că nu te uiți, pur și simplu, în cartea jucăriei pentru a ști măcar cât ulei bagi în motor.
Cam superficial, nu ți se pare ?
Sunt persoane pe forum care chiar caută să ajute, dar un pic de bunăvoință din partea celor care pun întrebările ar fi necesară.
Iartă-mă că sună a dojană, eu neavând de fapt nici o calitate specială față de tine sau oricare alt membru al forumului, însă mi s-a părut corect față de tine și față de noi să-ți explic în ce constă o relație corectă între cei care întreabă și cei care răspund.
Tot legat de subiect, observarea comportării motorului pentru a ști dacă există probleme funcționale se face în felul următor: desfaci racordul dintre carter și carcasa filtrului de aer după care pornești motorul. Lași motorul să ajungă la temperatura de regim (până pornește ventilatorul) și urmărești gazele care ies pe acel furtun (dacă ies), vei face asta în diferite regimuri de funcționare (turații) și la șpriț.
Dacă motorul aruncă stropi de ulei pe aici, atunci este o problemă. (toate astea se fac atunci când nivelul uleiului în carter este corect). Un nivel mult peste normal poate să-ți ofere informații eronate.
Din cele povestite eu nu cred să fie probleme la motor, este de la răsturnare. Cred că puteai să mergi liniștit în acea seară.
Edited by Horia14, 29 November 2016 - 08:32 AM.