Si eu am reparat deja cateva KQ-uri, cateva au ajuns chiar sa se gripeze din cauza lipsei ungerii. Este o problema reala la acest model deoarece dupa ce dai atatia bani pe unu te trezesti ca trebuie sa adaugi ulei la fiecare iesire mai lunga. Oameni mai instariti care le-au achizitionat nici nu stiu unde trebuie verificat uleiul si din cauza asta multe se distrug. Va spun ca nici dupa segmentare, simeruiguri, garnituri etc nu prea se rezolva problema, o perioada va consuma mai putin dar dupa accea va fi la fel. De altfel sunt atvuri bune doar ca trebuie sa te obisnuiesti ca acest nejuns.
Cu tot respectul, eu cred ca problema nu este la atv ( orice marca ar fi ) ci la cel care nu citeste manualul de utilizare.
In manual scrie clar ca trebuie verificat periodic nivelul la ulei.
Binenteles mai intervine si modul de utilizare... ca daca la fiecare iesire il supraincalzesc degeaba verifica.
Daca au ajuns sa le gripeze e clara treaba...
Acuma daca oamenii sunt mai instariti sau unii chiar mai nepasatori pot sa-si dea toti banii pe cel mai tare atv ca tot nu se va intretine singur.
Edited by iusau, 03 March 2013 - 09:27 PM.