Ce viteza maxima a prins ATV-ul tau?
#61
Posted 01 September 2009 - 03:00 PM
Hai sa zica fiecare ce atv are si cu ce viteza a mers maxim.
Eu am linhai muddy are 700 km cumparat de nou si acum am mers maxim cu 71km/h.
[/quote
Salut! Eu am un Kawasaki Brute Force 750 i si am prins, fie ca ma credeti ori ba.....91 mile/h
#62
Posted 01 September 2009 - 03:06 PM
deci pana la urma chinezii ii bat pe cei de la kawasaki )))))))
#63
Posted 01 September 2009 - 04:50 PM
#64
Posted 02 September 2009 - 10:00 PM
#65
Posted 17 September 2009 - 04:01 PM
Cu Brute 750 am atins dupa miste modificari 71 Mph adica 114km/h
#66
Posted 17 September 2009 - 07:41 PM
yamaha banshee 350 cmc 2 timpi,78 cai,6 viteze,tunata putin la tobe, filtru si scoasa aprinderea originala care o limiteaza la 14500 de ture.
acum urca la 18000 ture.
viteza 4 sibiu-curmatura panta mica de urcare (la iesirea din rasinari si cabana mai) 166 km/h cu gps-ul.
viteza 5 mangalia constanta radar la 161 km/h
vechiul proprietar sustine ca a probat intr-o tentativa de sinucidere viteza maxima si in viteza 6 si a urcat la 204 km/h cu martori in alta masina (bmw 525) afirmand ca inca mai avea acceleratie suficinta la deget.
un sibian fost proprietar de banshee in 2007 are viteza de 202 km/h record cu a lui.
eu pot sa afirm ca la 162 km/h stabilitatea este excelenta ,parca se lipeste de asfalt dar puterea aerului este imensa si daca ridici putin capul zboara efectiv cozorocul de la casca. nu ma tine pe mine sa incerc mai mult ,cred ca inca nimeni nu a reusit sa scoata din acest motor tot ceea ce poate sa dea.
eu inca nu am reusit sa-i dau viteza a 6-a niciodata...
va urma...
#67
Posted 18 September 2009 - 03:28 PM
70 la ora constant pe asfalt cu linhai 4x4, cf cu spusele celor cu kinguri din spate, ca este defect kilometrajul. (fiind cel mai slab atv ca si putere si cilindree, conduceam coloana) acceleartia cam la jumatate, dar motorul in blana..
#68
Posted 29 October 2009 - 12:54 AM
EU AM MERS 110 SUZUKI KING QUAD 700CC. MAXXIM
Attached Files
#69
Posted 29 October 2009 - 09:54 AM
#70
Posted 17 November 2009 - 11:01 AM
Al meu prinde 103 - 104 km/h cu toba schimbata si filtru k&n dar si inainte de modificari tot atata prindea si cu bighorn 2.0 pe 25,
Cu rotile originale prindea 116 km/h fara modificari, delimitat
Multumesc
#71
Posted 17 November 2009 - 03:04 PM
La ultima iesire cu baietii am atins 118km/h pe drum slabut calitativ si cu vant lateral destul de serios.
Cand atingi acei 104km/h iti intra limitarea in turatie? Mie la 130km/h inca nu imi intrase limitarea.
Precizez ca atunci cand ne-am jucat noi pe plaja atv-ul meu era stock mai putin filtrul de aer TwinAir si evacuarea Borla cumintita ca asa cum era de la fabrica facea zgomot prea mare.
Interesant e ca la viteza aia, e drept si drumul era bun, atv-ul era absolut super ok, as zice chiar mai stabil decat la 100-110km/h.
Cand ne intalnim iti spun mai multe
L.E. cu urmatoarea ocazie o sa iau de la un prieten o camera din aia care se fixeaza pe casca sa avem si dovada
Edited by d-rive, 17 November 2009 - 04:24 PM.
#72
Posted 17 November 2009 - 06:30 PM
Cu 0,7 bar -110 km/h cu 2 bar 127 km/h ,aceleasi anvelope Big Horn
#73
Posted 17 November 2009 - 07:53 PM
Din cate imi amintesc eu tu ai pneuri Dunlop eu am BigHorn si presiunea mai mult de 0,5 nu am avut niciodata, cred ca revo are dreptate cu presiunea, iar filtru de aer sau toba nu au nici o treaba cu viteza doar ca ajungi acolo mai repede, mie tot la 103 imi taie
Ma bate gandu la un ECU dar nu are cine sa aduca de pe ebay daca nu s epotriveste... am un Dobeck optimizer care ma uit la el ca nu se potrivesc mufelela injector.
Cand l-am luat scria 700/750 all years, e! uite ca nui asa
#74
Posted 17 November 2009 - 07:57 PM
@bibi, le-am schimbat, acum am bh2 pe 25 Alea originale nu mai faceau fata sezonului. Vezi ca sunt poze pe topicul de Galati.
Off-topic ca tot vorbea revo de presiune. Am observat ca pe asfalt bh2 sunt "miezul" in materie de orice, stabilitate, aderenta la accelerare si franare, directie, echilibru general la atv, mai ales daca ai o presiune mai mare, cca 0,6-1 bar dar zgaltaie binisor in off-road si a trebuit sa le reduc la 0,5.
Cat despre optimizer, intra pe nyrocatv.com si gasesti acolo tone de info cu ce se potriveste si ce nu, ce e mai bun, etc. Daca vrei sa scoti tot din el trebuie asa, filtru de admisie sport, evacuare asemenea, apoi un nou ecu, de preferat de la VDI dupa care injector de Suzuki GSXR M109R, Coop45 mods la ambreiaj, de preferat toate cele 3 variante si dupa aia sa vezi ce dai cu fum la tot ce misca.
Mai merg niste amortizoare indraznete si foarte important un stabilizator de directie de calitate.
Facand toate astea ai sa zici ca ti-ai luat alt atv. E drept, investitia e importanta dar se poate face cu aproape zero bani in ceea ce priveste ambreiajul. Doar putina pricepere tehnica si am vazut ca ai inclinatii
Edited by d-rive, 17 November 2009 - 08:05 PM.
#75
Posted 18 November 2009 - 12:21 AM
#76
Posted 21 November 2009 - 10:07 AM
Sal
Eu am un Bombardier Renegade de 800 efi 2007 si am prins pe asfalt in linie dreapta cu anvelope de mud 128 km/h.
De abia astept sa-i pun avelope de vara late + noi jante cu distantiere
Cheers
#77
Posted 22 November 2009 - 12:19 AM
circa 118 blana cu o curea uzata 125 cu curea noua cu BH, iar cu gume de strada 131
Edited by ls99, 22 November 2009 - 12:21 AM.
#78
Posted 04 December 2009 - 01:39 AM
Numai atat ? ..
am mers odata cu cineva in spate cu o masina si cica mergeam cu 150 (sigur a exagerat tipu )
de altfel ....
130 sigur cu un kfx 700,verificat in comparatie cu un outlander 650 care mergea cu 125 ( in cazul in care nici el nu a exagerat )
- cauciucuri originale , super uzate (pe fata , zimti pe centru nu mai exista ) cam la 1,2 - 1,4 psi
aa...si directia era un fel de aparat de masaj la cat de tare vibra )
#79
Posted 23 March 2010 - 01:39 PM
#80
Posted 23 March 2010 - 05:58 PM