Jump to content



Photo

Agrement


  • This topic is locked This topic is locked
99 replies to this topic

#1 rottweiler2011

rottweiler2011

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
  • Nume real:Florea Stefan
  • Telefon:0740573705
  • Marca ATV:nu

Posted 27 March 2011 - 10:06 AM

Va salut! Locuiesc langa Sibiu,intr-o zona de munte. Imi doresc un ATV pentru agrement, de preferenita pentru 2 persoane. Buget 5000-7000 euro. Poate fi si second hand. Multumesc si va doresc tuturor o Primavara frumoasa!
  • 0

#2 rottweiler2011

rottweiler2011

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
  • Nume real:Florea Stefan
  • Telefon:0740573705
  • Marca ATV:nu

Posted 27 March 2011 - 03:37 PM

Ce ma sfatuiti sa cumpar?
  • 0

#3 mark

mark

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 373 posts
  • Gender:Male
  • Location:valenii de munte-maneciu-cheia
  • Interests:Caut parteneri de atveala...contact la nr de mai sus ;)
  • Nume real:stefan(STEF)
  • Telefon:0725521445
  • Marca ATV:King 700 [XT edition]:))
  • Numar ATV:MANECIU xxx prahova(galbejit)

Posted 27 March 2011 - 04:17 PM

Daca vrei un atv fiabil,usor de intretinut..iti recomand cu cea mai mare caldula un KING 700/750
  • 0

#4 Guest_Sportsman850xp_*

Guest_Sportsman850xp_*
  • Guests

Posted 27 March 2011 - 06:13 PM

omul vrea comfort la 2 persoane mark
Eu stiu asa GRIZZ si KQ 1 piston 700, si 2 persoane pe grizzly chiar e exagerat. La urcari un scurt cu 2 persoane nu e la fel de stabil ca unul cu sasiu facut pentru 2 persoane.
ajungem la BF care e cam prost la capitolul motor chiar daca e super puternic,mai puternic ca KQ
Ne ducem la 2 persoane:
OUTLANDER800MAX
TOURING800EFI
BRP oleaca mai mare, dar din auzite prost la sasiu si bun la motor, prost la sistem de tractiune(viscolok) dar in schimb nu s-a vaitat nimeni de probleme la motor

Touring cu 10cm mai lung decat un KQ, suspensiile asezate oluc pentru comfort la pasager. cel putin asta am simtit-o cand am fost pasager, cand dadea cu Outlanderu in santuri simteai totul in fund, pe cand la polaris dai in orice cat de tare si parca ai suspensie in scaun ca al 850touring nou. Am avut si polaris 500, de care multi se vaita ca-i prost ca li se strica, u n-am intalnit probleme semnificative pana la 4mii km. Imi place mult sistemul bine gandit de tractiune, fata de orice alt atv, im place TURF sa traga doar o singura roata pe sosea, imi place ADC care in L cu 4x4 ADC cobori nici un KM intr-o ora, te dai jos dupa el merge drept si chiar nu fuge deloc si e ''autobuz''. SINGURUL lucru care nu-mi place...... esapamentul care e chiar mut
Am dat lectii si pe zapada cu anvelopele CARLISLE ACT pe 26 la grizzly si kq cu bighorn

Nu vreau sa jignesc intr-un fel ceilalti posesori.
Suna-ma daca vrei sa mai vorbim
  • 0

#5 Mihai Dobrescu

Mihai Dobrescu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-Rasnov
  • Nume real:Mihai Dobrescu
  • Telefon:0727707888
  • Marca ATV:Suzuki Eiger LT-A400/F - 2007

Posted 27 March 2011 - 07:49 PM

QUOTE (Sportsman850xp @ Mar 27 2011, 07:13 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Imi place mult sistemul bine gandit de tractiune, fata de orice alt atv....

4x4 permanent ?? Deci, cea mai idioata chestie posibila pe care o poate avea un ATV (Honda si Polaris). Se pot trece cu vederea multe neajunsuri la un ATV (viscolok, lipsa blocant etc.) , insa 4x4 permanent chiar si cu mult laudatul diferential pe fata, e cel mai mare rah.t posibil.
Trage doar o roata pe fata ? Pai sa faca bine sa nu traga nici una , decat daca vrei.

Deci sfatul meu : fereste-te de ATV-uri cu 4x4 permanent !!!

Edited by Mihai Dobrescu, 27 March 2011 - 07:51 PM.

  • 0

#6 Guest_Sportsman850xp_*

Guest_Sportsman850xp_*
  • Guests

Posted 27 March 2011 - 10:18 PM

Mihai cred ca nu ai mers cu polaris in off-road deloc!
eu pot sa-l fac sa traga si 4x1 si 4x2 si 4x3 si 4x4
4x4 nu ai permanent
e acela buton ca la polaris numa ca diferentialul intra mult mai repede decat la BRP
la prima derapare roata spate.
Nu inteleg ce vrei sa zici de 4x4 permanent, dar polaris in momentul in care mergi pe sosea si uiti 4x4 activat trece singur in 4x2
cu Turf trage 4x1

cu blocat spate trage 4x2 ca oricare

cu 4x4 tras merg pe forestiera trage 4x3 adica una fata


si la prima derapare de roata spate intra DIFu o placere, ieri am intrat in mocirla in apa pana la scari, cand am cuplat diferentialu fata la marsarier(se cupleaza manual la mars) am zburat din mocirla de unde nu ma asteptam sa ies fara ajutor.
Am un avantaj ca nu ma opresc sa dau 4x2 4x4
si chiar daca vreau sal dezactivez si TURFu tot in mers!
  • 0

#7 rar

rar

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 572 posts
  • Gender:Male
  • Location:predeal
  • Nume real:rares
  • Telefon:0762363885
  • Marca ATV: ATV SERVICE
  • Numar ATV:in zona Predeal

Posted 27 March 2011 - 10:52 PM

mai vezi si honda (rincon) daca vrei ATV
  • 0

#8 rottweiler2011

rottweiler2011

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
  • Nume real:Florea Stefan
  • Telefon:0740573705
  • Marca ATV:nu

Posted 27 March 2011 - 11:22 PM

QUOTE (Sportsman850xp @ Mar 27 2011, 07:13 PM) <{POST_SNAPBACK}>
omul vrea comfort la 2 persoane mark
Eu stiu asa GRIZZ si KQ 1 piston 700, si 2 persoane pe grizzly chiar e exagerat. La urcari un scurt cu 2 persoane nu e la fel de stabil ca unul cu sasiu facut pentru 2 persoane.
ajungem la BF care e cam prost la capitolul motor chiar daca e super puternic,mai puternic ca KQ
Ne ducem la 2 persoane:
OUTLANDER800MAX
TOURING800EFI
BRP oleaca mai mare, dar din auzite prost la sasiu si bun la motor, prost la sistem de tractiune(viscolok) dar in schimb nu s-a vaitat nimeni de probleme la motor

Touring cu 10cm mai lung decat un KQ, suspensiile asezate oluc pentru comfort la pasager. cel putin asta am simtit-o cand am fost pasager, cand dadea cu Outlanderu in santuri simteai totul in fund, pe cand la polaris dai in orice cat de tare si parca ai suspensie in scaun ca al 850touring nou. Am avut si polaris 500, de care multi se vaita ca-i prost ca li se strica, u n-am intalnit probleme semnificative pana la 4mii km. Imi place mult sistemul bine gandit de tractiune, fata de orice alt atv, im place TURF sa traga doar o singura roata pe sosea, imi place ADC care in L cu 4x4 ADC cobori nici un KM intr-o ora, te dai jos dupa el merge drept si chiar nu fuge deloc si e ''autobuz''. SINGURUL lucru care nu-mi place...... esapamentul care e chiar mut
Am dat lectii si pe zapada cu anvelopele CARLISLE ACT pe 26 la grizzly si kq cu bighorn

Nu vreau sa jignesc intr-un fel ceilalti posesori.
Suna-ma daca vrei sa mai vorbim

Bun si totusi ce as putea sa cumpar? Nu vreau viteza si nici chinezarii. Vreau sa-mi iau nevasta si sa ma plimb pe coclauri. Cum ai sesizat, daca e comfort e si mai bine. Am mai fost doar cu Polarisuri. Mi s-au parut OK. Nu ma prea pricep asa ca intreb. Cele bune, Stefan.
  • 0

#9 Guest_Sportsman850xp_*

Guest_Sportsman850xp_*
  • Guests

Posted 28 March 2011 - 12:12 AM

photo cu un niste touringuri, a fost alegerea mea si daca ar fi sa aleg altceva tot touring asa alege, poate 850, diferenta ramane mica!
ai cutie fata si una mai mica in spate,(e de ajuns pentru excursii de 8ore)
intretinerea e relativ mica 4mil set complet uleiuri AGL,ADC,motor si filtru ulei, acum e o reducere de nu stiu cat la suta pentru schimburi.

Da-mi un telefon ai numarul meu!

Attached Files


  • 0

#10 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 28 March 2011 - 10:33 AM

Parerea mea e sa-ti iei BRP Outlander 800 max! Gasesti la 7000 - 7500 eur SH. Si face toti banii!!!!
  • 0

#11 Norbee

Norbee

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 570 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Nume real:Trandafir Norbert
  • Telefon:742036608
  • Marca ATV:brp 400xt

Posted 28 March 2011 - 12:56 PM

Nu am mers cu polaris niciodata , dar cred ca ai o parere prea proasta despre brp, am mers foarte mult cu brp 800max, si este foarte stabil . Fata de al meu cel putin( eu am brp 400 scurt) e ca de la masina mica la autobuz. sasiul intradevar mai sensibil putin dar daca nu trag de ea cu sarituri cu din alea nu o sa ai probleme niciodata.Eu inca nu am auzit motor rotax stricat, ambreajul la fel...si visco-loc , cel putin cel nou este cel putin atat de bun ca si pe polaris, Nu is contra polaris , dar nu e Brp chiar atat de rau cum ai descriso tu...Si eu zic sa iei in calcu brp 800 max.
  • 0

#12 Guest_Sportsman850xp_*

Guest_Sportsman850xp_*
  • Guests

Posted 28 March 2011 - 07:17 PM

eu am fost pasager pe outlander 3 zile.
1. Nu am auzit de stricaciuni la motor, de altfel nici la polaris peste 2008
2. nu-mi place mie VISCO-lok, care cupleaza cum se trezest(la 3 rotatii roata fata) la urcari sa pleci de pe loc cu diferential e imposibil chiar)
3.Imi place ca aspect si BRPu foarte mult, dar nu l-as da niciodata pe polaris pt BRP

Un polaris 09 e 8000nou si un BRP 09 e peste 10000(model vechi)
nu vorbim de XT-P versus XP850Touring

Salutari!
  • 0

#13 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta înaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 28 March 2011 - 09:22 PM

QUOTE (rottweiler2011 @ Mar 27 2011, 11:06 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Va salut! Locuiesc langa Sibiu,intr-o zona de munte. Imi doresc un ATV pentru agrement, de preferenita pentru 2 persoane. Buget 5000-7000 euro. Poate fi si second hand. Multumesc si va doresc tuturor o Primavara frumoasa!


Eu te sfatuiesc sa cumperi un CF moto varianta lunga. Pentru agrement, pentru inceput este o alegere ieftina si corecta. E un atv solid, nu foarte puternic, dar care te va duce pe tine si pe pasager oriunde. Daca, dupa un an-doi simti nevoia de ceva mai sportiv sau mai performant poti sa alegi atunci.
Aici fiecare isi lauda marfa si extrapoleaza propriile dorinte si ambitii, dar hai sa ramanem la o solutie pragmatica si adaptata pe nevoile celui care ne cere un sfat.
  • 0

#14 Mihai Dobrescu

Mihai Dobrescu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-Rasnov
  • Nume real:Mihai Dobrescu
  • Telefon:0727707888
  • Marca ATV:Suzuki Eiger LT-A400/F - 2007

Posted 28 March 2011 - 09:26 PM

QUOTE (Sportsman850xp @ Mar 27 2011, 11:18 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Mihai cred ca nu ai mers cu polaris in off-road deloc!


Din fericire n-am mers! Din pacate merg des impreuna cu cateva.
Deci, Polarisul e ca un fel de Linhai, doar ca e mai puternic (apropo stiti ca piesele de linhai se cam potrivesc la Polaris ? de ce ? pt. ca maretul Linhai e facut dupa Polaris) , nici o data nu sti ce surpriza (neplacuta) iti mai rezerva in offroad. In afara ca sunt "autobuze" super comode (eu consider asta un defect pt. ca rider-ul n-are absolut nici un feeling - dar de... sunt uni mai comozi din fire, nedispusi la efort fizic) nu ofera nimic deosebit in afara de pret. Fiabilitatea lasa foarte mult de dorit, in comparatie cu fratiorii japonezi, parca e programat ca la fiecare iesire sa pice cate ceva, sa mai pompezi niste bani in reparatia lui.

Deci intr-o ierarhie personala Polaris este undeva chiar inainte de Linhai, dupa Yamaha si Suzi (care se pot numi ATV-uri), BRP si Kawa (au motoare deosebite) , Honda (s-au luminat si ei in 2010 si-au scos 4x4 cuplat permanent- cam tarziu) si care or mai fi: CF Moto etc

Edited by Mihai Dobrescu, 28 March 2011 - 09:33 PM.

  • 0

#15 Guest_Sportsman850xp_*

Guest_Sportsman850xp_*
  • Guests

Posted 28 March 2011 - 11:00 PM

niciodata nu o sa dau Polaris pe nimic, si asta, cate polarisuri cunoc niciunul cu probleme, astazi vorbeam cu un om cu un x2 de 800, la offroad cu outlandere are peste 3000km si nimic.
Eu la Polaris nu ma uit la confort, imi place atvurile mai sport, s-a intamplat sa fie touring.
urmeaza 850xp
Va asigur ca un 850xp chiar o sa va impresioneze!
Mergi si tu Mihai cu Polaris 800 nu de la inchirieri nu cele pana in 08 fara ADC si fara TURF - alea sunt chiar categorie veche. Nu-mi vorbi de atvuri de la inchirieri care se strica, e si normal merg toate animalele pe ele!
Mai vorbim , tare as vrea sa facem o iesire.
Omul are de ales noi doar deschidem o discutie intre atvuri.
Eu chiar nu accept sa-mi trantesti in fata ca Polarisul se strica , ca polarisul e linhai si altele deoarece eu am POLARIS si tu nu.Linhaiu e imitatie a modelului de 500 2003, oricum si ala a fost un atv reusit.Sa nu uitam
" * Polaris a Inventat Snowmobilul
* Primul ATV construit in Statele Unite
* Primul ATV cu transmisie automata
* Primul (si singurul) ATV cu Tractiune pe Toate Rotile Automat cand este nevoie
* Primul ATV cu Frane cu disc pe toate rotile
* Primul ATV cu Suspensie Independenta pe Spate
* Primul ATV cu Frana de Motor Dual-Sensing
* Primul ATV (si singurul) cu diferential blocabil pe Spate
* Primul ATV 4x4 cu Injectie Electronica de Carburant"
si deja pot zice ca de aici s-a plecat cu constructia de catre celelalte branduri a atvurilor de azi. stiti ca prairie nu era independent, sau vinson500 si altele
Sa nu uitam de unde a inceput constructia atvurilor "moderne"

Da, daca ar fi sa aleg altceva, as alege simplu si clar 850xp sau Brute force750!
stiu oameni care au BF nu se dau la extrem si li se strica la fiecare iesire, dar stiu oameni chiar prieten cu BF la 2000km si nici o problema.
DEPINDE CINE MERGE, CUM MERGE si AICI NU INTRA TRASEUL
Numai bine!
  • 0

#16 Mihai Dobrescu

Mihai Dobrescu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-Rasnov
  • Nume real:Mihai Dobrescu
  • Telefon:0727707888
  • Marca ATV:Suzuki Eiger LT-A400/F - 2007

Posted 28 March 2011 - 11:58 PM

QUOTE (Sportsman850xp @ Mar 29 2011, 12:00 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Mergi si tu Mihai cu Polaris 800 nu de la inchirieri nu cele pana in 08 fara ADC si fara TURF - alea sunt chiar categorie veche.


Daca Polaris a inceput sa faca ATV-uri bune doar incepand cu 2009 , cum sugerezi chiar tu, ce impresie crezi ca va lasa acest brand ? thumbdown.gif
Fata de japonezi care au facut din totdeauna ATV-uri bune.

Poate in timp vor pune si ei accent mai mult pe fiabilitate si se va mai schimba perceptia despre ei.
Foarte posibil ca modelele noi sa fie ok , aici nu comentez pt. ca nu le-am vazut.

ce vreau eu sa retina noul coleg indiferent de marca:
- atv-ul sa aiba 4x2 / 4x4 selectabil
- frana pe rotile din fata sa se actioneze separat de spate (sa aiba manete/pedale diferite , nu doar o singura maneta pt. toate rotile)

Edited by Mihai Dobrescu, 28 March 2011 - 11:59 PM.

  • 0

#17 duc

duc

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Location:CJ
  • Nume real:Ducu
  • Telefon:I ph
  • Marca ATV:Polaris XP
  • Numar ATV:7

Posted 29 March 2011 - 08:18 AM

Polaris a facut tot timpul vehicule Ok nu numai din 2009 , au fost unele modele care au fost mai pretentioase la intretinere- sau mai bine zis la lipsa de intretinere. Comparatia cu Linhai este chiar hilara si dovedeste o lipsa crasa de cunostinte in domeniu .E adevarat faptul ca suspensia de la Polaris ( care e recunoscuta ca cea mai confortabila ) nu-ti transmite "feeling-ul" care ti-l transmite suspensia de scuter de care beneficiaza S-Eiger
E diferenta intre cursa suspensiei (24 cm Polaris vs 14 cm Suzuki eiger)
Ca sa revin on topic recomandarea mea ar fi unul din cele trei modele americane dedicate pentru doua persoane Polaris x2 sau touring , Trv-ul de la Arctic cat care e super bine echipatin standard si foarte bun la pret sau Bombardier Max .

Iti recomand sa faci drive-test cu fiecare din ele apoii cu siguranta vei vedea ce ti se potriveste. Ca si fiabilitate si costuri de intretinere sunt pe acolo ( poate AC e mai subtire dar doar un user iti poate confirma asta )

Succes in alegere !
  • 0

#18 Guest_Sportsman850xp_*

Guest_Sportsman850xp_*
  • Guests

Posted 29 March 2011 - 09:45 AM

Mihai tu chiar nu ai vazut ca Polaris are 4x2/4x4 SELECTABIL si in MERS pe deasupra
si Daca nu stiai Frana de picior actioneaza Spatele.
In plus cu ADC nu am avut nevoie deloc de franari si nici rally la 80-90km/h, de la 30km/h reduce si cu si fara 4x4 cu ADC de te da in cap!
in L cu ADC nu stiu daca cobori un km/h
Mai incearca si dupa vorbeste!
Si arctic catul e super , motorul Hemi e super , si am inteles ca e si foarte fiabil!
La ARCTIC nu-mi place aspectul, mai ales la TRV scarita pasager care e oleaca....
  • 0

#19 laurentiu x6

laurentiu x6

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 358 posts
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Nume real:laurentiu
  • Telefon:0742xxx
  • Marca ATV:cf moto x6
  • Numar ATV:eat my dust!!!

Posted 29 March 2011 - 10:53 AM

ma bag si eu ca musca-n lapte. Din ce am inteles colegul nostru vrea ceva nou sau sh. In bugetul asta trebuie sa intre si 2 casti si o geanta probabil pt drumetii lungi. Eu am un cf x6 2010 modelul lung. In privinta confortului nu am ce zice: 2 persoane stau lejer si foarte confortabil, suspensia isi face treaba super bine. Cum a mai spus cineva fiecare lauda ce are, dar omul trebuie sa stie ce sa aleaga. Eu am dat pe al meu nou 6000 (daca il iei cu bani in mana dai 5400 ca are 10% reducere si transport gratuit) . 4x4 selectabil la buton, diferențial blocabil tot la buton, suspensii independente, troliu,injecție, etc.
La varianta sh nu ma bag pt ca am vazut ce fac unii cu atv-urile si apoi le fac o scurta revizie si le baga la vânzare. Nu mai vb de cei care scot cablu de la km sa nu înregistreze km. eu sunt de parere ca cel putin la atv-uri ar trebui lucru nou ca stii cum il folosești si cum il întreții.
Sper ca aceste informatii iti vor fi de folos.

Edited by laurentiu x6, 29 March 2011 - 10:59 AM.

  • 0

#20 Mihai Dobrescu

Mihai Dobrescu

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-Rasnov
  • Nume real:Mihai Dobrescu
  • Telefon:0727707888
  • Marca ATV:Suzuki Eiger LT-A400/F - 2007

Posted 29 March 2011 - 11:18 AM

QUOTE (Sportsman850xp @ Mar 29 2011, 10:45 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Mihai tu chiar nu ai vazut ca Polaris are 4x2/4x4 SELECTABIL si in MERS pe deasupra
si Daca nu stiai Frana de picior actioneaza Spatele.
In plus cu ADC nu am avut nevoie deloc de franari si nici rally la 80-90km/h, de la 30km/h reduce si cu si fara 4x4 cu ADC de te da in cap!
in L cu ADC nu stiu daca cobori un km/h
Mai incearca si dupa vorbeste!
Si arctic catul e super , motorul Hemi e super , si am inteles ca e si foarte fiabil!
La ARCTIC nu-mi place aspectul, mai ales la TRV scarita pasager care e oleaca....



Inseamna ca acel model este ok, eu nu ma refeream la Polaris "ce vreau eu sa retina noul coleg indiferent de marca:" in postul meu , ci in general. Citeste mai atent!

Exista pe piata modele de la mai multi producatori, care au 4x4 cuplat permanent, si o comedie de frana care cica ar actiona pe toate rolite in acelasi timp. Ce faci daca nu vrei sa franezi pe fata (ca sa nu pe rastorni) ?

Edited by Mihai Dobrescu, 29 March 2011 - 11:20 AM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto