Agrement
#1
Posted 27 March 2011 - 10:06 AM
#2
Posted 27 March 2011 - 03:37 PM
#3
Posted 27 March 2011 - 04:17 PM
#4 Guest_Sportsman850xp_*
Posted 27 March 2011 - 06:13 PM
Eu stiu asa GRIZZ si KQ 1 piston 700, si 2 persoane pe grizzly chiar e exagerat. La urcari un scurt cu 2 persoane nu e la fel de stabil ca unul cu sasiu facut pentru 2 persoane.
ajungem la BF care e cam prost la capitolul motor chiar daca e super puternic,mai puternic ca KQ
Ne ducem la 2 persoane:
OUTLANDER800MAX
TOURING800EFI
BRP oleaca mai mare, dar din auzite prost la sasiu si bun la motor, prost la sistem de tractiune(viscolok) dar in schimb nu s-a vaitat nimeni de probleme la motor
Touring cu 10cm mai lung decat un KQ, suspensiile asezate oluc pentru comfort la pasager. cel putin asta am simtit-o cand am fost pasager, cand dadea cu Outlanderu in santuri simteai totul in fund, pe cand la polaris dai in orice cat de tare si parca ai suspensie in scaun ca al 850touring nou. Am avut si polaris 500, de care multi se vaita ca-i prost ca li se strica, u n-am intalnit probleme semnificative pana la 4mii km. Imi place mult sistemul bine gandit de tractiune, fata de orice alt atv, im place TURF sa traga doar o singura roata pe sosea, imi place ADC care in L cu 4x4 ADC cobori nici un KM intr-o ora, te dai jos dupa el merge drept si chiar nu fuge deloc si e ''autobuz''. SINGURUL lucru care nu-mi place...... esapamentul care e chiar mut
Am dat lectii si pe zapada cu anvelopele CARLISLE ACT pe 26 la grizzly si kq cu bighorn
Nu vreau sa jignesc intr-un fel ceilalti posesori.
Suna-ma daca vrei sa mai vorbim
#5
Posted 27 March 2011 - 07:49 PM
4x4 permanent ?? Deci, cea mai idioata chestie posibila pe care o poate avea un ATV (Honda si Polaris). Se pot trece cu vederea multe neajunsuri la un ATV (viscolok, lipsa blocant etc.) , insa 4x4 permanent chiar si cu mult laudatul diferential pe fata, e cel mai mare rah.t posibil.
Trage doar o roata pe fata ? Pai sa faca bine sa nu traga nici una , decat daca vrei.
Deci sfatul meu : fereste-te de ATV-uri cu 4x4 permanent !!!
Edited by Mihai Dobrescu, 27 March 2011 - 07:51 PM.
#6 Guest_Sportsman850xp_*
Posted 27 March 2011 - 10:18 PM
eu pot sa-l fac sa traga si 4x1 si 4x2 si 4x3 si 4x4
4x4 nu ai permanent
e acela buton ca la polaris numa ca diferentialul intra mult mai repede decat la BRP
la prima derapare roata spate.
Nu inteleg ce vrei sa zici de 4x4 permanent, dar polaris in momentul in care mergi pe sosea si uiti 4x4 activat trece singur in 4x2
cu Turf trage 4x1
cu blocat spate trage 4x2 ca oricare
cu 4x4 tras merg pe forestiera trage 4x3 adica una fata
si la prima derapare de roata spate intra DIFu o placere, ieri am intrat in mocirla in apa pana la scari, cand am cuplat diferentialu fata la marsarier(se cupleaza manual la mars) am zburat din mocirla de unde nu ma asteptam sa ies fara ajutor.
Am un avantaj ca nu ma opresc sa dau 4x2 4x4
si chiar daca vreau sal dezactivez si TURFu tot in mers!
#7
Posted 27 March 2011 - 10:52 PM
#8
Posted 27 March 2011 - 11:22 PM
Eu stiu asa GRIZZ si KQ 1 piston 700, si 2 persoane pe grizzly chiar e exagerat. La urcari un scurt cu 2 persoane nu e la fel de stabil ca unul cu sasiu facut pentru 2 persoane.
ajungem la BF care e cam prost la capitolul motor chiar daca e super puternic,mai puternic ca KQ
Ne ducem la 2 persoane:
OUTLANDER800MAX
TOURING800EFI
BRP oleaca mai mare, dar din auzite prost la sasiu si bun la motor, prost la sistem de tractiune(viscolok) dar in schimb nu s-a vaitat nimeni de probleme la motor
Touring cu 10cm mai lung decat un KQ, suspensiile asezate oluc pentru comfort la pasager. cel putin asta am simtit-o cand am fost pasager, cand dadea cu Outlanderu in santuri simteai totul in fund, pe cand la polaris dai in orice cat de tare si parca ai suspensie in scaun ca al 850touring nou. Am avut si polaris 500, de care multi se vaita ca-i prost ca li se strica, u n-am intalnit probleme semnificative pana la 4mii km. Imi place mult sistemul bine gandit de tractiune, fata de orice alt atv, im place TURF sa traga doar o singura roata pe sosea, imi place ADC care in L cu 4x4 ADC cobori nici un KM intr-o ora, te dai jos dupa el merge drept si chiar nu fuge deloc si e ''autobuz''. SINGURUL lucru care nu-mi place...... esapamentul care e chiar mut
Am dat lectii si pe zapada cu anvelopele CARLISLE ACT pe 26 la grizzly si kq cu bighorn
Nu vreau sa jignesc intr-un fel ceilalti posesori.
Suna-ma daca vrei sa mai vorbim
Bun si totusi ce as putea sa cumpar? Nu vreau viteza si nici chinezarii. Vreau sa-mi iau nevasta si sa ma plimb pe coclauri. Cum ai sesizat, daca e comfort e si mai bine. Am mai fost doar cu Polarisuri. Mi s-au parut OK. Nu ma prea pricep asa ca intreb. Cele bune, Stefan.
#9 Guest_Sportsman850xp_*
Posted 28 March 2011 - 12:12 AM
ai cutie fata si una mai mica in spate,(e de ajuns pentru excursii de 8ore)
intretinerea e relativ mica 4mil set complet uleiuri AGL,ADC,motor si filtru ulei, acum e o reducere de nu stiu cat la suta pentru schimburi.
Da-mi un telefon ai numarul meu!
Attached Files
#10
Posted 28 March 2011 - 10:33 AM
#11
Posted 28 March 2011 - 12:56 PM
#12 Guest_Sportsman850xp_*
Posted 28 March 2011 - 07:17 PM
1. Nu am auzit de stricaciuni la motor, de altfel nici la polaris peste 2008
2. nu-mi place mie VISCO-lok, care cupleaza cum se trezest(la 3 rotatii roata fata) la urcari sa pleci de pe loc cu diferential e imposibil chiar)
3.Imi place ca aspect si BRPu foarte mult, dar nu l-as da niciodata pe polaris pt BRP
Un polaris 09 e 8000nou si un BRP 09 e peste 10000(model vechi)
nu vorbim de XT-P versus XP850Touring
Salutari!
#13
Posted 28 March 2011 - 09:22 PM
Eu te sfatuiesc sa cumperi un CF moto varianta lunga. Pentru agrement, pentru inceput este o alegere ieftina si corecta. E un atv solid, nu foarte puternic, dar care te va duce pe tine si pe pasager oriunde. Daca, dupa un an-doi simti nevoia de ceva mai sportiv sau mai performant poti sa alegi atunci.
Aici fiecare isi lauda marfa si extrapoleaza propriile dorinte si ambitii, dar hai sa ramanem la o solutie pragmatica si adaptata pe nevoile celui care ne cere un sfat.
#14
Posted 28 March 2011 - 09:26 PM
Din fericire n-am mers! Din pacate merg des impreuna cu cateva.
Deci, Polarisul e ca un fel de Linhai, doar ca e mai puternic (apropo stiti ca piesele de linhai se cam potrivesc la Polaris ? de ce ? pt. ca maretul Linhai e facut dupa Polaris) , nici o data nu sti ce surpriza (neplacuta) iti mai rezerva in offroad. In afara ca sunt "autobuze" super comode (eu consider asta un defect pt. ca rider-ul n-are absolut nici un feeling - dar de... sunt uni mai comozi din fire, nedispusi la efort fizic) nu ofera nimic deosebit in afara de pret. Fiabilitatea lasa foarte mult de dorit, in comparatie cu fratiorii japonezi, parca e programat ca la fiecare iesire sa pice cate ceva, sa mai pompezi niste bani in reparatia lui.
Deci intr-o ierarhie personala Polaris este undeva chiar inainte de Linhai, dupa Yamaha si Suzi (care se pot numi ATV-uri), BRP si Kawa (au motoare deosebite) , Honda (s-au luminat si ei in 2010 si-au scos 4x4 cuplat permanent- cam tarziu) si care or mai fi: CF Moto etc
Edited by Mihai Dobrescu, 28 March 2011 - 09:33 PM.
#15 Guest_Sportsman850xp_*
Posted 28 March 2011 - 11:00 PM
Eu la Polaris nu ma uit la confort, imi place atvurile mai sport, s-a intamplat sa fie touring.
urmeaza 850xp
Va asigur ca un 850xp chiar o sa va impresioneze!
Mergi si tu Mihai cu Polaris 800 nu de la inchirieri nu cele pana in 08 fara ADC si fara TURF - alea sunt chiar categorie veche. Nu-mi vorbi de atvuri de la inchirieri care se strica, e si normal merg toate animalele pe ele!
Mai vorbim , tare as vrea sa facem o iesire.
Omul are de ales noi doar deschidem o discutie intre atvuri.
Eu chiar nu accept sa-mi trantesti in fata ca Polarisul se strica , ca polarisul e linhai si altele deoarece eu am POLARIS si tu nu.Linhaiu e imitatie a modelului de 500 2003, oricum si ala a fost un atv reusit.Sa nu uitam
" * Polaris a Inventat Snowmobilul
* Primul ATV construit in Statele Unite
* Primul ATV cu transmisie automata
* Primul (si singurul) ATV cu Tractiune pe Toate Rotile Automat cand este nevoie
* Primul ATV cu Frane cu disc pe toate rotile
* Primul ATV cu Suspensie Independenta pe Spate
* Primul ATV cu Frana de Motor Dual-Sensing
* Primul ATV (si singurul) cu diferential blocabil pe Spate
* Primul ATV 4x4 cu Injectie Electronica de Carburant"
si deja pot zice ca de aici s-a plecat cu constructia de catre celelalte branduri a atvurilor de azi. stiti ca prairie nu era independent, sau vinson500 si altele
Sa nu uitam de unde a inceput constructia atvurilor "moderne"
Da, daca ar fi sa aleg altceva, as alege simplu si clar 850xp sau Brute force750!
stiu oameni care au BF nu se dau la extrem si li se strica la fiecare iesire, dar stiu oameni chiar prieten cu BF la 2000km si nici o problema.
DEPINDE CINE MERGE, CUM MERGE si AICI NU INTRA TRASEUL
Numai bine!
#16
Posted 28 March 2011 - 11:58 PM
Daca Polaris a inceput sa faca ATV-uri bune doar incepand cu 2009 , cum sugerezi chiar tu, ce impresie crezi ca va lasa acest brand ?
Fata de japonezi care au facut din totdeauna ATV-uri bune.
Poate in timp vor pune si ei accent mai mult pe fiabilitate si se va mai schimba perceptia despre ei.
Foarte posibil ca modelele noi sa fie ok , aici nu comentez pt. ca nu le-am vazut.
ce vreau eu sa retina noul coleg indiferent de marca:
- atv-ul sa aiba 4x2 / 4x4 selectabil
- frana pe rotile din fata sa se actioneze separat de spate (sa aiba manete/pedale diferite , nu doar o singura maneta pt. toate rotile)
Edited by Mihai Dobrescu, 28 March 2011 - 11:59 PM.
#17
Posted 29 March 2011 - 08:18 AM
E diferenta intre cursa suspensiei (24 cm Polaris vs 14 cm Suzuki eiger)
Ca sa revin on topic recomandarea mea ar fi unul din cele trei modele americane dedicate pentru doua persoane Polaris x2 sau touring , Trv-ul de la Arctic cat care e super bine echipatin standard si foarte bun la pret sau Bombardier Max .
Iti recomand sa faci drive-test cu fiecare din ele apoii cu siguranta vei vedea ce ti se potriveste. Ca si fiabilitate si costuri de intretinere sunt pe acolo ( poate AC e mai subtire dar doar un user iti poate confirma asta )
Succes in alegere !
#18 Guest_Sportsman850xp_*
Posted 29 March 2011 - 09:45 AM
si Daca nu stiai Frana de picior actioneaza Spatele.
In plus cu ADC nu am avut nevoie deloc de franari si nici rally la 80-90km/h, de la 30km/h reduce si cu si fara 4x4 cu ADC de te da in cap!
in L cu ADC nu stiu daca cobori un km/h
Mai incearca si dupa vorbeste!
Si arctic catul e super , motorul Hemi e super , si am inteles ca e si foarte fiabil!
La ARCTIC nu-mi place aspectul, mai ales la TRV scarita pasager care e oleaca....
#19
Posted 29 March 2011 - 10:53 AM
La varianta sh nu ma bag pt ca am vazut ce fac unii cu atv-urile si apoi le fac o scurta revizie si le baga la vânzare. Nu mai vb de cei care scot cablu de la km sa nu înregistreze km. eu sunt de parere ca cel putin la atv-uri ar trebui lucru nou ca stii cum il folosești si cum il întreții.
Sper ca aceste informatii iti vor fi de folos.
Edited by laurentiu x6, 29 March 2011 - 10:59 AM.
#20
Posted 29 March 2011 - 11:18 AM
si Daca nu stiai Frana de picior actioneaza Spatele.
In plus cu ADC nu am avut nevoie deloc de franari si nici rally la 80-90km/h, de la 30km/h reduce si cu si fara 4x4 cu ADC de te da in cap!
in L cu ADC nu stiu daca cobori un km/h
Mai incearca si dupa vorbeste!
Si arctic catul e super , motorul Hemi e super , si am inteles ca e si foarte fiabil!
La ARCTIC nu-mi place aspectul, mai ales la TRV scarita pasager care e oleaca....
Inseamna ca acel model este ok, eu nu ma refeream la Polaris "ce vreau eu sa retina noul coleg indiferent de marca:" in postul meu , ci in general. Citeste mai atent!
Exista pe piata modele de la mai multi producatori, care au 4x4 cuplat permanent, si o comedie de frana care cica ar actiona pe toate rolite in acelasi timp. Ce faci daca nu vrei sa franezi pe fata (ca sa nu pe rastorni) ?
Edited by Mihai Dobrescu, 29 March 2011 - 11:20 AM.