Jump to content



Photo

Cf Moto - Ul Meu (450 L - Camuflaj)


  • This topic is locked This topic is locked
120 replies to this topic

#81 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 28 November 2016 - 01:03 PM

 

 

  • In manualul de service CFMOTO scrie contrariul, si anume ca se va inmuia elementul filtrant  in ulei de motor. Cred ca treaba cu "nu e bun uleiul de motor" este inventata de cei care vand altre produse.

 

 

Dreptatea este si la tine samy, dar si la Horia. Sunt mai multe tipuri de ulei si, intr-adevar, unele ataca elementul filtrant (hartia, buretele). Tinand cont ca la CF Moto uleiul sau aburii uleiului din motor pot ajunge linistiti in carcasa filtrului de aer, implicit pe burete, inseamna ca domnul chinez a dat dovada de inteligenta si a facut buretele rezistent la aceste uleiuri. Probabil de aceea si recomanda utilizarea uleiului de motor, ca in situatii delicate sa nu ne panicam de existenta uleiului de motor pe filtrul de aer ci, de cantitatea lui.


  • 0

#82 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 28 November 2016 - 01:41 PM

Referitor la uleiul de motor folosit pentru impregnarea filtrului ... Da, este utilizat, dar nu este la fel de eficient ca cel dedicat. Asta o spun din proprie experiență, utilizând și eu ambele metode, un spray cu ulei pentru filtru nu este chiar așa scump, așa că merită încercat.

 

Despre celălalt aspect, cu prezența uleiului în carcasa filtrului de aer ... nu este normală prezența nici unei cantități de ulei aici. Deci atenție la treaba asta în supravegherea funcționării motoarelor.

 


  • 0

#83 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 28 November 2016 - 01:48 PM

La Bombardiere cand le pui pe partea stanga, li se aduna mult ulei in filtru aer si evident scot mult fum, am patit-o si eu de mai multe ori. Cand le pui pe drepta sau le rostogolesti peste cap, nu ai treaba cu ele daca aterizeaza rapid pe roti. Cantitatea aia asa mare nu are cum sa fie de la imbibarea filtrului, e din motor si daca nu l-ai pus pe o parte, lucrurile sunt mai complicate.

 

Prima data cand am patit-o eram novice si mi-a atras atentia fumul. Am dat jos filtru original care la BRP e consumabil de hartie + protectie de burete, l-am spalat in chiuveta la baie cu multa apa si detergent si am muncit si mai mult sa curat mizeria ce am facut-o in baie. Cum nu erau pe stoc si eram dornic de plimbare, dupa ce s-a uscat pe calorifer, l-am pus inapoi si mergea ok. L-am inlocuit cu un K&N ce are viata mai lunga decat astea de hartie si costa cam tot atat.

Pe cel K&N il mai spal din cand in cand cu spary de curatare si apoi dupa ce se usuca il dau cu spray de filtru care are zema il el destula pt cateva tratamente. Cand vine vorba de curatare, nimic nu se compara cu spray-urile dedicate, foarte eficiente.

 

 

Attached Files


  • 0

#84 dorin9722

dorin9722

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dorin B.
  • Telefon:0766106988
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:-

Posted 28 November 2016 - 05:09 PM

Va multumesc tuturor pentru implicare!
Horia(e o diferenta de ani intre noi,dar sper ca nu te deranjeaza sa vorbesc la pertu) imi doresc sa fie de la o rasturnare mai veche...acum vreo luna cineva a reusit sa cada intr-o parte cu el,mai exact manerul drept al ghidonului a ajuns perpendicular pe pamant.
A stat asa poate 1 minut,dar nu mai mult.
Daca ar avea segmentii aliniati,sau uzura mare ma gandesc ca ar trebui sa scoata fum in special la prima pornire,la relanti sau in mers,sau la diferite plaje de turatii...si de tras ,trage foarte bine...
O sa imi pot da seama cu exactitate in cursul acestei saptamani.Azi i-am facut schimbul de ulei(preventiv,m-am gandit ca uleiul din carcasa filtrului de aer ar putea sa aiva ceva impuritati) si a curs din motor fix 2 litri de ulei😔...diferenta pana la aproape 3 litri ma gandesc ca a aspirat-o din carcasa si a fost arsa.
Miercuri o sa plec cu el la munte si o sa urmaresc in timpul fiecarei iesiri daca scoate fum,daca nivelul pe joja ramane intact,daca se mai acumuleaza ulei in carcasa...sper sa nu fie ceva probleme la motor...oricum va tin la curent cu evolutia lucrurilor.
  • 0

#85 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 28 November 2016 - 05:44 PM

Pai noi ce ne-am chinuit sa-ti spunem. Daca l-ai dat la 90 grade e clar. Si intr-un minut uleiul cald curge destul de repede.
Ca ai gasit 2l in motor si 700 ml in carcasa e cam ciudat ca in total in motor intra 1.9-2 litri.
Daca s-au pus 3 litri in motor atunci e posibil sa gasesti ulei la filtru

Edited by samy., 28 November 2016 - 05:46 PM.

  • 0

#86 dorin9722

dorin9722

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dorin B.
  • Telefon:0766106988
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:-

Posted 28 November 2016 - 10:02 PM

Samy nu stiu daca la cf-ul 500 daca este diferit,dar la asta de 400 uleiul este la comun in motor si cutie...deci nu are doar 1,9 litri ca si capacitate...ci mai degraba 2,9...cel putin eu atat imi amintesc ca am cumparat la revizie...la fel spune si colegul Mihai,care a efectuat revizia recent.
In cateva zile voi afla daca are motorul vreo problema sau din cauza unei rasturnari pe o parte.
Va multumesc pentru promtitudinea de care dati dovada de fiecare data.
Seara buna!
  • 0

#87 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 29 November 2016 - 07:27 AM

Si la cf uleiul motorului este comun cu al transmisiei si intra 1.9 litri fara filtru sau 2 litri cu tot cu filtru.

Attached Files

  • Attached File  oil.jpg   120.43KB   5 downloads

Edited by samy., 29 November 2016 - 08:30 AM.

  • 0

#88 rmihaic

rmihaic

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 114 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Mihai
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:CF 450L

Posted 29 November 2016 - 08:22 AM

Buna dimineata. Am gasit pe net un manual de reparatie si pt Cf 400 / 450 l.

 

Lubrication System
Item Standards Service Limit
Oil Change 2800mL(without oil filte r) -
Oil Change 2900mL(replace the oil filter)
Engine
OiL
Capacit Oil 3000mL -
Am pus un link cu manualul in topicul cu prezentarea atv ului

Edited by rmihaic, 29 November 2016 - 08:26 AM.

  • 0

#89 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 29 November 2016 - 08:26 AM

Măi Dorine, 

 

Ce naiba, vorbești (scrii) doar din povești, fără să încerci măcar să fi corect cu tine și cu noi.

Să-ți explic ... 

Nu-ți aduci aminte de o banală de răsturnare și ne pui să căutăm în a-ți oferii explicații pe care în mare parte nu cred că le înțelegi prea bine, o altă chestie ar fi că nu te uiți, pur și simplu, în cartea jucăriei pentru a ști măcar cât ulei bagi în motor.

Cam superficial, nu ți se pare ?

Sunt persoane pe forum care chiar caută să ajute, dar un pic de bunăvoință din partea celor care pun întrebările ar fi necesară.

 

Iartă-mă că sună a dojană, eu neavând de fapt nici o calitate specială față de tine sau oricare alt membru al forumului, însă mi s-a părut corect față de tine și față de noi să-ți explic în ce constă o relație corectă între cei care întreabă și cei care răspund.

 

Tot legat de subiect, observarea comportării motorului pentru a ști dacă există probleme funcționale se face în felul următor: desfaci racordul dintre carter și carcasa filtrului de aer după care pornești motorul. Lași motorul să ajungă la temperatura de regim (până pornește ventilatorul) și urmărești gazele care ies pe acel furtun (dacă ies), vei face asta în diferite regimuri de funcționare (turații) și la șpriț.

Dacă motorul aruncă stropi de ulei pe aici, atunci este o problemă. (toate astea se fac atunci când nivelul uleiului în carter este corect). Un nivel mult peste normal poate să-ți ofere informații eronate.

 

Din cele povestite eu nu cred să fie probleme la motor, este de la răsturnare. Cred că puteai să mergi liniștit în acea seară.


Edited by Horia14, 29 November 2016 - 08:32 AM.

  • 1

#90 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 29 November 2016 - 08:26 AM


Buna dimineata. Am gasit pe net un manual de reparatie si pt Cf 400 / 450 l.
 
Lubrication System
Item Standards Service Limit
Oil Change 2800mL(without oil filte r) -
Oil Change 2900mL(replace the oil filter)
Engine
OiL
Capacit Oil 3000mL -
Am pus un link cu manualul in topicul cu prezentarea atv ului


Ai PM.
  • 0

#91 dorin9722

dorin9722

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dorin B.
  • Telefon:0766106988
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:-

Posted 29 November 2016 - 12:59 PM

Salutare!
Astazi am montat montat filtrul de aer pe atv(l-am curatat exact asa cum mi-ati recomandat si l-am lasat la uscat...dupa am imbibat buretele ce imbraca filtrul in ulei exact ca in tutorial,multumesc Pitesti pentru link-uri) si am procedat exact cum m-ai sfatuit Horia,multumesc.
Nu scoate gaze sau ulei pe acel furtunas ce intra in carcasa filtrului de aer...nici pe esapament in mers/sarcina nu scoate fum.
Va multumesc pentru solidaritate si suport!
  • 2

#92 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 29 November 2016 - 05:32 PM

Inca un roman fericit

Edited by cvalro, 29 November 2016 - 05:35 PM.

  • 0

#93 dorin9722

dorin9722

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dorin B.
  • Telefon:0766106988
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:-

Posted 29 November 2016 - 09:54 PM

Eu am multumit pe bune (in cazul in care ai fost ironic cvalro), ma bucura faptul ca exista colegi cu experienta in ale atv-urilor aici pe forum si impartasesc cunostintele lor si cu altii (ca mine) care sunt incepatori si mainau nevoie de sfaturi.
  • 0

#94 dorin9722

dorin9722

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dorin B.
  • Telefon:0766106988
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:-

Posted 15 January 2017 - 06:25 PM

Salutare!
Nu am mai postat de ceva vreme in acest topic,doar pentru ca nu am mai facut plimbari pe care sa le apreciez ca fiind memorabile.
Ieri in schimb a fost altceva...am reusit sa ma sincronizez ca si program cu un amic si ne-am scos atv-urile din garaj la o plimbare prin padurile
din apropierea Ramnicului,zona Plesesti pentru cei care cunosc locurile.
Traseul a fost foarte solicitant(am simtit din plin lipsa servodirectiei la cf-ul meu) atat din punct de vedere fizic cat si din punct de vedere al indemanarii.
Drumurile din padure erau acoperite in totalitate de zapada,inaintarea a fost pe alocuri aproape imposibila si ma refer aici la cateva trolieri fara de care nu am fi
putut inainta catre destinatia finala.
Din pacate Cf-ul meu nu a putut termina plimbarea cu brio,circuitul de frana fata a cedat (astazi am verificat si la prima vedere se pare ca o conducta a unuia dintre etrieri
a cedat sau ceva garnituri ale etrierului...daca nu ma insel mai semnala cineva problema asta,deci ar putea fi unul din defectele de fabrica al acestui model),ramanand astfel doar cu frana de serviciu de la picior.
Asta ar fi cam a treia oara cand ajung la servis in doar 500 de km pentru diverse probleme,rezolvate ce-i drept pe garantie...si dintr-o data am avut din nou sentimentul ca intre atv-uri exista producatorii japonezi honda si yamaha,cu modele aproape indestructibile(amicul meu are honda foreman,cu transmisie semi-automata si pot sa spun ca "te unge la suflet"cu merge atv-ul lui chiar si dupa circa 4500 de mile,timp in care nu a reparat nimic la el,doar consumabile) si cele americane,can-am si polaris despre care nu ma pot pronunta dar am auzit numai de bine si firmele chinezesti (le stim cu totii) care au copiat diferite modele sau tehnologii si au scos pe piata modele mai mult sau mai putin reusite.
Mai jos atasez cateva poze si video.
https://youtu.be/nxXi2uLO5Jk
https://youtu.be/esQzOk2TEXA

Attached Files


Edited by dorin9722, 15 January 2017 - 07:00 PM.

  • 0

#95 rmihaic

rmihaic

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 114 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Mihai
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:CF 450L

Posted 17 January 2017 - 09:11 AM

Salut Dorin. Dealerul de unde am achizitionat ATV ul m-a anuntat ca a primit o instiintare cum ca furtunasele de la frana trebuiesc repozitionate.

Cu uleiul ai mai avut probleme?


  • 0

#96 dorin9722

dorin9722

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dorin B.
  • Telefon:0766106988
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:-

Posted 17 January 2017 - 11:04 AM

Salut Mihai!
Problema cu uleiul s-a rezolvat cu acel kit de reparatie,este ok,acum nu mai are nici macar un strop.
O sa imi fac timp sa ajung cu el la servis pentru a rezolva problema franelor.
  • 0

#97 AlexandruE91

AlexandruE91

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 103 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Nume real:Alex
  • Telefon:0752280240
  • Marca ATV:CF MOTO CFORCE 450L

Posted 18 January 2017 - 12:11 PM

Dorin, am aceeasi problema. Mi-a cedat o conducta de la frana de pe fata, chiar la intrare in etrierul drept.
Inca nu am rezolvat problema.
  • 0

#98 dorin9722

dorin9722

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dorin B.
  • Telefon:0766106988
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:-

Posted 18 January 2017 - 11:07 PM

Inca nu am am ajuns la servis,dar sunt aproape sigur ca este un nou defect de fabrica.Cu exactitate voi afla in momentul in care mecanicul va demonta conducta de frana si va baga ceva presiune in ea.
Te tin la curent😉
  • 0

#99 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 19 January 2017 - 09:54 AM

Avand in vedere aceste defecte de fabricatie, ar trebui sa luati in calcul urmatoarele aspecte, mai ales ca probleme au loc in conditii de frig:

- inlocuiti lichidul de frana in tot sistemul de franare.

- pana inlocuiti lichidul, nu mai bruscati franele. Apasati mai usor pe manete/pedale astfel incat sa ii dati posibilitatea lichidului de frana sa se incalzeasca.

 

Eu banuiesc faptul ca lichidul cu care vin atv-urile nu rezista la frig si congeleaza.

 

Verificati si concentratia antigelului. Sa nu aveti cumva surprize.


  • 0

#100 rmihaic

rmihaic

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 114 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Mihai
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:CF 450L

Posted 19 January 2017 - 10:00 AM

Interesant punct de vedere.


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto