Din pacate foarte greu mai gasesti pe cineva priceput pentru rebobinat , sau un strungar bun .... vor fi meserii uitate in cativa ani.
Mare dreptate ai din pacate..........
Posted 07 May 2017 - 09:27 PM
Din pacate foarte greu mai gasesti pe cineva priceput pentru rebobinat , sau un strungar bun .... vor fi meserii uitate in cativa ani.
Mare dreptate ai din pacate..........
Posted 08 May 2017 - 08:44 AM
Posted 08 May 2017 - 08:51 AM
Posted 08 May 2017 - 10:38 AM
Posted 12 May 2017 - 08:55 AM
Posted 14 May 2017 - 10:57 AM
Posted 14 May 2017 - 11:36 AM
Daca ai schimbar doar acumulatorul si totul a revenit la normal, cred ca acumulatorul mai degraba era in scurt decat intrerupt.
Oricum bine ca s-a rezolvat !
Posted 14 May 2017 - 02:32 PM
Posted 15 May 2017 - 07:06 AM
Posted 29 May 2017 - 07:41 AM
Paznicul si mecanicul sef face ultimile inspectii si da ok-ul! Bec ars pe pozitie si stop frana, inlocuit si revenit in deplina legalitate. Dupa plimbare am observat ca a scazut foarte tare relantiul la cald! Am verificat toate racordurile...am dat iarasi filtrul de aer afara si i-am dat cu spray de carburator....totul in regula si am mai dat o tura doua la surubul cu cap de plastic, asa dupa ureche. Merge rotund, intra perfect un viteze.
intrebare: acel surub se poate desface de la sine? este tensionat de arc insa se mai poate misca de la vibratii!?
O saptamana excelenta sa aveti!!!
Posted 17 June 2017 - 02:30 PM
Posted 17 June 2017 - 05:35 PM
Posted 17 June 2017 - 06:24 PM
Edited by dr.crinel, 17 June 2017 - 06:25 PM.
Posted 17 June 2017 - 06:43 PM
Posted 17 June 2017 - 06:49 PM
Posted 17 June 2017 - 10:01 PM
diametrul la bila sau la tija/filet ?
Posted 19 June 2017 - 07:39 AM
diametrul la bila sau la tija/filet ?
neaparat sa masori si diametrul la ''gaura''
ca difera surubul, nu sunt universale, sunt de M18, M20, M22
Posted 20 June 2017 - 05:47 AM
Posted 20 June 2017 - 06:52 AM
.... nu gasesc sublerul .
e bun si liniarul
doara nu masori cu zecimile!
Posted 20 June 2017 - 07:41 AM