Pareri Achizitionare Atv
#21
Posted 05 February 2013 - 06:59 PM
#22
Posted 06 February 2013 - 07:35 AM
#23
Posted 06 February 2013 - 06:45 PM
Din pacate am fost martor la acest accident, asa cum a spus Bogdan lipsa de experienta si-a spus cuvantul, pe scurt, un pic de teama pe o urcare mai abrubta cu multi copaci, gaz puternic de frica sa nu se opreasca urcat pe copac = rasturnare.
#24
Posted 06 February 2013 - 07:42 PM
cred ca am vazut ceva filmare!
#25
Posted 06 February 2013 - 07:48 PM
Pot sa spun ca mai este si noroc, cand bobinezi bine netul, anul trecut am gasit un Polaris X2 la 6000 cu doar 130 km mers dupa el, vazut placut si luat, nu pentru mine ci pentru un amic, si foarte multumit de el, se mai gaseste cei drept mai greu!
POSTARE REPARATA ! Diana vezi ca ti-am sters una din postari deoarece era identica cu cealalta. Banuiesc neatentie la tastare....... S-a rezolvat problema.
Edited by CHRYS, 06 February 2013 - 09:06 PM.
#26
Posted 08 February 2013 - 12:23 AM
Linhai...probabil ca cele mai noi sunt asa cum zici tu, dar am vazut intr-o vreme, cand eram in Germania la un parculet de ATV-uri cum i-a puscat unuia cu Linhai ceva piesa (nu stiu ce era) de nu a mai luat curba si s-a izbit de o cladire...acum, multumesc de sfat, o sa merg la un showroom sa dau o tura cu el si vedem, desi sunt convins ca in calitate de posesor, stii ce vorbesti.
Arctic Cat? Am vazut ca sunt mai ieftine, comparandu-le cu acelasi an,dotari cu celelalte..Desi ca design, e clar sub King sau Grizzly. In cazul asta, mai ieftin inseamna si mai prost?
#27
Posted 08 February 2013 - 12:40 AM
http://www.atv-de-va...NGQUAD_700.html
http://www.atv-de-va...i_Kingquad.html
http://www.atv-de-va...89_Suzuki_.html - asta e si aproape de mine.
http://www.atv-de-va...ly_660_4x4.html
http://www.atv-de-va...zzy_700_fi.html
E mult la un ATV, 5-6.000 km? Stiu ca asta inseamna forjare pe dealuri si prin paduri, ca nimeni nu il ia sa il tina in vitrina..
#28
Posted 08 February 2013 - 11:57 AM
Chiar daca are 5-6000, chiar daca a fost forjat(pentru asta e facut) daca de exemplu cumperi de la primul proprietar, carte service la zi, vizual, nu se observa fum la pornire, scurgeri de ulei sau alte lichide, sasiu stramb/sudat/revopsit eu cred ca poti cumpara fara probleme.
Eu l-am cumparat cu 4000 km din 2009 si am verificat exact ce am scris mai sus.
#29
Posted 08 February 2013 - 12:06 PM
http://www.atv-de-va...ED_EDITION.html
Daca a facut reviziile numai la dealer se pot verifica si ce fel de reparatii a facut la el. Dintre toate cele enumerate mai sus de tine tot Ac Panther 700 efi as alege. Tot ce ai postat par niste atv-uri obosite rau.
#30
Posted 08 February 2013 - 12:12 PM
E cam la fel cum ai avea 50.000-60.000 km la o masina, depinde foarte mult cum a intretinut-o cine a avut-o. La fel cum la masini poti sa mergi 250.000 km sau mai mult cu un motor fara sa umbli in el si la ATV-uri poti duce 15.000-20.000 km cu motorul original daca ai grija de el (schimburi de filtre aer + ulei si lichide bune la timp). Sunt unele masini de teren mai vechi, mai ales Toyotele din anii '90 care dupa cum spun off-rodistii pe la 100.000 isi incep viata, pana atunci au facut rodajul dar mai aproape de zilele noastre sunt facute mai de consum ca sa dai cat mai des prin service cu turbina, eletronica, ect.
Evident conteaza enorm si modul de exploatare, o jucarie la un plod care are in cap numai liniute, impotmoliri si urcari in lumanare, isi poate da duhul in 2000 km, adica dupa ce-l iei de la el mai bagi inca pe atat sa-l aduci la viata. Evident cand ai sa-l cumperi second hand toti au sa-ti spuna ca nu au facut decat plimbari usoare pe forestiere
Si nu in ultimul rand marca, 5-6000 km cum zici tu sa mearga fara sa aibe probleme, mie se par SF-uri pt chinezisme de genul Linhai, sau poate doar plimbate pe drumuri usoare.
Edited by danutlupu, 08 February 2013 - 12:12 PM.
#31
Posted 08 February 2013 - 12:14 PM
http://www.atv-de-va...ED_EDITION.html
Daca a facut reviziile numai la dealer se pot verifica si ce fel de reparatii a facut la el. Dintre toate cele enumerate mai sus de tine tot Ac Panther 700 efi as alege. Tot ce ai postat par niste atv-uri obosite rau.
Era un atv ok, m-am dat si eu cu el, dar a si-a gasit deja stapanul.
#32
Posted 09 February 2013 - 12:29 AM
Dar Grizzly si Kingul nu sunt de 2 persoane?
Legal, trebuie sa fie specificat ca atv-ul este construit pentru 2 persoane, iar aici se incadreaza: Polaris X2, Polaris Touring, Can-am Outlander Max, CF Moto, NF Moto...si probabil mai sunt. Restul - KingQuad, Brute Force, Arctic Cat, Grizzly, Polaris scurt, Can-Am scurt, Honda... - sunt construite pentru o persoana.
Bun, acuma in practica - adica ce conteaza cu adevarat dupa parerea mea: atv-urile pentru 2 persoane sunt mai lungi si mai grele - deci mai putin agile.
Dintre cele oficial de o persoana care sunt OK pentru 2 persoane ar fi KingQuad, Polaris scurt, Brute Force, Honda, Arctic Cat. Din cate am observat Grizzly are saua putin mai scurta decat celelalte, si el este mai scurt si deci mai agil, iar 2 persoane s-ar putea sa stea mai greu pe el, mai ales in off road.
Eu am KingQuad si 2 persoane de statura medie ( 50kg+80kg ) stau pe el fara nici o problema in off road usor...as zice eu chiar cu unele avantaje
#33
Posted 09 February 2013 - 11:24 AM
Edited by sorinok, 09 February 2013 - 11:25 AM.
#34
Posted 09 February 2013 - 12:51 PM
Probabil ca mai sunt si alte marci/modele "scurte" si trecute 2 persoane in talon.
Sorin, ai dreptate, atv-ul tot atata greutate duce , noi trebuie sa compensam .
#35
Posted 09 February 2013 - 12:54 PM
#36
Posted 09 February 2013 - 03:13 PM
Va rog daca gasiti atv-uri pe care voi ati fi dispusi sa va cheltuiti banii (nu chinezarii), sa lasati aici linkurile. Preturi undeva intre 3.500 si maxim 5.000 euro. Va multumesc mult!
#37
Posted 09 February 2013 - 03:15 PM
#38
Posted 09 February 2013 - 04:15 PM
#39
Posted 09 February 2013 - 04:31 PM
Singura lui problema recunoscuta si de producator a fost demarorul original unde se pare ca au avut ceva probleme la modelel 2008. Oricum au fost schimbate pe garantie.
Deocamdata sunt pedestru, dar clar tot Ac va fi, poate putin mai mare. nu sunt adeptul puterii absolute cat a manevrabilitatii, iar Ac400 mi-a dat incredere 100% pe orice urcare, cat de dificila ea ca nu ma va lasa balta> are centrul de greutaye foarte jos, daca ai ocazia sa pui un AC 400 langa un KQ sau grizzly, sa vezi cat de jos este saua lui fara a pierde la garda foarte mult.
La coborare no problem , are o frana de motor deosebita, te tin la el placutele de frana si 8000km.Le aratam colegilor de iesiri ce frana are prin faptul ca luam mainile de pe ghidon pe coborari, fie ele cat de abrupte, iar asta micu cobora lejer, fara sa bruscheze sau sa simti ca atv-ul este instabil, sa trebuiasca sa apesi frana. Nu faceti ce am facut eu, cu alte atv-uri !!!! ( glumesc).
Dar daca esti impatimit de putere si vrei sa simti sub tine ca ai un armasar pur sange, atunci evita motanul de 400, mergi spre ceva mai puternic. Si asta delimitat are 28cp, iar daca pui o toba sport si ceva modificari la carburator poti merge pe 30cp, dar atat. Bine este usurel 270kg.
Sper ca iti sunt de ajutor informatiile mele.
Edited by sorinok, 09 February 2013 - 04:31 PM.
#40
Posted 09 February 2013 - 04:53 PM
http://www.bestbike....amp;pictureid=1