@Elian: ha, ha, stii cum determini puterea la roata ? Faci o liniuta pe asfalt,- BF vs KQ- in plin trafic, printre babe si carute, n-ai vazut ca se poarta filmuletele de genul asta ?
In other words, ai exprimat foarte bine "neshte" adevaruri si e chiar pacat ca brandul BF e super blamat si criticat pentru problemele unui singur model. Din pacate, sunt prea putine exemplare de BF 650 SRA in tara - exceptandu-ne pe noi, doar baietii de la Curtea de Arges, care chiar au ce sa spuna despre Kawa, pacat ca nu o fac.
Eu, incerc sa popularizez cat mai mult modelul nostru printre cei obiectivi, facand invitatii la drive-test....
Interesant e ca, modelul BF 650 SRA continua sa se produca cu line-up de 2010, in timp ce BF 650i IRS nu se mai produce: atat de apreciat a fost IRS cuplat cu motorul de 650 incat l-au scos din productie. Prea inalt, prea tippy si cu aceleasi probleme de articulatii ale fratelui 750 mai cunoscut pe meleaguri romanesti
Anyway, nu pot sa nu remarc cu malitiozitate, ca mania KQ+BH atinge - pastrand proportiile - vechea manie a romanului: Passat B5.5 TDI - adica modelul 2000-2004 Am condus si eu vreo 90,000km masina aia, foarte buna, dar...fara suflet. In plus, ce farmec avea cand eram unul din multime ?
Edited by Norian, 14 February 2010 - 12:35 AM.