Jump to content



Photo

Probleme Aparute Kq 750


  • This topic is locked This topic is locked
114 replies to this topic

#21 Keoru

Keoru

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 317 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dr.Tr.Severin
  • Nume real:qazwsx
  • Telefon:0746000111
  • Marca ATV:Butzuki KQ 750 AXI
  • Numar ATV:de caruta

Posted 26 February 2009 - 06:31 PM

QUOTE (nextlevels @ Feb 26 2009, 05:55 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Consumul de ulei nu normal la nici un motor.cine crede asta se insala groaznic.
Daca ar trebui sa consume ulei ar merge cu amestec.
Verifica daca nu cumva nivelul la lichidul de racire a crescut



orice motor consuma ulei si este perfect normal.100gr---200gr intre schimburi....nu il consuma ca si cum l`ar folosi.ca tu ce exemplu dai este ca il foloseste la ceva.in schimb motoarele in 4 timpi cum sunt cele de atv , mergand la o turatie mare e normal sa consume/arda ceva ulei, dar nu atat oricum, o juma de kil e multicel.
cel mai bine suni la un service si`ti faci o programare, daca esti din suceava ti`l recomand pe unu Strachineanu partytime.gif am vazut pe un alt forum ca e maestru jester2.gif
sper sa nu fie ceva grav
  • 0

#22 oldshaterland

oldshaterland

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 377 posts
  • Gender:Male
  • Location:timisoara
  • Nume real:doru
  • Telefon:0722870487
  • Marca ATV:suzuki 750axi

Posted 26 February 2009 - 07:53 PM

QUOTE (Keoru @ Feb 26 2009, 06:31 PM) <{POST_SNAPBACK}>
orice motor consuma ulei si este perfect normal.100gr---200gr intre schimburi....nu il consuma ca si cum l`ar folosi.ca tu ce exemplu dai este ca il foloseste la ceva.in schimb motoarele in 4 timpi cum sunt cele de atv , mergand la o turatie mare e normal sa consume/arda ceva ulei, dar nu atat oricum, o juma de kil e multicel.
cel mai bine suni la un service si`ti faci o programare, daca esti din suceava ti`l recomand pe unu Strachineanu partytime.gif am vazut pe un alt forum ca e maestru jester2.gif
sper sa nu fie ceva grav

Da, e normal sa consume o mica cantitate de ulei, pina in 500 ml la 2000 km dar nu mai mult. S-ar putea intr-adevar daca mergi cu el mult pe sosea cu viteza mare sa-ti consume mai mult ulei dar nu cit zici tu ca ti-a luat. Oricum si sfatul meu e sa te duci repede cu el la un service.
  • 0

#23 nextlevels

nextlevels

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 100 posts
  • Location:bucuresti
  • Nume real:andrei
  • Telefon:0721815784
  • Marca ATV:kq 700

Posted 26 February 2009 - 07:54 PM

QUOTE (Keoru @ Feb 26 2009, 06:31 PM) <{POST_SNAPBACK}>
orice motor consuma ulei si este perfect normal.100gr---200gr intre schimburi....nu il consuma ca si cum l`ar folosi.ca tu ce exemplu dai este ca il foloseste la ceva.in schimb motoarele in 4 timpi cum sunt cele de atv , mergand la o turatie mare e normal sa consume/arda ceva ulei, dar nu atat oricum, o juma de kil e multicel.
cel mai bine suni la un service si`ti faci o programare, daca esti din suceava ti`l recomand pe unu Strachineanu partytime.gif am vazut pe un alt forum ca e maestru jester2.gif
sper sa nu fie ceva grav

detin numai motoare anormale[nu consuma ulei ]
[aratati-mi si mie in carte unde e dat consumul de ulei daca sustineti ca e normal]

Edited by nextlevels, 26 February 2009 - 07:57 PM.

  • 0

#24 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 26 February 2009 - 08:02 PM

Andrei, fara suparare. Hai sa ne bagam in discutii cand stim ce vorbim. In tara asta toata lumea se pricepe la toate si uite unde am ajuns. Fara suparare si sa nu o iei in nume personal.

Uleiul ramane pe cilindri ca o pelicula fina. La fiecare explozie parte din acel ulei se arde. Mai multe ture, mai multe explozii, mai mult ulei ars. Repet, orice motor consuma ulei. Daca nu ar "consuma" s-ar defecta. Inseamna ca nu are ungere. Exceptie face cutia de viteze unde nivelul de ulei nu trebuie sa scada decat cu exceptia situatiilor cand sunt pierderi.

As putea sa dezvolt cum e cu ungerea intr-un motor dar traiam cu impresia ca e o chestie destul de simpla... usor de inteles si nu trebuie neaparat sa fii inginer mecanic sau de motoare ca sa stii lucrurile astea.
  • 0

#25 nextlevels

nextlevels

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 100 posts
  • Location:bucuresti
  • Nume real:andrei
  • Telefon:0721815784
  • Marca ATV:kq 700

Posted 26 February 2009 - 08:14 PM

Daca frazele mi se adreseaza le iau in mume personal, observand ca propozitia incepe cu mine.
Teoria e foarte simpla practica e mai dificila,dar prefer sa ma oprersc aici.
Bafta in continuare
  • 0

#26 fatcat

fatcat

    OLD IRON

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:arta īnaltă a supravieţuirii la oraş
  • Nume real:Robert
  • Telefon:0722 385...
  • Marca ATV:green Suzy
  • Numar ATV:B-XX-ATZ

Posted 26 February 2009 - 08:18 PM

QUOTE (d-rive @ Feb 26 2009, 08:02 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Andrei, fara suparare. Hai sa ne bagam in discutii cand stim ce vorbim. In tara asta toata lumea se pricepe la toate si uite unde am ajuns. Fara suparare si sa nu o iei in nume personal.

Uleiul ramane pe cilindri ca o pelicula fina. La fiecare explozie parte din acel ulei se arde. Mai multe ture, mai multe explozii, mai mult ulei ars. Repet, orice motor consuma ulei. Daca nu ar "consuma" s-ar defecta. Inseamna ca nu are ungere. Exceptie face cutia de viteze unde nivelul de ulei nu trebuie sa scada decat cu exceptia situatiilor cand sunt pierderi.

As putea sa dezvolt cum e cu ungerea intr-un motor dar traiam cu impresia ca e o chestie destul de simpla... usor de inteles si nu trebuie neaparat sa fii inginer mecanic sau de motoare ca sa stii lucrurile astea.


Lasa-i sa dea din degete ca nu costa nimic. Asa e la noi, toti isi dau cu parerea ....
Undercover, ce ai facut pana la coada?
  • 0

#27 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 26 February 2009 - 09:03 PM

QUOTE (nextlevels @ Feb 26 2009, 07:54 PM) <{POST_SNAPBACK}>
[aratati-mi si mie in carte unde e dat consumul de ulei daca sustineti ca e normal]


Uita-te singur in orice carte wink.gif

Ti-am zis, nu o lua la modul personal. Esti intr-o eroare si doar ti-am atras atentia despre lucrul asta, nu trebuie sa te superi pe mine wink.gif

In manualul de utilizare de la VAG se da ca normal un consum de 1L, da, un litru de ulei la mia de km. Sincer si mie mi se pare mult dar uite ca...

Mie atv-ul mi-a consumat ulei in perioada de rodaj. Lucru absolut normal. Am completat si apoi am schimbat uleiul la revizia de la 300km. O sa urmaresc in continuare parcursul nivelului de ulei pe joja de la atv.
  • 0

#28 Cezar33

Cezar33

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 271 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Cezar
  • Telefon:0729060090
  • Marca ATV:CF MOTO
  • Numar ATV:PH 34 CEZ

Posted 26 February 2009 - 09:55 PM

d-rive ai perfecta dreptate in ce ai afirmat mai sus..oricum cine intelege cum functioneaza un motor ii este foarte logic de priceput de ce se arde ulei la turatii ridicate .........

Edited by Cezar33, 26 February 2009 - 09:57 PM.

  • 0

#29 gaby72ro

gaby72ro

    Super ATV-ist

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,522 posts
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Nume real:Constantin Gabriel
  • Telefon:0744518543
  • Marca ATV:ex KINGQUAD 700
  • Numar ATV:s-a dat...

Posted 26 February 2009 - 10:28 PM

sincer si eu cred ca este de la viteza. la ultima iesire m-am intors pe sosea vreo 40km si am mers foarte tare. oricum o sa-l completez si o sa verific din nou.
chestia cu consumul e adevarata. am avut un ope vectra 1.6/16v care consuma ulei. in 10.000 km consuma cam 1l. si scria in cartea tehnica despre asta. eu nu cred ca segmentii au vro problema. este fie stilul de conducere, fie calitate uleiului. si eu am pus acelas tip de ulei ca undercover.....cred ca la urmatorul schimb o sa incerc motul ....
  • 0

#30 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 26 February 2009 - 10:34 PM

mergeti pe motul, un 10w40 ca vine vara. Ideal ar fi sa fie un 10w50 ca sa tina mai bine la caldura ca deh, cel putin la noi la amaratii cu CF, nu avem racitoare la ulei si atunci cand esti in teren greu si nu ai viteza si nu se ventileaza atv-ul se cam incalzeste tare uleiul si bineinteles se subtiaza periculos de mult. Plus ca uleiul are un aport important in racirea motorului, mai ales acolo unde e temperatura cea mai mare.

Faza. La mine la CF, din "greseala" am pus 20w50 de la motul si a pornit relativ usor la -5 gradeC. La fel, merge super si pe parcursul fugarelii cu el. Am tinut cont ca vine si vara si nu sunt un adept al uleiurilor cu vascozitate foarte scazuta, mai ales in cazul unui motor de atv si pe deasupra si chinezesc. O sa vad cum se comporta cu asta...

Edited by d-rive, 26 February 2009 - 10:37 PM.

  • 0

#31 Keoru

Keoru

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 317 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dr.Tr.Severin
  • Nume real:qazwsx
  • Telefon:0746000111
  • Marca ATV:Butzuki KQ 750 AXI
  • Numar ATV:de caruta

Posted 26 February 2009 - 10:51 PM

daca ma nimeream sa schimb uleiul vara mergeam pe un 10W maxim 15W (vorbesc de masina) in schimb pe iarna incerc sa o tin numai pe 0W motul full sintetic.un prieten din germania tine un opel calibra numai pe 0W nu conteaza daca e vara sau iarna, la un motor de 265000 km si era foarte multumit.
  • 0

#32 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 26 February 2009 - 11:03 PM

Prima cifra reprezinta vascozitatea la temperaturi joase. W-ul inseamna winter. Adica e un ulei ce poate fi folosit iarna. A doua cifra, de fapt numar, reprezinta vascozitatea la temperaturi mari (vara).
Uleiurile pentru motoare sport au 10w50, 15w60, 10w60, etc. Oricum, au minim 50 vascozitatea pentru vara tinand cont de temeperaturile care se ating intr-un motor f performant.
  • 0

#33 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,053 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Posted 26 February 2009 - 11:04 PM

la ultima iesire mia luat 500 g la 100km , inainte mai consuma aceasi cantitate la 2000km cea ce este normal dar acum rupe . am citit pe forumurile din afara si este ceva normal ca la suzuki sa consume ulei si multi povesteau ca au fost nevoiti sa schimbe secmenti... nam avut inca timp de el dar o sa ma interesez sami comand secmenti si garnituri.
  • 0

#34 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 26 February 2009 - 11:04 PM

500g la 100km este cam multisor. Trebuie sa vezi ce e pe acolo wink.gif
  • 0

#35 gaby72ro

gaby72ro

    Super ATV-ist

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,522 posts
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Nume real:Constantin Gabriel
  • Telefon:0744518543
  • Marca ATV:ex KINGQUAD 700
  • Numar ATV:s-a dat...

Posted 27 February 2009 - 08:55 AM

nu stiu ce sa zic....mie mi se pare ciudat ca un kq la 2800km sa trebuiasca segmentat. eu cred ca problema este tot la ulei......o sa-l schimb si apoi o sa mai vad. dar daca totusi se dovedeste ca sunt segmentii.....unde sa-i schimbam? ca in constanta nu stiu vreun service serios care sa faca asa ceva.... blue_bandana.gif
  • 0

#36 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 27 February 2009 - 10:36 AM

Poti sa ai surpriza sa te trezesti cu segmentii in linie si atunci nu trebuie decat sa-i asezi la locul lor sau sa-i schimbi daca tot ai desfacut.
Totusi, ceea ce scriem noi aici sunt supozitii sau situatii posibile. Mergi la doctor cu el sa-l vada cineva.
  • 0

#37 danielb

danielb

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 107 posts
  • Nume real:daniel
  • Telefon:0722359786
  • Marca ATV:grizzly700

Posted 27 February 2009 - 12:46 PM

QUOTE (gaby72ro @ Feb 27 2009, 08:55 AM) <{POST_SNAPBACK}>
nu stiu ce sa zic....mie mi se pare ciudat ca un kq la 2800km sa trebuiasca segmentat. eu cred ca problema este tot la ulei......o sa-l schimb si apoi o sa mai vad. dar daca totusi se dovedeste ca sunt segmentii.....unde sa-i schimbam? ca in constanta nu stiu vreun service serios care sa faca asa ceva.... blue_bandana.gif



Parerea mea este ca inainte sa-l duci la o segmentare in Romania mai bine iti faci un calcul cat te costa consumul de ulei versus segmentare cu riscul aparitiei si a altor probleme datorita experientei 0 a mecanicilor si iti garantez ca mai bine completezi ulei
  • 0

#38 SPV13R

SPV13R

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,537 posts
  • Location:Bucuresti - Brasov
  • Nume real:stanescu petru
  • Telefon:745383430
  • Marca ATV:SUZUKI/YAMAHA/CFMOTO
  • Numar ATV:B-XX-XEB

Posted 27 February 2009 - 02:53 PM

MAI NU TE SUPARA, TE COSTA CATEVA SUTE DE MII SA II FACI COMPRESIA.
Daniel nu merge asa cu segmentii, daca sunt uzati nu raman la acest stadiu si se va agrava situatia pana cand nu va mai porni si nu dureaza mult pana atunci.
Dar repet cel mai ieftin lucru inainte sa iei decizia de a schimba uleiul sau ce vrei sa ii mai faci, du te la un service si iai compresia, asta nu tine de calitatea uleiului.
Vorbim dupa ca restul sunt supozitii.
  • 0

#39 gaby72ro

gaby72ro

    Super ATV-ist

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,522 posts
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Nume real:Constantin Gabriel
  • Telefon:0744518543
  • Marca ATV:ex KINGQUAD 700
  • Numar ATV:s-a dat...

Posted 27 February 2009 - 03:20 PM

O SA INCERC SA-I FAC COMPRESIA....CU TOATE CA NU STIU UNDE AS PUTEA FACE ASTA IN CONSTANTA. DAR IN CAZ CA SUNT SEGMENTII, PETRE, UNDE II POT GASI? TU II ADUCI???
  • 0

#40 Mardeiasu

Mardeiasu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:am evoluat
  • Nume real:mazilu petrut
  • Telefon:0766732945
  • Marca ATV:SUZUKI KINGQUAD 700
  • Numar ATV:AG ..........

Posted 27 February 2009 - 06:04 PM

Dar linhaiu de ce nu are compresie ca KQ? Al meu cand il bag in viteza e ca si cum ar fi pe liber. La KQ nu il poti misca.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto