Jump to content



Photo

Linhai Anniversary 300 Cc 4X4


  • This topic is locked This topic is locked
128 replies to this topic

#81 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 11 February 2014 - 02:14 PM

@ Adi

Cu buton la GMV nu este o idee rea. Se poate face foarte simplu intersectand un intrerupator normal deschis pe firele de la termocupla. Pana acum la linhai nu am avut probleme cu racirea. Am mers fara GMV-uri 2 saptamani(a fost si frig afara), evitand sa stau pe loc. Apoi am montat unu singur, acesta facand fata cu brio chiar si cand m-am impotmolit. Cu ambele rar trece de 2 liniute iar cand sunt 3 liniute si pornesc ventilatoarele nu stau mai mult de 20 secunde pana racesc.

Insa eu am o "boala" pe butonul de overdrive. DE multe ori am ramas impotmolt din cauza lui. Pur si simplu am uitat ca limiteaza si cand sa ies,  a taiat aprinderea. Pana se reduce viteza rotilor....ai ramas deja blocat. Sau il impingeam , accelerand totodata, si nu puteam sa ies din cauza limitei. Cum eram pe langa, si pe partea dreapta ca sa ajung la acceleratie, nu mai puteam ajunge si la buton. Am scos mufa de la senzorul UP de cateva ori.

M-am gandit sa scot arculetul de la buton (revenirea) si sa ramana bistabil.


  • 0

#82 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 17 February 2014 - 02:04 PM

Weekendul trecut am fost pe la Predeal. Cum zapada mai era doar de design, am agatat remorca si utilajul dupa masina. La dus m-a cam intristat consumul de 12.9 l/100km din bord (greutate utilaj 280kg + 340 kg remorca pe traseul Rucar-Bran-Brasov), dar mi-a trecut repede dupa plimbarile prin natura.

Am fost prin "funparc" pe traseele lor de ATV, am urcat si ceva mai sus, dar erau pete tot pancarde cu INTERZIS ATV(amenda  1500-2500 ron) si nu m-am aventurat prea mult. Am gasit si trasee adevarate, destul de inclinate, unde nu am reusit sa urc cu 2wd nici cu anvelope noi. A urcat insa cu 4x4 in treapta LOW destul de rezonabil.

Pe toate traseele am fost mereu 2 pe ATV (cca 130KG), utilizand destul de des LOW.

Anvelopele isi metita fiecare banut, nu regret absout deloc investitia. Au forma foarte agresiva, descarca repede si sunt cu 6 mm mai inalte decat Duro(noi).

Rar a fost nevoie sa cuplez fata.

De troliu nu a fost nevoie.

M-am mai "agatat" de grupuri cu atv-uri inchiriate, dar mai mult impingeau la ele dacat se plimbau. M-am mai plimbat intr-un grup cu un kingquad si un canam micut care faceau spectacol. M-am tinut de ei, dar trebuia sa opresc mai mereu sa schimb ba LOW ba HI.....

 

Al meu pe asfalt nu trece de 70km/h nici tras (zicea un coleg ceva de 80 dupa tuning), pentru ca ajunge in limita de turatie a motorului. Oricum si la 70 e destul de instabil. Viteza cat de cat sigura pentru el, zic eu este cam 50.

Atasat cateva dintre traseele facute

Attached Files


Edited by samy., 17 February 2014 - 02:06 PM.

  • 1

#83 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 25 February 2014 - 10:42 AM

Cateva imagini cu o parte din traseul de duminica trecuta.

Attached Files


  • 0

#84 ALH

ALH

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 338 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg Jiu
  • Nume real:Alin
  • Telefon:0721505155
  • Marca ATV:Linhai Aniversary 300 4X4 & CF Moto X6
  • Numar ATV:GJ 12 ALH & GJ 13 ALH

Posted 25 February 2014 - 11:17 AM

Sigur ai fost cu Linhai-ul? Am vazut in imaginea nr 3 o viteza maxima de 98.5 KM/H. scooter.gif


  • 0

#85 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 25 February 2014 - 01:17 PM

smile.png

Sigur am fost cu linhai-ul. A fost un varf de viteza la coborarea unei pante prin padure cu inclinatie foarte mare. Sincer eu pe kilometraj nu m-am uitat pentru ca aram prea concentrat la stapanirea utilajului.

A fost o senzatie super, o coborare foarte abrupta de vreo 200 metri, cu drumul lin presarat cu frunze de stejar, iar la finalul pentii, cand se indreapta ai senzatia ca intrii in pamant. Ce mai, ca pe schiuri pe Clabucet.


Edited by samy., 25 February 2014 - 01:19 PM.

  • 1

#86 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 25 February 2014 - 06:15 PM

 A mai venit cineva si mi-a spus ca a mers cu 100km/h cu linhaiul, dar pe drum drept :D, asta dupa ce am zis ca AC 400 mergea maxim 90.


  • 0

#87 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 25 February 2014 - 09:59 PM

Mai, drumul era destul de drept si la mine lol.gif, inclinat la vreo 45 grade dar totusi drept.

Poate omul a spus adevarul, numai ca nu l-ai inteles tu.


  • 1

#88 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 26 February 2014 - 10:57 AM

Daca nimereai o cioata sau ceva care sa te dezechilibreze la viteza aia, erai cascador. 


  • 0

#89 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 26 February 2014 - 11:12 AM

Asta a sunat ca sfatul lupului moralist. Acum sa nu imi spui ca unul de clasa superioara as fi fost mai sigur la un ciot sau altceva. Vad ca ai o Bomba de 650 si cred sincer ca depasesti de multe ori viteza pe care am prins-o eu fara sa te gandesti ca devi cascador.

Sunt anumite riscuri pe care ni le asumam cand suntem la ghidon.


Edited by samy., 26 February 2014 - 11:13 AM.

  • 0

#90 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 26 February 2014 - 12:26 PM

Nu samy, nu de diferenta de jucarii era vb ci de faptul ca nu erai pe sosea sa vezi mai usor vreun obstacol (piatra, groapa, creanga) ci pe o panta acoperita cu frunze. Aveai si viteza, erai si pe o coborare accentuata iar drumul era mai putin previzibil decat o strada asfaltata si dreapta, orice greseala sau dezechilibrare era dureroasa. In cel mai fericit caz zburai peste ghidon fara sa-l atingi si te opreai la vreo 20 m dupa ce te rostogoleai si continuând norocul chior atv-ul nu venea apoi peste tine. Nu mai zic celelalte variante.

 

Nu fac pe lupul moralist ca si eu am patit-o recent si cred ca ar trebui sa invatam si din greselile altora, dar din pacate nu se prea intampla si pana nu ti-o iei serios nu-ti bagi mintile in cap. Am prieteni atv-isti si motociclisti care au accidente grave la activ, dar cu toate ca m-au batut la cap, recunosc ca am depasit 100 km/h pe sosea si asta e o imprudenta cu orice marca de atv; asa e când te mananca in fund si te mana adrenalina.

 

M-am dat recent peste cap cu bomba si eram pe un lac inghetat daci vizibilitate foarte buna. Ghinion ca am prins o bucata de gheata scoasa din copca care apoi a inghetat peste gheata existenta, adica exact o bordura pe care am luat-o in roata spate in lateral la vreo 60 km/h când ma jucam si faceam cerculete. Am plonjat direct pe gheata iar atv-ul a facut surubul prin aer dupa care mi-a cazut pe piept cu o bara metalica, adica cu suportul pasagerului. De la locul impactului cu copca si pana unde m-am oprit erau vreo 30 m, distanta pe care eu am alunecat si atv-ul s-a tot dat peste cap si daca nu era sa fi jucat lapte gros cu el si el sa sara primul, era chiar distractiv  

 

Daca sari de pe atv intr-un copac gros si sa te opresti brusc la viteze mai mari de 70 km/h, nu rezista nici oasele dar nici multe organe interne. Din acel impact s-au strambat chiar si bull-barurile, dar astea se indreapta da-le dracu. 

Attached Files


  • 0

#91 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 26 February 2014 - 12:53 PM

Asa este, dupa cum am scris ne asumam anumite riscuri.

Imi pare rau pentru intamplarea ta, dar pana la urma asta e farmecul acestui "sport" si anume sa faci ceva ce nu poti face altfel. Ca se pot intampla neplacute....

 

Riscul ca sa gasesc ceva pe coborare era destul de mic. Urcasem de cateva ori panta inainte si am coborat-o la viteze mici, deci am analizat terenul.  A coborat intai un NF apoi eu.

Referitor la copaci, erau la distanta destul de sigura fata de traseu,aproape imposibil sa ajung la ei, iar la 98 Km/h cred ca nici in mercedes nu ai scapare.

 

 

P.S. Insanatosire grabnica!


Edited by samy., 26 February 2014 - 12:54 PM.

  • 0

#92 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 26 February 2014 - 06:51 PM

Samy sigur nu ai dat telefonul la altcineva? :D


  • 0

#93 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 27 February 2014 - 08:45 AM

tank.gif


  • 0

#94 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 10 March 2014 - 10:35 AM

Si ieri am parcurs cca 100 km prin padurile patriei.

Am constatat ca placutele pe spate au ajuns la fier desi erau schimbate de cca 400 km cu placute originale (wtf), si folosesc destul de des frana de motor. Nici pe etrier nu pot da vina pentru ca lucreaza destul de bine si nu ramane blocat.

O sa le schimb din nou, sper sa gasesc ceva mai calitativ.

In schimb am avut probleme cu baltile, si anume, se gatuia motorul cand dadeam de apa.  Problema s-a manifestat din cauza fisei care a frecat de cadru pana a ajuns la cupru. Am identificat destul de repede cand am pus mana pe fisa uda cu motorul pornit goku-s.gif . Am izolat cu banda temporar si am continuat plimbarea.

Azi am comandat o fisa racing NGK, vineri soseste si o sa revin cu impresii.

In rest a mers ca uns fara probleme.
 


  • 1

#95 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 10 March 2014 - 07:03 PM

pt placute http://motomike.eu/m...4/?show=gallery ei zic ca se potrives . eu inca nu am pus pe linhai doar cele ieftine (originale )

 

si eu am fia racing si e super . Unii zic ca au si relocat bobina deoarece fisa racing are cablu mai lung si poti reloca cu usurinta bobina (doar daca vrei . eu pers am pus fisa noua si am tras varnish peste ea si peste bobina ) asa a etansat putin mai mult .


  • 0

#96 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 11 March 2014 - 07:33 AM

Bobina am mutat-o de ceva timp. Este mutata pe sasiu, sub carena dreapta, cam pe unde incepe filtrul de aer. Apa ajunge destul de greu acolo, si doar sub forma de picaturi asta in conditii extreme.


Edited by samy., 11 March 2014 - 07:33 AM.

  • 0

#97 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 18 March 2014 - 11:13 AM

Astazi a sosit si fisa! Abia astept testele acvatice biggrin.png

Attached Files


  • 0

#98 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 18 March 2014 - 05:48 PM

Astazi a sosit si fisa! Abia astept testele acvatice biggrin.png

Scuba-duba :)

 

Nu uita, tu sa ramai la suprafata !


  • 0

#99 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 18 March 2014 - 10:44 PM

Ai rezolvat partea electrica, dar ramane problema cu variatorul care nu este etans si nu te poti bucura de el pe post de scuba-duba :))


  • 0

#100 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 19 March 2014 - 07:50 AM

lol.gif

Da... cu linhai o sa inot ca broasca in nisip. La linhai testele acvatice sunt in apa sub genunchi. Problema era ca se ingatuia si cand treceam cu viteza si prin baltoci de 5 cm.

Acum 2 saptamani am traversat un rau care a fost mult mai adanc decat am crezut, apa a trecut peste faruri. Atat ca era destul de ingust  si l-am abordat cu viteza crezand ca apa este mica. A iesit din inertie ca  motorul s-a oprit. In variator intra apa, dar nu chiar instant, adica daca trec cu ceva viteza nu intra, dar daca opresc intra in 1-2 secunde.

 

P.S. Acasa am observat ca am cca 5mm de apa in faruri. Ma gandeam sa adaug pestisori de design


  • 2




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto