Probabil ca este un defect de fabricatie
Edited by Andrei HD, 19 January 2017 - 01:00 PM.
Posted 19 January 2017 - 12:59 PM
Edited by Andrei HD, 19 January 2017 - 01:00 PM.
Posted 19 January 2017 - 02:12 PM
Edited by dorin9722, 19 January 2017 - 02:13 PM.
Posted 19 January 2017 - 02:32 PM
Da Dorin, ai dreptate. Doar ca sunt chinezesti si, experienta imi spune ca trebuie sa fiu ceva mai prevazator. Daca problemele au aparut doar in momentul in care a dat gerul, e clar ca trebuie avut grija la lichid. Acesta sufera transformari neconforme (congelare) care forteaza exact in punctele slabe ale instalatiei de franare. Daca mai adaugam si un defect de fabricatie la etrier (materail moale al etrierului, al metalului de la furtun, filet prost efectuat, pozitie tensionata a conductei, etc), rezultatul este fix cedarea in punctul cel mai slab. Poate voi rezolvati problema prin schimbarea etrierilor dar, iarna urmatoare, tot intr-o noapte geroasa, lichidul o sa aiba exact acelasi comportament. Si o sa mai gaseasca un punct slab la sistemul de franare.
Posted 19 January 2017 - 02:53 PM
interesant subiect , legat de inghetarea lichidului nu pot zice da sau nu doar dupa ce vad o poza cu zona unde sa produs problema . Nu inteleg daca sa spart furtunu sau corpul etrierului . Poate dupa ce vedem o poza cu zona unde se intampla defectul de fabricatie putem sa ne dam cu parerea
Posted 19 January 2017 - 03:13 PM
Atentie, e vorba de CONGELARE, nu de inghetare.
Posted 19 January 2017 - 03:47 PM
Posted 03 February 2017 - 04:45 AM
Posted 03 February 2017 - 07:56 AM
...
Maine merg sa il iau acasa si sambata am planificat o plimbare cu cativa amici
Pana atunci,spor la calarit!
dii diiiiiiii!
Posted 04 February 2017 - 09:45 PM
Am aflat si eu intre timp de problema asta de la un dealer . Din spusele lui sunt doar cateva loturi care au defectele astea . Nu toate 450 au problema asta .
Posted 04 February 2017 - 10:40 PM
Asa am auzit si eu,in plus sunt mici poese pe atv care difera in totalitate,colegul Mihai,stie la ce ma refer.Am aflat si eu intre timp de problema asta de la un dealer . Din spusele lui sunt doar cateva loturi care au defectele astea . Nu toate 450 au problema asta .
Posted 04 February 2017 - 10:57 PM
Posted 04 February 2017 - 11:00 PM
Asteptam pozele ... Cum s-a descurcat cf-ul? Ceva imi spune ca a trecut peste tot pe unde au trecut si ceilalti...
Posted 04 February 2017 - 11:15 PM
Posted 04 February 2017 - 11:22 PM
Posted 05 February 2017 - 12:09 AM
Dupa ce a cuplat 4x4 si a blocat diff-ul a iesit fara probleme.... Sau am inteles eu gresit video-ul?
Posted 05 February 2017 - 01:06 AM
Posted 05 February 2017 - 01:17 AM
O reactie normala zic eu... atata timp cat ,,trag" toate rotile ,manevrabilitatea scade. Si nu doar la tine, e valabil la orice 4x4 cu diferite blocaje ( fata , spate, complet etc) Cand impingi spre extreme masina, se schimba multi factori... Castigi ceva, dar sacrifici altceva... Si aici apare know-how-ul unui atv-ist care a trecut prin n-experiente. Chestia asta este cam in aceeasi nota cu butonul de over-ride ... Sau ma insel?
Posted 05 February 2017 - 06:27 AM
Era in 4*4 , dar fara diferential blocat.Nu stiu cum este la altele,dar la mine cand blochez diferentialul directia devine atat de grea,ca aproape ca merge doar drept...asta asa ca o paranteza.
Intotdeauna se va intampla asta. Este chiar recomandat sa nici nu virezi foarte mult in momentul cuplarii diferentialului. Practic, ar trebui sa mergi cat mai drept.
Posted 05 February 2017 - 11:17 AM
Este chiar recomandat sa nici nu virezi foarte mult in momentul cuplarii diferentialului. Practic, ar trebui sa mergi cat mai drept.
+1
Posted 05 February 2017 - 02:51 PM
Frumoasa iesire. Spor la calarit fara alte incidente.