Salutari tuturor !
Incepand din primavara ma batea un gand daca sa am Can-Am sau sa n-am Can-Am, motiv pentru care m-am sfatuit cu 2 prieteni care m-au ajutat cu mai mult decat sfaturi.
Asa ca, pe la sfarsitul verii, am inceput al 2-lea episod din serialul "Pasiunea pentru atv" prin a-mi shimba KingQuad-ul cu un Outty de 1000, versiunea XTP.
Vi-l prezint si voua: Can-Am Outlander 1000 XTP:
- produs dupa reteta canadiana prin Octombrie 2015;
- folosit aproximativ 2500 de km cu bun simt si maturitate pe coclauri ardelene;
- inmatriculat pe politie cu numere preferentiale;
- intretinut intr-un mod demn de o masina de lux, de catre un om obisnuit cu lucrurile bine facute;
- dotat din fabrica cu urmatoarele:
- suspensii Fox Performance 1.5 QS3 - probabil una dintre cele mai valoroase dotari;
- sasiu G2 - inca un atu ce isi dovedeste valoarea printr-o stabilitate excelenta;
- jante din aluminiu cu beadlock - dedicate presiunilor joase din cauciucuri;
- servodirectie EPS cu 3 nivele de functionare prin care condusul devine o joaca, chiar si in cele mai grele conditii;
- diferential fata QE (quick enganging) ce functioneaza intr-un mod foarte placut si benefic tractiunii;
- afisaj de bord mixt intre "old style" analogic si digital;
- bulbar-uri heavy duty fata si spate;
- troliu Warn 3000;
- aparatori de maini;
- sistem antifurt RF D.E.S.S. electronic si cu blocarea manetei schimbatorului;
- portbagaje cu sistem LinkQ.
Imbunatatit ulterior cu:
- scut de aluminiu complet Iron Baltic;
- cauciucuri PittBull Growler cu 8 pliuri made in USA;
- proiector de tip "L.E.D. bar" de 120 W (7200 lm) de la Shark;
- distantiere pentru roti;
- aparatori de noroi "overfenders";
- curea de transmisie cu kevlar iar cea originala a ramas de rezerva;
- carlig de remorcare de la Moose Racing.
Cu siguranta un aspect foarte important e ca e si el ardelean din frageda pruncie asa ca ne intelegem cu vorbe putine si a fost de acord sa-si faca buletin de Cluj.
Pana in momentul asta mi-a depasit asteptarile, incepand de la cele mai mici (sa faca bine sa incapa in remorca) la cele mai mari (sa nu arda benzina ca-n codru).
Astea sunt concluziile de pana acum, in cuvinte si imagini:
A incaput "grasunul" in remorca, la fix dar e bine, a trecut primul test:
20170816_132758.jpg 396.38KB 4 downloads
Ii plac inaltimile si urca fara nici o urma de oboseala:
20170818_141711.jpg 231.73KB 3 downloads 20170908_175143.jpg 224.99KB 2 downloads
Incep sa am incredere in el ca nu ma arunca de pe vreo stanca si ca imi tine spatele:
20170818_160202.jpg 215.38KB 3 downloads
Se descurca si cu fetele si stie sa le faca fericite:
20170818_140207.jpg 356.99KB 2 downloads IMG-20171205-WA0025.jpg 129.23KB 1 downloads IMG-20171205-WA0006.jpg 199.1KB 2 downloads
Sta la poze in orice conditii meteo:
20171202_134834.jpg 273.02KB 2 downloads 20171203_140117.jpg 133.85KB 1 downloads IMG-20171205-WA0026.jpg 32.85KB 1 downloads
Se misca cu talent prin zapada:
G0036992.JPG 70.6KB 1 downloads
Are curaj sa se aventunreze si singur prin munti:
IMG-20171205-WA0008.jpg 35.2KB 1 downloads
Isi face repede prieteni:
IMG-20171205-WA0046.jpg 74.13KB 1 downloads IMG-20171205-WA0031.jpg 167.53KB 1 downloads IMG-20171205-WA0053.jpg 191.89KB 1 downloads
Are rabdare pana ce imi fac si eu plinul sa putem continua:
IMG-20171203-WA0004.jpg 215.45KB 2 downloads
Are si cateva lucruri de corectat: e tare incapatanat. Nu stie sa zica nu si trece peste tot, aruncand in stanga si-n dreapta, in fata si-n spate cu orice ii sta in cale, urlandu-si ambitiile cu toata puterea.
Iar cand coboara pantele, oricat de abrupte, se opinteste ca un catar.
Mai ramane un singur test de trecut: "sfatul asistentilor". Inca nu si-au exprimat parerea si nu si-au dat acceptul:
20170415_164920.jpg 370.9KB 1 downloads
Pana se hotarasc ei, eu il ajut sa faca o impresie buna si il intretin cu cele mai bune consumabile, schimbandu-i uleiul din motor, filtru de ulei, uleiul din cutie si diferentiale si placutele de frana atat pe fata cat si pe spate:
20171118_210801.jpg 188.05KB 1 downloads