Head-to-head
#41
Posted 31 January 2010 - 10:40 PM
asta asa ca ma simt agresiv
#42
Posted 31 January 2010 - 10:43 PM
asta asa ca ma simt agresiv
da da da...sustin ce a spus petre. sau 5 zile cred ca ar fi mai ok, ar avea timp sa cugete si poate asa ar mai pune si el osu la munca
#43
Posted 31 January 2010 - 10:48 PM
mai astia doi simpatici......nu aveti nimica mai bun de facut decat sa-mi cereti suspendarea
ti-am adus-o intreaga acasa dar vad ca nu-mi apreciezi eforturile
#44
Posted 31 January 2010 - 10:52 PM
mai astia doi simpatici......nu aveti nimica mai bun de facut decat sa-mi cereti suspendarea
ti-am adus-o intreaga acasa dar vad ca nu-mi apreciezi eforturile
eram sub semnatura asa ca ori ma aduceai intreaga ori DELOC...ce sa aprecieze? crezi ca s-a bucurat sa ma vada la usa???
#45
Posted 31 January 2010 - 10:55 PM
SUSPENDARE, SUSPENDARE, SUS PENDULUL
#46
Posted 31 January 2010 - 10:59 PM
SUSPENDARE, SUSPENDARE, SUS PENDULUL
ahaaaa sa vezi ce sus pendulul nu-ti mai dau eu
#47
Posted 01 February 2010 - 11:11 AM
#48
Posted 01 February 2010 - 12:59 PM
#49
Posted 01 February 2010 - 01:01 PM
#50
Posted 01 February 2010 - 02:25 PM
Sincer oricum comparatiile video puse aici (de Mih7ro - care din punctul meu de vedere oricum exagereaza si de Duc) nu sunt cele mai indicate, ambele provenind de la producatori si ambele fiind "biased" cum se zice peste ocean in "acea cultura sterila" (chiar Duc a pus comparatiile noi din 2009 si Mih7ro pe cele din 2006 sau 2007, oricum ideea ramane).
Si ca sa nu se inteleaga eronat si/sau partinitor mesajul meu, eu consider atat Yamaha cat si Polaris, ATV-uri foarte ok, fiecare cu avantajele si dezavantajele sale. Cine alege Yamaha in nici un caz nu face o greseala (fie ca e de la Bex sau orice alt dealer), la fel cum eu consider ca cine alege Polaris nu face o greseala (fie ca il ia de afara sau din Romania)
In rest fiecare sa fie sanatos
Edited by Andrei, 01 February 2010 - 02:27 PM.
#51
Posted 01 February 2010 - 02:42 PM
#52
Posted 02 February 2010 - 12:04 AM
#53
Posted 02 February 2010 - 12:14 AM
- Kawasaki (BF 650-750)- Motoarele sunt ,cred,cele mai reusite.Cuplul foarte mare,un sound bestial,foarte fiabil.Stresanta este monitorizarea electronica a curelei de transmisie pe care producatorul o impune spre a fi schimbata la fiecare 2000 de km sau 200 H,dar aceasta rezista fara probleme la 5000km.Probleme frecvente;grupul fata,cuplajul 4x4,pretentios la ulei-uri (mai ales puntea spate).
-Polaris -Foarte masiv si greu.Impune un timp mai mare de acomodare.Motorul este foarte galagios insa trage pana-si da duhul si functioneaza fara probleme pana la 12-15000Km.Probleme frecvente;electromotor starter si cardan fata.Foarte gurmand,peste medie.Suspensia este ca de limuzina,foarte silentioasa si foarte bine conceputa.Transmisia este punctul forte al acestui atv.In teren accidentat este Regele.Acolo devine intradevar tractor (cum s-a spus mai inainte pe forum!).Sistemul de cuplare 4x4 al Polaris-ului este deosebit.Blocantul fata actioneaza la cerere (On demand).Acesta actioneaza doar cand rotile sunt drepte atunci cand cuplul poate fi impartit in mod egal pe ambele roti.In momentul cand rotile sunt virate,sistemul conceput din doua randuri de role cilindrice ce interactioneaza cu un angrenaj excentric ,permite eliberarea din sarcina a rotii de pe exteriorul virajului.Fac aceste precizari pentru a demonta supozitia facuta anterior de catre un membru forumist care explica faptul ca autoblocantul fata de la Polaris ar dezavantaja in vre-un fel comportamentul acestuia in off-road.Despre chestia cu alunecarea in lateral la coborare.Producatorul se lauda cu o frana de motor foarte eficienta ,care poate tine atv-ul la o viteza constanta de 16Km/h pe o panta de 30 de grade si este foarte adevarat.Insa la o reducere semnificativa a vitezei,frana aceasta de motor este intradevar violenta si atv-ul are tendinta de a pleca de spate ca si cum ai actiona frana spate.Polaris-uleste foarte greu si tinde sa ia ceva viteza la vale.Prin cuplarea fetei se poate contracara foarte bine acest fenomen.
-Suzuki (King Quad 700-750).Motor foarte silentios,suspensie silentioasa,arata foarte bine.A devenit notoriu in Romania ,prin numarul lor.Ca sprint,i-i sufla in ceafa BRP-ului de 800.Dupa 6-7000 km ,incep sa consume ulei.Pe la 8000 incepi sa strangi bani de o segmentare si un set de supape.Deasemenea planetarele cedeaza timpuriu,probabil si din cauza puterii relativ mare a motorului.Sasiul incepe sa se fisureze dupa 4-5000 km.Suspensia este foarte reusita,nu pune probleme.Probleme frecvente -capete de bara,cuplaj electromotor,obligatoriu distantiere roti.Deosebita este carena de la KQ.Materialul moale o face foarte rezistenta la lovituri,aproape indistructibila (nota 10).
-Honda -680 Rincon- Este masina nu atv.Conceptie deosebita,finisaje de calitate,piese de calitate,extrem de fiabil,foarte silentios.Motorul are un sond specific,deodebit,dar este destul de slab ca putere si implicit sprint.Functioneaza fara mari probleme 15-20000 km.Mecanica este fara cusur,impecabila si foarte fiabila.Cutia de viteze este super pentru plimbari si foarte economica.Totusi sta destul de rau pe viraje,iar lipsa blocantului fata pune oarece probleme in off-road ,mai ales in noroi.Ca probleme;cutia de viteze este foarte galagioasa iar rulmentii fata-spate trebuie schimbati periodic (2000 km)
-Yamaha (Grizzli 700) Motor si transmisie de top. Foarte fiabil si foarte economic.Singura problema este ecartamentul mic.Este cred cel mai scurt atv.Este foarte puternic si tinde sa cada pe spate pe pante abrupte.Servo-directia este foarte utila.In rest numai de bine.
-BRP (Outlander 800 si Renegade 800). Motociclete pe 4 roti.Motoarele sunt foarte puternice,transmisia deasemeni foarte reusita.Motorul daca este ingrijit corespunzator ,merge 15-20000 km fara probleme.Sasiul este marea problema,la ambele modele.Sasiurile sunt mai de graba o gluma proasta.Faricate din teava dreptunghiulara (care nu are rezistenta nici a unei tevi rotunde),materialul foarte moale si conceput cu zone de amortizare a impactului in caz de coliziune,acestea sunt cele mai proaste sasiuri din lume,dupa parerea mea.Zonele acestea cedeaza in timp si fara vre-un impact , se torsioneaza sesizabil in timpul mersului.Obligatoriu necesita intarirea sasiului,asta inainte sa se deterioreze de la sine.O mare problema sunt planetarele,care cedeaza destul de usor la puterea mare a motorului.Motorul in afara de faptul ca mananca curele pe paine,iar variatorul capata un tacanit dupa primele 2ooo km,nu are alte probleme.Daca esre rezolvata problema cu sasiul,mai departe este numai placere pura.Face toti banii.
Mentionez faptul ca la momentul acesta am doar Yamaha si 2 BRP-uri,care nu au fost crutate in vre-un fel,iar cele spuse mai sus sunt doar constatari facute de mine si nu iau partea niciunui constructor sau vanzator de atv-uri,nu am vrut sa laud ceva sau sa atac altceva.Cu stima.
#54
Posted 02 February 2010 - 12:24 AM
#55
Posted 02 February 2010 - 12:40 AM
Cred ca daca mai dadeai si note la fiecare in parte la modul general, la aprecierea ta in ceea ce ai descris s-ar fi inteles mult mai bine.
Edited by GRAMER, 02 February 2010 - 12:43 AM.
#56
Posted 02 February 2010 - 01:10 AM
Multi spun ca nu vezi un Polaris la concursuri si cam asa este dar asta se intampla acum. Acum 3-4 ani cand se faceau concursuri vedeai NUMAI Polaris, Can-Am si cateva Brute sau cate un Arctic, Grizz pe ici colo. KQ a explodat de 2 ani si ceva datorita pretului ft bun si a ce ofera de banii acestia. Ursu este putin mai scump decat KQ dar consider ca si ofera mai mult pentru banii ceruti. Pana la urma sunt frati de sange si se preteaza diferitelor temperamente sau stiluri.
In BRP sunt curios de ce nu se arunca cu aceeasi cantitate de noroi? Pentru ca are niste motoare super strong? Compenseaza asta un sasiu de marmelada? Compenseaza si visco-lock-ul care, pana in 2009, cupla daca si numai cand avea chef, in special iarna? Am urcat si am trecut cu al meu prin portiuni pe care un 800 limited le contempla cu cate 1-2 roti in aer sau in noroi, in conditiile in care nu am treapta de LOW. Si n-am zis niciodata ca am cel mai bun ATV de pe glob sau ca Polaris e cel mai tare.
E atata marketing la mijloc (peste granita ca la noi nu e mai deloc) incat fiecare isi poate trage ce filme doreste in care sa-si laude produsele pana la cer si inapoi. Nu cred ca trebuie sa va luati la harta pentru ce aveti in garaj ca uite, se lasa cu exmatriculari
#57
Posted 02 February 2010 - 07:27 AM
#58
Posted 02 February 2010 - 09:07 AM
Noi ceilalti avem pareri pro sau contra si trebuiesc respectate si ale noastre.Omul a scris destul de clar ca este o constatare proprie . Nu lauda pe nimeni si nici nu incrimineaza un produs anume.
Cred ca cenzura a cazut si avem dreptul sa mai si improscam sau nu..... cu "PARERI" nu comparatii.
PUNCT
#59
Posted 02 February 2010 - 09:52 AM
Bine, mai stiu un Grizz care si mai bun decat ele si vine Crinu cu Bomba care e cea mai tare frate... dar Bibi care are KQ, logic ca e mai meserias decat al lui Crinu... si discutia poate continua.
Dincolo de gluma. Mistoaca expunerea lui danilaKQ (are KQ la nume da?) Imi pare rau ca nu pot sa pun mai multe emoticoane cu rasete.
Serios acum, poate era bine sa facem niste topicuri unde sa se scrie defectele aparute in timp, caracteristice, la fiecare atv in parte...
#60
Posted 02 February 2010 - 10:40 AM
PUNCT
Asta este si de dorit "Improscatul" este parere personala si un mod mai....efervescent de a prezenta parerea despre un ATV, poate tine audienta in picioare..sa zic asa. Problemele apar insa, atunci cand unii nu inteleg ca improscatul unui ATV, nu e acelasi lucru cu improscatul unui user de pe forum.