Doresc Sa Cumpar, am de ales intre Polaris si Yamaha
#21
Posted 06 January 2010 - 07:56 PM
#22
Posted 06 January 2010 - 09:32 PM
#23
Posted 07 January 2010 - 11:27 AM
@d-rive: americanii sunt prin zona BV, corect. Avem toate contoarele in mile si nu le putem reseta. Am devenit, in schimb, meserias la calcule de inmultit cu 1.6, adica facut conversii mentale rapide din mile in km
#24
Posted 08 January 2010 - 09:14 AM
#25
Posted 08 January 2010 - 11:03 AM
#26
Posted 27 January 2010 - 06:56 PM
kawa 360 kvf.cel mai bun. ca i al meu . lasand gluma la o parte ursul cred ca bate la fund la fiabilitate cam pe toti. si nici nu consuma in nesimtire.
#27
Posted 27 January 2010 - 07:09 PM
grizzy rules!!!daca ai rabdare cu el sa il inveti, ajungi sa il iubesti
#28
Posted 28 January 2010 - 11:31 AM
probabil.nu am condus.putin cam inalt dar stabilitatea se mai poate rezolva. un punct forte la kawa ul meu e stabilitatea . ca si la kvf 650,fiind aceeasi chestie cu alt motor.daca nu te dai prea agresiv e ok si motorul. ma tin dupa kq de 700 fara probleme pt ca atata putere rar iti e de folos.
#29
Posted 28 January 2010 - 02:28 PM
#30
Posted 28 January 2010 - 06:40 PM
E cam nemultumit de el, din cauza instabilitatii, greutatii mari, si al inaltimii foarte mari la care sta raiderul. Are mari probleme de stabilitate cand coboara pante abrupte, s-a varsat de vreo 2 ori si a mai fost cat pe ce de foarte multe ori (am vazut chiar eu vreo 3 ipostaze super periculoase). Pur si simplu vine ca un tavalug la vale pe pante foarte abrupte, nu-l controlezi prea bine.
Nici fiabilitatea nu e deosebita, a avut destule probleme cu el.
Deci Grizzly !
#31
Posted 31 January 2010 - 11:12 PM
#32
Posted 13 February 2010 - 04:42 AM
1. Yamaha G 660
2. Yamaha G 700
3, Kawasaki Brute Force 750 4x4 cel cu suspensie independenta si doua pistoane
1. imi place simplitatea lui, banuiesc ca e usor sa-l repari si singur, costuri mici de intretinere dar cel mai mult ce ma intereseaza fiind simplu nu ma va lasa sus la munte
2. Imi place dar ...nu stiu ce sa zic de servo directie daca te lasa sus pe munte ce faci
3. Parca la asta imi trage inima . suna bine, putere mare 750 si nu e foarte complicat inafara ca are EFI (asa parca ii zice), dar nu stiu ca si fiabilitate
acuma la punctul doi parca nu prea ma atrage...dar intre 1 si 3 va rog ajutati-ma. daca exista niste comparatii site to site sau teste pls ajutati-ma cu ele
Ma intereseza mult off road, stabilitatea in pata , fiabilitate maxima am sa-l folosesc mult in padure si vrea sa ma pot baza pe el
THX
Edited by ispt17, 13 February 2010 - 04:45 AM.
#33
Posted 13 February 2010 - 09:51 AM
#34
Posted 13 February 2010 - 10:54 AM
Am mai adus un Polaris tot de 800 si cred ca au inceput sa se dea mai bine acest model. Observ ca acest model de Polaris este interesant numai de la o anumita varsta (35 de ani in sus) . 4 bucati au fost vandute dar nici un cumparator sub 30 ani. Grizly au fost luate 2 buc intre 20-25 ani. KQ 3 buc intre 25- 40 ani.
Sa fie oare o chestiune de varsta???? Daca stam sa ne uitam bine si sa comparam cred ca este corecta alegerea fiecarui individ in parte.Poate ca achizitiile se fac in functie si de reflexele fiecaruia in comparatie cu puterea sau nalucirea fiecarei scule.
#35
Posted 13 February 2010 - 12:04 PM
Ia uite cum fiecare cioara isi apara puiul... omul a intrebat - la obiect - Grizzly 660/700 sau BF 750 si tu ii recomanzi KQ? Jupane, jupane, pai daca e asa fac si eu o recomandare on topic --> BF 650 RSA
Nu in ultimul rand, colegul este foarte interesat de fiabilitatea modelului castigator, iar cu BF 650 RSA aceasta este de la sine inteleasa! Parerea mea dar nu numai a mea
@GRAMER - foarte interesanta observatia ta vizavi de preferinta anumitor categorii de varsta catre anumite marci si modele... Grizzly pentru 20-25 ani? Aceasta e din seria 'R1 - primul meu motor'
#36
Posted 13 February 2010 - 01:11 PM
Pai eu i-am zis parerea mea. Nu era obligatoriu sa coincida cu ceea ce a intrebat, ma aflam si eu in vorba
Nu zic, jucariile voastre sunt ok dar tot pe un KQ as merge sau de ce nu, un Grizzly. NU stiu daca cineva se poate plange de fiabilitate la modelele astea doua, in egala masura cu altele de la Kawasaki dar acolo apar niste dezavantaje majore din punctul meu de vedere, in primul rand consumul nejustificat de mare. In rest, e dupa cum si ce i se potriveste fiecaruia.
Apropos de asta, mare dreptate are Iulian in ultima lui fraza.
#37
Posted 13 February 2010 - 05:49 PM
http://www.atv-de-va...rizzly_700.html
#38
Posted 13 February 2010 - 06:12 PM
Crezi ca un consum cu 10% mai mare decat al KQ inseamna ca iti iei teapa cu modelul ? Justificarea consumului: pentru ca are 2 cilindrii, iar sunetul si feelingul acestui motor sunt ceva ce voi cu monocilindricele nu veti avea niciodata, iar asta merita fiecare gram de benzina.
Dezavantajul major al unui model e consumul ? Atunci de ce nu ne luam toti Actic Cat Diesel?
Poate ca daca in gasca de la Galati ar fi si cineva cu un Kawa ingrijit, pe langa eternul KQ si Grizzly, ai mai adauga o varianta.
Critici, dar nu din experienta, te stiam mai open-minded Trebuie sa iti dau Bruta mea vreo 2 saptamani sa te dai cu ea si tu sa-mi dai "eternul anonim" (KQ+BH) la drive-test....
@Iulian:
1- excelenta ideea cu "publicul tinta" pentru ATV...
2- Zi-mi te rog, Grizzly-ul alb din poza e echipat cu ACT HD sau ACT normal? Please
#39
Posted 13 February 2010 - 06:36 PM
Echipare completa
Edited by GRAMER, 13 February 2010 - 06:44 PM.
#40
Posted 13 February 2010 - 09:56 PM
Jupane (d-rive, of course), faci ce faci si starnesti flame-uri Pai faci asocieri dintr-acestea, suptile (!), intre Grizzly si KQ si, mai mult, listezi ca optiune number one KQ si de-abia in runner up 'de ce nu' Grizzly... mare bandit... Dupa care ma anunti ca m-am pricopsit cu o jucarie, fie ea si OK caci, deh, ma menajezi.
Foarte pe scurt si dupa cum m-am mai exprimat intr-un alt thread, anterior, imi este dor de brandul KQ in ce priveste EFI si saritul bustenilor (vezi IRS). Nu regret defel KQ, in fata BF-ului, cand vine vorba de suflet (nu mai comentez prestatia sound & muscle a V-twinului in fata monocilindrului), RSA (toate situatiile mai putin saritul bustenilor / parcurgerea grohotisurilor), handling (prefer hard decat moiciunea sinucigasa a directiei de KQ) sau vibratiile ghidonului la KQ (kind of sucks, sorry...). Ca al meu arde mai mult decat un KQ, sunt de acord dar pot sa traiesc cu ideea, sincer. In ce priveste puterea pusa la roata, cu mana pe inima provoc pe oricine sa imi demonstreze ca unul, sau celalalt, dintre cele doua modele este mai puternic in fata celuilalt... bullshit, sunt la fel si dau la fel si se comporta la fel, in teren... Cat despre fiabilitate, stiu ca multa lume se plange de BF 750, dar 650 RSA este o stanca, honestly, si confirma din toate punctele de vedere... ma repet dar spun din nou ca insasi solutia constructiva a BF-ului te salveaza de o multitudine de cacaturi cand vine vorba de, sa spunem, consumabile: putina bucsaraie spre deloc, putine planetare si putine burdufuri (mult mai bine protejate decat la KQ), putine arcuri si (din nou) mai bine protejate, bullbarul by default, primit din constructie samd.
Urmatorul meu ATV nu va fi un KQ, cu siguranta, sorry. S-ar putea sa nu fie nici BF (sunt barbat, imi place schimbarea...), daca voi reusi sa ma decid in favoarea unui Grizzly-the-final-frontier (saua scurta si centrul de greutate inalt ma cam deprima...). Intr-o lume ideala, insa, jucaria urmatoare ar avea trei cilindrii si doua roti iar numele ei este Triumph...