Jump to content



Photo

Agrement


  • This topic is locked This topic is locked
99 replies to this topic

#81 duc

duc

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Location:CJ
  • Nume real:Ducu
  • Telefon:I ph
  • Marca ATV:Polaris XP
  • Numar ATV:7

Posted 31 March 2011 - 12:17 PM

QUOTE (Mihai Dobrescu @ Mar 31 2011, 01:01 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Mai bine nu ai mai crede nimic.
Vezi , asta-i diferenta , eu ma abtin sa scriu ce cred despre tine sau despre ce zici . Doar prezint niste fapte.


Daca tot le prezinti vezi sa fie si reale .

On topic ;
Asteptam si noi sa ne spuna initiatorul topicului ce alegere a facut si propun sa schimbam odata linia asta de a arunca cu noroi spre lucruri pe care nu le cunoastem.Toti am avea de castigat daca ne-am respecta mai mult unii pe altii si alegerile facute. Fiecare are o experienta cu bune si cu rele pe diferite utilaje si vorbind despre asta toti invatam cum sa exploatam , intretinem si sa evitam posibile nemultumiri si necazuri viitoare atat pentru noi cat si pentru utilaje - cu atat mai mult cu cat majoritatea celor de aici au schimbat poate chiar de mai multe ori jucaria.

Pentru asta suntem o comunitate nu sa ne apucam de facut clasamente si ..........
  • 0

#82 Guest_Sportsman850xp_*

Guest_Sportsman850xp_*
  • Guests

Posted 31 March 2011 - 08:52 PM

cand ai zis de motorase, nu te-ai referit la care din ele!
engime007 deja ai devenit obsedat cu chetii TAMTARAM,
Nu ma mai .....
eu am Polaris, si pana nu-l vezi sa mori de ciuda ca am 2 cilindri,nu ma crezi?
eu zic cum merge Polarisul si nu fabulez!
  • 0

#83 Auras40

Auras40

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Nume real:Auras Lirca
  • Telefon:0742132098
  • Marca ATV:can am,z8
  • Numar ATV:I love my ATV

Posted 31 March 2011 - 08:54 PM

exact acelasi lucru l-am spus si eu intr-o alta disputa scrisa mai acum vreo 8 luni, ca forumul ar trebui sa fie ceva de ajutor si de atentionare a celor care au o problema sau o necunoscuta, nu tot timpul o ,,caterinca'' sau o bravada fara rost. uitati-va pe forumuri americane si o sa vedeti cum se atentioneaza uni pe alti sa nu pateasca ce au patit ei inainte si multe altele . si culmea ca am mai gasit si dintre noi pe un forum, care cereau indicati si le-au primit foarte promt. asa mi-ar placea sa spuna fiecare adevarul despre utilajul lui. tabletalk.gif
  • 0

#84 duc

duc

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Location:CJ
  • Nume real:Ducu
  • Telefon:I ph
  • Marca ATV:Polaris XP
  • Numar ATV:7

Posted 01 April 2011 - 07:17 AM

Stiu si eu ca asa e dar pana la urma tot de noi tine sa schimbam linia asta sau sa o acceptam asa cum este fara sa spunem nimic

- vorba unui alt user de pe aici " de parca ei au inventat atv - si tot ei l-au pus in brazda "
  • 0

#85 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 01 April 2011 - 09:04 AM

QUOTE (Sportsman850xp @ Mar 31 2011, 09:52 PM) <{POST_SNAPBACK}>
eu am Polaris, si pana nu-l vezi sa mori de ciuda ca am 2 cilindri,nu ma crezi?
eu zic cum merge Polarisul si nu fabulez!


Stai linistit, ca stiu mai bine decat tine ce inseamna 2 cilindri...in V, nu in linie cum ii ai tu smile.gif
Te las in pace...poate iti mai revi si tu. Si nu uita, scoala e foarte importanta...macar te invata sa scrii.
  • 0

#86 Guest_Sportsman850xp_*

Guest_Sportsman850xp_*
  • Guests

Posted 01 April 2011 - 10:44 PM

Engime 007 eu am inceput in 2007 pe motor 250 2 cilindri in V si ii sstiu si acum si punctul si virgula din motor.
Nu te crede crai cand nici nu stii cu cine vorbesti,
P.S: nu mai pot discuta cu tine, tu vad ca ma cunosti fara sa te cunosc si vad ca stii si ca am 32 de ani! Inchei subiectul esti prea obsedat pe altii, sper sa-ti gasesti fericirea adica pe numele 'tam' cat mai repede, ca mai ai putin si fugi in america dupa ea.
  • 0

#87 florin_bucuresti

florin_bucuresti

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 48 posts
  • Nume real:Florin
  • Telefon:0740576767
  • Marca ATV:Polaris 800X2

Posted 02 April 2011 - 09:12 PM

smile.gif)), ma bag si eu in discutie ca un ATVist fara pretentii dar care a mers cam 3000 km pe Sporstman 800X2 si 1000 pe un CF de la Petre-Bex wink.gif si pot spune ca pt mers in doi Polarisul est fff OK dpdv confort, forta, siguranta, etc si daca al doilea pasager este sotia in majoritatea iesirilor cu siguranta aceasta este optiunea. In plus nu este de neglijat si partea utiliara la modelul X2...eu personal am folosit de nenumarate ori micuta bena pt carat bagaje,vanat,etc,etc.
In ceea ce priveste consumul valeu...dar nici CFul nu era mai breaz, in fond daca te bagi prin noroi, ravene, urci in forta km intregi de panta la fiecare ieseala etc la ce consum sa te astepti?
Anul trecut am avut ocazia sa fac schimbul 1:1 cu mult mai fatosul BRP Outlander de 800 dar nu corespundea deloc dpdv utilitar nevoilor mele si in plus mi-am amintit sfaturile expertilor Bex...care vorbesc in cunostinta de cauza de cele mai multe ori!
Ce sa iti urez...alegere inspirata daca mai este cazul!
  • 0

#88 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 03 April 2011 - 10:17 AM

[quote name='Sportsman850xp' date='Apr 1 2011, 11:44 PM' post='82819']
Engime 007 eu am inceput in 2007 pe motor 250 2 cilindri in V si ii sstiu si acum si punctul si virgula din motor.
Nu te crede crai cand nici nu stii cu cine vorbesti,
P.S: nu mai pot discuta cu tine, tu vad ca ma cunosti fara sa te cunosc si vad ca stii si ca am 32 de ani! Inchei subiectul esti prea obsedat pe altii, sper sa-ti gasesti fericirea adica pe numele 'tam' cat mai repede, ca mai ai putin si fugi in america dupa ea.


Sportsman....controleaza-te! Si nu te mai uita la desene animate daca-ti fac rau! smile.gif))) Daca ai "32 de ani" e grav! Nici la varsta asta nu ai invatat sa scrii...pardon!
  • 0

#89 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 03 April 2011 - 11:13 AM

Incetati cu sicanele ca se lasa cu avertismente.
  • 0

#90 Guest_Sportsman850xp_*

Guest_Sportsman850xp_*
  • Guests

Posted 03 April 2011 - 03:13 PM

Multumesc D-rive, omu chiar devine enervant,
P.S: Polarisul ia si 35% sincer asta, adica mie in medie imi ia 18litri la 38mile.
  • 0

#91 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 03 April 2011 - 04:15 PM

Exagerat de mult cat zici tu acolo..35%, vezi sa nu ai rezervorul spart biggrin.gif.
  • 0

#92 Guest_Sportsman850xp_*

Guest_Sportsman850xp_*
  • Guests

Posted 03 April 2011 - 04:30 PM

pai daca 18 litri la 61km, la 100?
mda, 30mediu. tot e mult, dar si sub 4500rpm nu-l las
la Polaris ma mai deranjeaza LOW- cu ADC si LOW poti sa te dai jos dupa el in cea mai abrupta panta, ca o coboara singur si drept.
si alta ca in LOW nu merge mai mult de 20km/h asta maximul maxim. Dar in LOW in off-road- mereu difu e blocat.
Imi place pe de alta parte- adica - sa merg din ravena in ravena in L urcari si coborari sa fac doar 20/30km intr-o zi. E super senzatia cand mergi si nu derapezi deloc, numai urci peste tot, fara tendinta de 2 roti din cauza centrului scazut de greutate.
In HIGH daca vrei sa pleci in panta sau 'in forta' merge dar pleci pe la vreo 3500rpm -4000 si greu, ti-e mila de curea.

P.S: nu seamana deloc cu o masina de extrem-arata a tractor mare si lat si Dreptunghi, dar cand te urci si mergi in L parca ai cuplul la roata mai mare decat al oricarei masinazii,parca esti pe senile.
La Polaris se rup si duc curele din cauza forjarii pe urcari in H, daca vezi ca nu pleaca de pe loc la 3000rpm, da-l in L urci si la 1600rpm cu el

Edited by Sportsman850xp, 03 April 2011 - 04:34 PM.

  • 0

#93 larry

larry

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 500 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dambovita
  • Nume real:Larry
  • Telefon:LG
  • Marca ATV:Grizzly 700
  • Numar ATV:XJA

Posted 03 April 2011 - 05:48 PM

QUOTE (Sportsman850xp @ Apr 3 2011, 04:30 PM) <{POST_SNAPBACK}>
pai daca 18 litri la 61km, la 100?
mda, 30mediu. tot e mult, dar si sub 4500rpm nu-l las
la Polaris ma mai deranjeaza LOW- cu ADC si LOW poti sa te dai jos dupa el in cea mai abrupta panta, ca o coboara singur si drept.
si alta ca in LOW nu merge mai mult de 20km/h asta maximul maxim. Dar in LOW in off-road- mereu difu e blocat.
Imi place pe de alta parte- adica - sa merg din ravena in ravena in L urcari si coborari sa fac doar 20/30km intr-o zi. E super senzatia cand mergi si nu derapezi deloc, numai urci peste tot, fara tendinta de 2 roti din cauza centrului scazut de greutate.
In HIGH daca vrei sa pleci in panta sau 'in forta' merge dar pleci pe la vreo 3500rpm -4000 si greu, ti-e mila de curea.

P.S: nu seamana deloc cu o masina de extrem-arata a tractor mare si lat si Dreptunghi, dar cand te urci si mergi in L parca ai cuplul la roata mai mare decat al oricarei masinazii,parca esti pe senile.
La Polaris se rup si duc curele din cauza forjarii pe urcari in H, daca vezi ca nu pleaca de pe loc la 3000rpm, da-l in L urci si la 1600rpm cu el


Hai bre nu te mai lauda...
  • 0

#94 Guest_Sportsman850xp_*

Guest_Sportsman850xp_*
  • Guests

Posted 03 April 2011 - 06:01 PM

nu ma laud deloc, il consider un defect ca nu pleaca mereu in H ca un grizzly in panta, spre exemplu

Edited by Sportsman850xp, 03 April 2011 - 06:07 PM.

  • 0

#95 larry

larry

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 500 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dambovita
  • Nume real:Larry
  • Telefon:LG
  • Marca ATV:Grizzly 700
  • Numar ATV:XJA

Posted 03 April 2011 - 07:51 PM

QUOTE (Sportsman850xp @ Apr 3 2011, 07:01 PM) <{POST_SNAPBACK}>
nu ma laud deloc, il consider un defect ca nu pleaca mereu in H ca un grizzly in panta, spre exemplu


sincer, eu il schimbam..... tu il ai la vanzare, nu ? L-am vazut pe atv-de-vanzare..

Edited by larry, 03 April 2011 - 07:52 PM.

  • 0

#96 Guest_Sportsman850xp_*

Guest_Sportsman850xp_*
  • Guests

Posted 03 April 2011 - 11:24 PM

pe anunturi sunt 2 albastre si unu rosu
sunt in tratative sa-l dau unui prieten pe cel de 500 sa-mi iau 850xp
P.S: de vandut, pe touring nu-l vand nicidecum, mai ales ca pe piata preturile sunt fff mici.

Edited by Sportsman850xp, 03 April 2011 - 11:26 PM.

  • 0

#97 rottweiler2011

rottweiler2011

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
  • Nume real:Florea Stefan
  • Telefon:0740573705
  • Marca ATV:nu

Posted 08 April 2011 - 11:46 PM

QUOTE (sorinok @ Mar 30 2011, 09:07 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Inversunarea de care dati dovada pentru a va sustine ideile e buna pana la un punct. Totul este sa nu depasiti limita si sa o luati in nume personal daca cineva are alta idee.

On topic: Cred ca sibianul meu care a deschis topicul si-a facut cat de cat o parere despre jucariile cu care ne delectam unii. Se pare ca pana la urma a ales ceva, dar ramane sa ne prezinte ce anume. Oricum a prins bine acesta mica disputa, parca forumul era putin amortit, probabil venirea primaverii ne-a scos din barlog.

Nu am ales inca blue_bandana.gif Dar studiez cu atentie tot ce spuneti si imi dau seama ce colegi grozavi am. Vorbesc serios! Ma gandesc cat de multe stiti si ce departe sunt eu!... Perseverez insa. Cand o sa ma hotarasc am sa va anunt. Respecte tuturor care au scris cate ceva fie de bine, fie de rau. Asa se naste progresul si viata nu este plictisitoare!
  • 0

#98 Guest_Sportsman850xp_*

Guest_Sportsman850xp_*
  • Guests

Posted 09 April 2011 - 12:17 AM

fain ce spui maiestre!
mai gandeste-te au aparut din ce in ce mai multe okazii pe net ferea de planetare jucause!
  • 0

#99 dorus

dorus

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 3 posts
  • Nume real:doru sabau
  • Telefon:123456
  • Marca ATV:LINHAI

Posted 15 April 2011 - 11:13 AM

Parerea mea e sa-ti iei BRP Outlander 800 max! Gasesti la 7000 - 7500 eur SH. Si face toti banii!!!!
  • 0

#100 GreenCat

GreenCat

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 99 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Florin
  • Telefon:072,5,5
  • Marca ATV:Arctic Cat
  • Numar ATV:96ACT&65HOT

Posted 20 April 2011 - 09:05 AM

Iar eu zic un TRV de la Arctic Cat! (ca experienta personala cu aceasta marca)

Ia-ti un motor mai mic, dar cu mai multe accesorii.

Vei invata in timp ca oricum puterea niciodata nu-i destula; dar atunci cand o ai, esti dornic s-o exploatezi.Si orice atv ti-ai lua acum, oricum iti "va ramane mic"...

Fiind primul atv, cred ca iti e necesar mai degraba un troliu, un diferential blocabil (nu vira niciodata rotile cand e blocat! am invatat-o pe buzunarul meu... si n-a fost ieftin!), spatii de depozitare, si, asa cum spunea un coleg mai sus, casti (intotdeauna cu catarama inchisa). 4x4 sau 4x2 sunt astazi un standard.

Senzatia mea (poate gresesc) este ca nu vrei sa te dai extrem (de ce ai vrea un sasiu lung?). In acest caz un motor mediu (500-700) este mai mult decat suficient.

Sa ne spui ce ai ales.

Bafta, si plimbari fara evenimente neplacute!
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto