Grizzli 700 Sau King Quad 750 Axi
#1
Posted 07 May 2009 - 09:24 PM
- Mare dilema pe capul meu...
Am umblat pe la mai toti comerciantii de atv-uri din Bucuresti pentru a ma elucida real in legatura cu Grizzli... Dar fara succes, toti vand atv-uri din poze (Inclusiv dealerul Yamaha din Militari care avea un URS expus si prafuit in show room, despre care care spunea tipul de acolo ca daca ii pune benzina ii scade valoarea, asa ca prefera probabil sa ramana cu el acolo prafuit... nu mai vorbesc ca mi-au trantit un pretz in bataie de joc... complet dezinteresati intr-un cuvant )... deci fara sa aiba pentru testare.
- Am prins un K Q de 750 si am facut o tura cu el... mi s-a parut ok.Dar nu pot sa imi dau seama pana nu vad si un Grizzli de 700...
As opta pentru King Quad doar pentru designul lui atat de "porno" unde dupa parerea mea castiga detasat in fatza Ursului.
Am auzit ca Kq 750 axi are vit. max 120, de Grizzli se scrie ca e limitat la 65 si atat... ne lasa cu ochii in soare...
- Care e viteza maxima a lui Grizzli 700? De cuplu am inteles ca sta mai bine ca KQ 750 AXI
- Eps-ul merita diferenta de 1000 de euro? Ce senzatie iti da in plus sau mai exact ce puteti spune despre el?Merita?
- Astept cat mai repede un sfat de la voi !
Multumesc anticipat !
#2
Posted 07 May 2009 - 10:01 PM
- Mare dilema pe capul meu...
Am umblat pe la mai toti comerciantii de atv-uri din Bucuresti pentru a ma elucida real in legatura cu Grizzli... Dar fara succes, toti vand atv-uri din poze (Inclusiv dealerul Yamaha din Militari care avea un URS expus si prafuit in show room, despre care care spunea tipul de acolo ca daca ii pune benzina ii scade valoarea, asa ca prefera probabil sa ramana cu el acolo prafuit... nu mai vorbesc ca mi-au trantit un pretz in bataie de joc... complet dezinteresati intr-un cuvant )... deci fara sa aiba pentru testare.
- Am prins un K Q de 750 si am facut o tura cu el... mi s-a parut ok.Dar nu pot sa imi dau seama pana nu vad si un Grizzli de 700...
As opta pentru King Quad doar pentru designul lui atat de "porno" unde dupa parerea mea castiga detasat in fatza Ursului.
Am auzit ca Kq 750 axi are vit. max 120, de Grizzli se scrie ca e limitat la 65 si atat... ne lasa cu ochii in soare...
- Care e viteza maxima a lui Grizzli 700? De cuplu am inteles ca sta mai bine ca KQ 750 AXI
- Eps-ul merita diferenta de 1000 de euro? Ce senzatie iti da in plus sau mai exact ce puteti spune despre el?Merita?
- Astept cat mai repede un sfat de la voi !
Multumesc anticipat !
Aceiasi dilema am avut-o si eu. Am ales KQ din 2 motive: putere mai mare si designul ...ar trebuii sa faci un drive test si cu grizzly si vei vedea diferenta.
#3
Posted 07 May 2009 - 10:03 PM
Mai citeste si tu pe forum, s-a scris mult despre KQ versus Grizzly, ambele sunt foarte bune
#4
Posted 07 May 2009 - 10:04 PM
Grizzly...o fi el limitat, dar se delimiteaza si in cazul asta, vitezele maxime sunt comparabile.
Cuplul e mai mare la Grizzly, dar plaja de distributie avantajeaza KQ-ul. De fapt, asta e subiectiva. Mie imi place mai mult modul in care ofera KQ-ul cuplul. Grizzly, e mai "de joaca" , in opinia mea, a se citi, mai .."pt avansati" . Ofera plecarri in forta, ridicat pe doua roti...etc etc.
Consumul , avantajeaza KQ..si il avantajeaza cu vreo ....60%
Designul, e relativ.
EPS-ul face toti banii, crede-ma. Mai ales daca faci ride-uri lungi in offroad, te-ai felicita sa ai unul in dotare. Eu unul clar ass face-o.
#5
Posted 07 May 2009 - 10:34 PM
Asta e un subiect pe tema caruia putem discuta mult timp, desi par la fel sau apropiate, atv urile sunt total diferite.
In primul rand eps face toti banii, mai ales daca nu esti tipul care merge la sala f des si daca iti place off roadul.
Viteza maxima, grizzly nu depaseste 100, king 115 sau 125 depinde de unde vine.
totusi raspunsul ursului este mult mai rapid, cuplu mai mare, kingul este mai echilibrat si livreaza cuplu intr un mod egal pe toata plaja de turatii. intr adevar trebuie sa le incerci ca sa iti dai seama, la inceput grizzly o sa ti se para mai incontrolabil, cu timpul vei realiza ca daca te impui il poti stapani mai usor decat pe king.
Depinde si de nivelul tau, daca esti incepator iti recomand kingu, daca ai ceva experienta si vrei extrem grizzly sau kingul 2009 cu servo, oricum parerea mea este ca fara servo te chinui degeaba in loc sa te distrezi.
In fine, daca vrei ne putem intalni si sta de vorba, sau hai pe la mine la un drive test cu grizzlyiu meu, cu toate ca numai a atv nu mai arata
din pdv al fiabilitatii sunt cam la fel, depinde si de norocu tau, asa ca aici nu sunt bile negre pentru nici unul, trebuie sa stii ce vrei si sa vezi ce ti se potriveste.
#6
Posted 07 May 2009 - 10:48 PM
vrei confort si offroad extrem unde ai nevoie si de cuplu si de forta..........Grizzly 700
vrei un atv bun la toate dar care nu exceleaza la nici un capitol..............KQ700/750
vrei sa-ti bati joc de tine si de bani tai atunci......................................Can-Am Outlander 800 XT/LTD (varianta lunga)
in alta ordine de idei....viteza finala este o mare vrajala (100-110-120 km/h) in offroad
daca te pasioneaza viteza ia-ti un quad sau un Can-Am
bafta
#7
Posted 07 May 2009 - 11:58 PM
Am sa iti dau un raspuns mai rapid fata de cum ti-am promis azi la telefon si sper sa ne vedem saptamana viitoare sa facem si Drive Testul cu Arctic Panther. Am sa fac o comparatie mai jos si am sa includ si Arctic Panther
1. Arctic Panther SE = 10585 euro (pret Arctic Land importator oficial pt Romania, vezi www.arcticcat.eu)
Capacitate cilindrica = 695 cc
Lungime = 2180 mm
Latime = 1240 mm
Garda la sol = 279 mm
Greutate = 335 kg
Rezervor = 24,6L
Pachet SE = jante de aliaj, troliu, carlig de remorcare, troliu 3000 lbs, manere incalzite, vopsea metalizata = 1800 euro
Pret Arctic Panther fara pachet SE = 8785 euro
Garantie 2 ani fara km oferita de producator. Omologare de fabrica conform UE.
2. Yamaha SE = 10400 euro (Moto Boom importator gri), 9400 euro (ATV Rom importator gri)
Capacitate cilindrica = 686 cc
Lungime = 2065 mm
Latime = 1180 mm
Garda la sol = 275 mm
Greutate = 295 kg
Rezervor = 20L
Pachet SE = vopsea metalizata sau de camuflaj = 300 euro
Pret fara pachet SE = 10100 euro sau 9100 euro
Garantie ? Omologare facuta de cine?
3. Suzuki KQ 750 LE = 9000 euro (Moto Boom importator gri), 8100 euro (ATV Rom importator gri)
Capacitate cilindrica = 722 cc
Lungime = 2115 mm
Latime = 1210 mm
Garda la sol = 280 mm
Greutate = 305 kg
Rezervor = 17,5L
Pachet SE = vopsea metalizata sau de camuflaj = 300 euro
Pret fara pachet SE = 8700 euro sau 7800 euro
Garantie ? Omologare facuta de cine?
Analizeaza datele ce ti le-am enumerat mai sus inainte sa iei o decizie pt ca deja in Romania sunt si alte marci de luat in seama si nu stiu daca trebuie sa pui accentul numai pe pret ci si pe servicile ce iti sunt oferite de un importator oficial:
- continuitate in relatia cu clientul
- preturi decente la piese de schimb, accesorii si consumabile
- service de calitate si acces la manualele de reparatie ale atvurilor
- garantie reala oferita de fabrica
#8
Posted 08 May 2009 - 07:59 AM
Oricum din pdv al fiabilitatii. yamaha si suzuki conduc detasat si nu cred ca cineva poate nega acest lucru.
Iar omologarea este acceptata de rar, nu e vina nimanui ca japonezii nu vor atv pe strada, dar daca exista o portita de ce sa nu o folosim.
MR dumi cat cred ca este mai ok sa promovam fiecare ce vrem si sa scoatem in evidenta avantajele produselor pe care le comercializam, nu sa incercam sa scoatem in evidenta defectele sau punctele slabe ale celorlalte, sunt sigur ca si ac are puncte slabe , la fel ca si Suzuki sau yamaha.
#9
Posted 08 May 2009 - 08:11 AM
vrei confort si offroad extrem unde ai nevoie si de cuplu si de forta..........Grizzly 700
vrei un atv bun la toate dar care nu exceleaza la nici un capitol..............KQ700/750
vrei sa-ti bati joc de tine si de bani tai atunci......................................Can-Am Outlander 800 XT/LTD (varianta lunga)
in alta ordine de idei....viteza finala este o mare vrajala (100-110-120 km/h) in offroad
daca te pasioneaza viteza ia-ti un quad sau un Can-Am
bafta
Eu cred ca diferentele nu sunt importante,depinde de stilul de dat.
As avea de obiectat in privinta faptului ca unul e de extrem si altul,nu
Si daca ne uitam pe listele castigatorilor concursurilor de la noi,parca Kq e in frunte
#10
Posted 08 May 2009 - 08:22 AM
Oricum din pdv al fiabilitatii. yamaha si suzuki conduc detasat si nu cred ca cineva poate nega acest lucru. Dupa cum si manevrabilitatea ac este probabil cea mai buna cu exceptia atv cu eps.
Iar omologarea este acceptata de rar, nu e vina nimanui ca japonezii nu vor atv pe strada, dar daca exista o portita de ce sa nu o folosim.
MR dumi cat cred ca este mai ok sa promovam fiecare ce vrem si sa scoatem in evidenta avantajele produselor pe care le comercializam, nu sa incercam sa scoatem in evidenta defectele sau punctele slabe ale celorlalte, sunt sigur ca si ac are puncte slabe , la fel ca si Suzuki sau yamaha, dupa cum are si avantaje. Produsul perfect nu cred ca exista, dar trebuia ca fiecare sa il alegem pe cel cu cele mai putine compromisuri in functie de nevoile pe care le avem.
PS asta e postu complet ca nus ce are de se intrerupe netu, o fi d-zeu lu ac la mijloc?
#11
Posted 08 May 2009 - 08:25 AM
As avea de obiectat in privinta faptului ca unul e de extrem si altul,nu
Si daca ne uitam pe listele castigatorilor concursurilor de la noi,parca Kq e in frunte
revo, in principiu sunt de acord cu tine, totusi sunt diferente intre king, care e un atv mai mult de rally raid si grizzly care e mai de offroad, si aici ma refer la sasiu, suspensie, motor etc.
depinde ce vrei, nu ii pti spune unui om sa isi ia ceva inainte sa stii pentru ce il vrea, dar nimeni nu incepe de aici discutia cu clientu, ceea ce e o mare greseala zic eu.
#12
Posted 08 May 2009 - 08:26 AM
Pentru mine care am 75-80 e ideal.
Edited by otto_csm, 08 May 2009 - 08:29 AM.
#13
Posted 08 May 2009 - 08:31 AM
#14
Posted 08 May 2009 - 08:31 AM
#15
Posted 08 May 2009 - 08:36 AM
Asta cu nu exceleaza la nimic mi se pare de luat in calcul daca esti super avansat. Nu ar trebui spusa unui incepator.
Eu nu consider ca sunt incepator dar nici avansat. Fac trasee medii-grele si KQ mi se pare foarte ok pentru asta. Traseele sunt in general de relaxare ,nu am luat King sa ma bag la concursuri sau "sa-i rup capul".(deci, cum s-a spus, depinde pt. ce il iei)
Edited by otto_csm, 08 May 2009 - 08:42 AM.
#16
Posted 08 May 2009 - 08:54 AM
CF MOTO
Acum pe bune, daca tot s-a deviat discutia in sensul asta, eu asta consider. E drept, atv-urile adevarate sunt jap si sua dar totusi si chinezii ofera un compromis acceptabil.
#17
Posted 08 May 2009 - 11:42 AM
#18
Posted 08 May 2009 - 12:25 PM
Oricum din pdv al fiabilitatii. yamaha si suzuki conduc detasat si nu cred ca cineva poate nega acest lucru. Dupa cum si manevrabilitatea ac este probabil cea mai buna cu exceptia atv cu eps.
Iar omologarea este acceptata de rar, nu e vina nimanui ca japonezii nu vor atv pe strada, dar daca exista o portita de ce sa nu o folosim.
MR dumi cat cred ca este mai ok sa promovam fiecare ce vrem si sa scoatem in evidenta avantajele produselor pe care le comercializam, nu sa incercam sa scoatem in evidenta defectele sau punctele slabe ale celorlalte, sunt sigur ca si ac are puncte slabe , la fel ca si Suzuki sau yamaha, dupa cum are si avantaje. Produsul perfect nu cred ca exista, dar trebuia ca fiecare sa il alegem pe cel cu cele mai putine compromisuri in functie de nevoile pe care le avem.
PS asta e postu complet ca nus ce are de se intrerupe netu, o fi d-zeu lu ac la mijloc?
Petre asa cum ai spus si tu nu exista atv-ul perfect sau produsul perfect, dar eu n-am zis nimic de calitatile Suz si Yam si nu le-am scos in evidenta defectele (daca poti spune ca aceste atv-uri au defecte). Eu am spus de tot circul asta de importatori in Romania, de faptul ca isi schimba politica de la o zi la alta, de faptul ca nu exista o politica de garantie concreta si ca preturile lor la piese de schimb sunt mai mari cu 60% decat la importatorul oficial. Importatorii oficiali sunt sugrumati si de politica rigida a fabricii si de speculanti (imp gri). Cred ca inca mai lucrai la Yamaha cand a crapat motorul de barca de 80 de cai la nici 10 ore de functionare. Nu cred ca Yam, Suz sau Honda sunt indistructibile asa ca eu tocmai pe garantie si pe omologare am pus accentul, chstiuni ce nu au legatura cu calitatea produsului.
PS: vezi D-zeu AC lucreza, mie nu mi-a cazut netu
#19
Posted 08 May 2009 - 04:44 PM
PS: vezi D-zeu AC lucreza, mie nu mi-a cazut netu
Vrei sa spui ca Yamaha (dealerii oficiali) vand Grizzly 700 inmatriculabil? Eu n-am auzit asa ceva? Sau Suzuki ?
Cand am fost anul trecut la Suzuki pe stefan cel mare(dealer oficial cica) imi zice cel de acolo "Nu exista Kingquad inmatriculabil!"...si i-am raspuns si eu."La voi poate.".
La AC e altceva,ele sunt omologate de ei sau o firma care colaboreaza cu ei ...cum e Linhai,polaris,etc.
Dar pentru suzuki,yamaha...de omologare se ocupa alte firme din germania,italia,etc. ..care efectiv cumpara atv-urile le pun beculete de craciun si le vand sub numele lor de copii din flori (dresel ,borile ,etc). King-ul meu e Borile. (pe cartea de identitate). In USA atv-urile nu sunt inmatriculabile.
Si daca ar fi cu omologare de la suzuki... cu ce ne incanta ca pune semnalele cineva autorizat de Suzuki sau un neamt ? Ca tot in china sunt fabricate toate,si oricum vin cu schema de instalare. Le poate pune oricine.
Oricum pretul unui atv la dealerii oficiali e mult peste pretul de la dealerii care importa mai multe marci (de diferenta iei accesorii), cui nu-i convine sa ia mai ieftin?
Si cu garantia ...depinde de la cine te risti sa iei.
Edited by otto_csm, 08 May 2009 - 04:45 PM.
#20
Posted 08 May 2009 - 04:53 PM