Jump to content



Photo

Probleme Aparute Kq 750


  • This topic is locked This topic is locked
114 replies to this topic

#101 xstranger

xstranger

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 136 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara/Mehedinti
  • Nume real:Cristi
  • Telefon:0757012983
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 Axi EPS & Linhai Worker 4x4
  • Numar ATV:Tm-04-XST

Posted 26 May 2010 - 11:44 PM

QUOTE (oldshaterland @ May 26 2010, 08:34 AM) <{POST_SNAPBACK}>
In principiu nu ar trebui sa apara probleme. Eu am 8500 km cu K&N si nu am nici o problema. Trebuie sa ai grija sa il stringi bine, sa il cureti cind trebuie(acum, odata cu aparitia prafului, cam 1 data la 2 - 3 iesiri), sa fie uns suficient. K&N sunt considerate unele dintre cele mai bune filtre, poate chiar cel mai bun asa ca eu zic ca ai facut alegerea potrivita.
Apropos, vad ca esti din Timisoara, daca vrei putem sa ne intilnim si sa facem iesiri impreuna cu tovarasii mei.


cu cea mai mare plăcere.Un link unde pot sa găsesc detalii despre felul in care se curată filtru K&N si cu ce soluţie se unge.
Voi pe unde iesiti?
  • 0

#102 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 10 June 2010 - 01:41 PM

QUOTE (mardeiasu 1 @ May 26 2010, 10:10 PM) <{POST_SNAPBACK}>
al meu de 700 kq mai pisca ulei in functie de stilul de mers. Daca merg mai calm nu mananca decat f putin. Apropo, imi scartiie motorul din suporti cand se clatina atv ul pe damburi, stiti cumva pe unde trebuie sa ung?


Poate sa scartaie 1 - de la amortizoare ( curata-le cu jet si cumpara niste protectii ptr ele )
2 - de la bucsa de sub motor sau tampon , cum se mai numeste (trebuie verificata bucsa respectiva)
  • 0

#103 Mardeiasu

Mardeiasu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:am evoluat
  • Nume real:mazilu petrut
  • Telefon:0766732945
  • Marca ATV:SUZUKI KINGQUAD 700
  • Numar ATV:AG ..........

Posted 10 June 2010 - 05:14 PM

mi-a ajuns si mie filtrul K&N azi. Am constatat ca se infige altfel adica mai bine si am mai constatat un sasait atunci cand accelerez mai tare. e ok nu? Probabil din cauza faptului ca trage mai mult aer.
  • 0

#104 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 10 June 2010 - 08:40 PM

Mdap...de la aia e....
  • 0

#105 Mardeiasu

Mardeiasu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:am evoluat
  • Nume real:mazilu petrut
  • Telefon:0766732945
  • Marca ATV:SUZUKI KINGQUAD 700
  • Numar ATV:AG ..........

Posted 12 June 2010 - 08:53 AM

un loc unde gasesti sa vezi cum se curata este www.autozr1.net
imi poate spune si mie cineva codul bujiei la suzuki kingquad de 700.
  • 0

#106 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 12 June 2010 - 12:39 PM

CR6E sau CR7E. Prima e mai calda, deci merge bine pe iarna.
  • 0

#107 Mardeiasu

Mardeiasu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:am evoluat
  • Nume real:mazilu petrut
  • Telefon:0766732945
  • Marca ATV:SUZUKI KINGQUAD 700
  • Numar ATV:AG ..........

Posted 12 June 2010 - 09:05 PM

multam fain.
  • 0

#108 Esperatul

Esperatul

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • Location:Darmanesti, BC
  • Nume real: Esperatul
  • Telefon:07xxxxxxxxx
  • Marca ATV:Suzu KQ 750 AXI

Posted 08 February 2013 - 12:16 AM

Reinvii si eu topicul asta.
Imi mananca si mie ulei si vreau sa-i fac segmentare. Stie cineva ce trebuie sa cumpar si eventual unde gasesc la preturi decente?
Multumesc
  • 0

#109 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 08 February 2013 - 10:10 AM



Salut!

Trebuie sa cumperi astea ptr resecmentare :

Secmentii

Simeringuri Valve

Pastile de corectie valve

si bineinteles ULEI NOU si filtru ulei

Eu am incredere in cei de la Top Quad Campina - numai acolo fac schimburile si reparatiile !

Daca ai nevoie de mai multe detalii, nu ezita sa-mi trimiti PM !
  • 0

#110 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 08 February 2013 - 11:53 AM

Chiar apropo la cat se ridica o segmentare (+ manopera), ma refer ca pret?
  • 0

#111 Esperatul

Esperatul

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • Location:Darmanesti, BC
  • Nume real: Esperatul
  • Telefon:07xxxxxxxxx
  • Marca ATV:Suzu KQ 750 AXI

Posted 08 February 2013 - 10:07 PM

Multumesc pentru raspuns. Initial am folosit ulei sinteric dar cand am vazut cat consuma am zis sa trec pe ceva mai gros si am pus 10w40, dar si pe asta il papa, as zice 1-1.5l la mie. Nu da fum albastru decat o idee, accelerata la blana pe loc. Cred ca a mai pierdut ceva din putere ca mai mult de 110 nu merge(bine si bighoarne pe 26"...). Nu exista vre-un ulei cu care sa se remedieze consumul asta exagerat? Un 10w60 sau vre-un aditiv pe baza de teflon? Stau in dubiu daca merita sa desfac motorul pentru treaba asta, mi-e frica sa nu-l mai scot in mintile lui dupa aia.
  • 0

#112 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 09 February 2013 - 11:28 AM

Foloseste Metabond gold, consumul de ulei va scadea, iar performantele atv-ului vor creste. Bine nu te gandi ca va face minuni de nu-ti mai consuma deloc dar nu risti sa strici motorul.
Metabond nu e pe baza de teflon.
  • 0

#113 Esperatul

Esperatul

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • Location:Darmanesti, BC
  • Nume real: Esperatul
  • Telefon:07xxxxxxxxx
  • Marca ATV:Suzu KQ 750 AXI

Posted 09 February 2013 - 10:47 PM

Asta era una din variante, mai am una pe care cred ca o sa merg pe moment: Liquy Moly MoS2 . O sa revin cu impresii dar dupa ce da caldura smile.gif
  • 0

#114 csaba

csaba

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Szabo Erno Csaba
  • Telefon:J10i
  • Marca ATV:Outlander 1000 XT
  • Numar ATV:fara

Posted 03 March 2013 - 08:18 PM

Si eu am reparat deja cateva KQ-uri, cateva au ajuns chiar sa se gripeze din cauza lipsei ungerii. Este o problema reala la acest model deoarece dupa ce dai atatia bani pe unu te trezesti ca trebuie sa adaugi ulei la fiecare iesire mai lunga. Oameni mai instariti care le-au achizitionat nici nu stiu unde trebuie verificat uleiul si din cauza asta multe se distrug. Va spun ca nici dupa segmentare, simeruiguri, garnituri etc nu prea se rezolva problema, o perioada va consuma mai putin dar dupa accea va fi la fel. De altfel sunt atvuri bune doar ca trebuie sa te obisnuiesti ca acest nejuns.
  • 0

#115 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 03 March 2013 - 09:21 PM

QUOTE (csaba @ Mar 3 2013, 08:18 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Si eu am reparat deja cateva KQ-uri, cateva au ajuns chiar sa se gripeze din cauza lipsei ungerii. Este o problema reala la acest model deoarece dupa ce dai atatia bani pe unu te trezesti ca trebuie sa adaugi ulei la fiecare iesire mai lunga. Oameni mai instariti care le-au achizitionat nici nu stiu unde trebuie verificat uleiul si din cauza asta multe se distrug. Va spun ca nici dupa segmentare, simeruiguri, garnituri etc nu prea se rezolva problema, o perioada va consuma mai putin dar dupa accea va fi la fel. De altfel sunt atvuri bune doar ca trebuie sa te obisnuiesti ca acest nejuns.


Cu tot respectul, eu cred ca problema nu este la atv ( orice marca ar fi ) ci la cel care nu citeste manualul de utilizare.
In manual scrie clar ca trebuie verificat periodic nivelul la ulei.
Binenteles mai intervine si modul de utilizare... ca daca la fiecare iesire il supraincalzesc degeaba verifica.
Daca au ajuns sa le gripeze e clara treaba...

Acuma daca oamenii sunt mai instariti sau unii chiar mai nepasatori pot sa-si dea toti banii pe cel mai tare atv ca tot nu se va intretine singur.

Edited by iusau, 03 March 2013 - 09:27 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto